Nuku hyvin sinä ihana.
Öitä rakkain -mies
22
588
Vastaukset
- AnnatullaM
Viesti ilahduttais 😉
- haistahuilu
Ei tule!
- Koiriajalapsiakomennet
haistahuilu kirjoitti:
Ei tule!
Haistaa vaan oman huilunsa itse eikä haistatuta sitä toisilla ihmisillä..
Tuskin hän sinulta mitään viestiä kaipaa. Koiriajalapsiakomennet kirjoitti:
Haistaa vaan oman huilunsa itse eikä haistatuta sitä toisilla ihmisillä..
Tuskin hän sinulta mitään viestiä kaipaa.En komenna koiria enkä lapsia.
Minulla ei ole kupiakaan.
Enkä ole ap. tai nimimerkki
"Haista_huilu".- Miehenmiete
haistahuilu kirjoitti:
Ei tule!
Tuli jo häneltä 👍🏻
- haistahuilu
Miehenmiete kirjoitti:
Tuli jo häneltä 👍🏻
Spermat pöksyyn vain, ei muuta! Kuten tällä palstalla kaikille runkkareille,
- puhelinkäteen
Sehän voisi olla vain yhden soiton päässä tuo tilanne.
- kukaoletkin
Öitäpä sinnekin.
- ZzZzZzZz
Ai kuinka ihanasti kirjoitettu jollekin miehelle💙.
- SutHaluaisinNytViereeni
Kauniita unia sinullekin ihana nainen. <3
- NaiselleTulevalle
Toivottaen naiselle hyvää yötä yöpusun kera.
- Öitä
Vähän vielä hommaa, sulla ei taida olla lommaa.
Et voi edes käsittää kuinka hyvin nukkuisi jos olisit vierelläni,
turvassa eik missään hakoteillä.
Onks sul viel hommaa? - Yössävalo
Juu mie koitan hyvää yötä kiltti tyttö;)
- Silloin.ennen
Pääsin liian lähelle sua. ; )
- Djinnkf1f
Hmm.. jännittäviä unia, muinais-areamalainen käsite Djinn = Wishmaster, the demon... ei ole mikään aramean 1 demoni vaan on ahneuden demoni, älä siis lankea rahan ahne3uteen :D
Wishmaster = Lucifer = Mephistophiles :D::D
Älä lankea rahan ahneuteen. - nattenjååja
öitä. . #PROOOT#. . #prot#. . sniif. .zzzzzz
- joulumielellä
Ihania unia sullekin. Oot vielä ihanampi! Voikun olisimme me, vielä joskus?
- JllEltä
Erään miehen kanssa tahtoisin minäkin olla edelleen ja ollaan jo oltukin aiemmin entisessä elämässä:) Se viime vuoden jouluaatto oli paras joululahja häneltä. Tämä naiselta...
Hyvää yötä tuntemattomalle ap:lle
heteronaiselta!
T:Ei-ap.- k1f31f31f3
Haista klarinettisi, PELLE!
- kannattaamiettiä
Oikeasti kukaan ei nuku oikein hyvin, jos tiedossa on oma valehteleminen ja kostaja on tulossa, kukaan ei tiedä hetkeä milloin kostaja tulee, mutta... this will be deadly for your family...
- kaunislinea
huomenta Huomenta, ihanan eilisen jälkeinen aamu.. en tiedä hänen ajatuksistaan, enkä usko hänen helpolla niitä jakavan vaan pitää kauan sisällään, ehkä hän piti minua tyhmänä eikä hoksannut ymmärtäväni hänen ajatuksensa juoksua kaikkeen ei normaaliin toimintaansa, sen enempää anylysoimatta, itseäni kyllä vietiin aika rankalla kädellä siihen suuntaan ja valmis olisinkin, mutta niin kuin aina kaikkeen tarvitaan kaksi ja minä olen vain toinen siitä, jollei muuta niin en voisi kuin toivottaa kaikkea hyvää ja parasta hänelle, sen hän kuitenkin ansaitsee <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No Purra missäs ne työpaikat ovat?
Niinhän sinä väitit, että sinun puuhasi lisäävät 100 000 uutta työpaikkaa. Oliskohan jo aika myöntää että olet ollut vää3332114VOIKO MITÄÄN MIELIPUOLISEMPAA ENÄÄ EHDOTTAA?
NATO:n pääsihteeri Mark Rutte ja EU:n Kaja Kallas ehdottavat että euroopan maiden eläkevarat ja Terveydenhoito varat käy3221357MTV: Harvinainen haastattelu: Peltsi paljastaa Osmon elämästä julkkiksena: "Aika paljon tullut..."
Ihanat Peltsi ja Osmo . Tällä isällä ja pojalla on kyllä erityisen lämmin suhde. Isä ja poika kertovat väleistään ja pa71002- 68953
Tiedän meidän molempien pitävän toisistamme
Siitä huolimatta näen tuhat eri vaihtoehtoa siitä, mikä menee pieleen yhteydenoton jälkeen. En kiusaa, härnää tai lupaa33945Sofiallako rakkaus rakoilee? Missä rillirakas?
Ukkeli taisi saada tarpeekseen Sofiasta ja lähti vaimon ja vauvan luo.185944- 51902
Voi kun tietäisin mitä
Sinä olet. Ajattelen sinut hyvin helläksi ja välittäväksi. Siihen rakastuin. Mutta sitten se toinen puoli, miksi?51828- 110794
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35746