Nuku hyvin sinä ihana.
Öitä rakkain -mies
22
595
Vastaukset
- AnnatullaM
Viesti ilahduttais 😉
- haistahuilu
Ei tule!
- Koiriajalapsiakomennet
haistahuilu kirjoitti:
Ei tule!
Haistaa vaan oman huilunsa itse eikä haistatuta sitä toisilla ihmisillä..
Tuskin hän sinulta mitään viestiä kaipaa. Koiriajalapsiakomennet kirjoitti:
Haistaa vaan oman huilunsa itse eikä haistatuta sitä toisilla ihmisillä..
Tuskin hän sinulta mitään viestiä kaipaa.En komenna koiria enkä lapsia.
Minulla ei ole kupiakaan.
Enkä ole ap. tai nimimerkki
"Haista_huilu".- Miehenmiete
haistahuilu kirjoitti:
Ei tule!
Tuli jo häneltä 👍🏻
- haistahuilu
Miehenmiete kirjoitti:
Tuli jo häneltä 👍🏻
Spermat pöksyyn vain, ei muuta! Kuten tällä palstalla kaikille runkkareille,
- puhelinkäteen
Sehän voisi olla vain yhden soiton päässä tuo tilanne.
- kukaoletkin
Öitäpä sinnekin.
- ZzZzZzZz
Ai kuinka ihanasti kirjoitettu jollekin miehelle💙.
- SutHaluaisinNytViereeni
Kauniita unia sinullekin ihana nainen. <3
- NaiselleTulevalle
Toivottaen naiselle hyvää yötä yöpusun kera.
- Öitä
Vähän vielä hommaa, sulla ei taida olla lommaa.
Et voi edes käsittää kuinka hyvin nukkuisi jos olisit vierelläni,
turvassa eik missään hakoteillä.
Onks sul viel hommaa? - Yössävalo
Juu mie koitan hyvää yötä kiltti tyttö;)
- Silloin.ennen
Pääsin liian lähelle sua. ; )
- Djinnkf1f
Hmm.. jännittäviä unia, muinais-areamalainen käsite Djinn = Wishmaster, the demon... ei ole mikään aramean 1 demoni vaan on ahneuden demoni, älä siis lankea rahan ahne3uteen :D
Wishmaster = Lucifer = Mephistophiles :D::D
Älä lankea rahan ahneuteen. - nattenjååja
öitä. . #PROOOT#. . #prot#. . sniif. .zzzzzz
- joulumielellä
Ihania unia sullekin. Oot vielä ihanampi! Voikun olisimme me, vielä joskus?
- JllEltä
Erään miehen kanssa tahtoisin minäkin olla edelleen ja ollaan jo oltukin aiemmin entisessä elämässä:) Se viime vuoden jouluaatto oli paras joululahja häneltä. Tämä naiselta...
Hyvää yötä tuntemattomalle ap:lle
heteronaiselta!
T:Ei-ap.- k1f31f31f3
Haista klarinettisi, PELLE!
- kannattaamiettiä
Oikeasti kukaan ei nuku oikein hyvin, jos tiedossa on oma valehteleminen ja kostaja on tulossa, kukaan ei tiedä hetkeä milloin kostaja tulee, mutta... this will be deadly for your family...
- kaunislinea
huomenta Huomenta, ihanan eilisen jälkeinen aamu.. en tiedä hänen ajatuksistaan, enkä usko hänen helpolla niitä jakavan vaan pitää kauan sisällään, ehkä hän piti minua tyhmänä eikä hoksannut ymmärtäväni hänen ajatuksensa juoksua kaikkeen ei normaaliin toimintaansa, sen enempää anylysoimatta, itseäni kyllä vietiin aika rankalla kädellä siihen suuntaan ja valmis olisinkin, mutta niin kuin aina kaikkeen tarvitaan kaksi ja minä olen vain toinen siitä, jollei muuta niin en voisi kuin toivottaa kaikkea hyvää ja parasta hänelle, sen hän kuitenkin ansaitsee <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714605Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt933753Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623303SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229