Meidän biisi.

pidähmustakiiiiiäläpääst

1

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hitonhyväjuttu

      Että lähdet. Hmmm.... niin minäkö olin itsekeskeisistä syistä tässä kun en noteerannut "varattua" millään tavalla? Minä olin itsekeskeinen kun toinen oikeen haluamalla halusi että ajattelen häntä..? Minä olin itsekeskeinen kun jäin ihmettelemään miksi ihminen jonka luulin/luulen olevan hyvässä ja toimivassa suhteessa haluaa minun ajattelevan häntä..? Sitten kun jäin ihmettelemään miksi joku jolle en ole edes pahemmin jutellut ja jonka kanssa en ole samalla taajuudella juttujen kanssa (näin koin jo alusta saakka kun sen muutaman kerran seurasin sinun ja sen yhden vanhemman henkilön keskustelua... yksi lisäsyy sille miksi en pahemmin noteerannut.) niin tämä toinen osapuoli oikein vielä repimällä revitteli minun kaipaamisella ja sai minut niin saatanan alhaiseen mielentilaan ettei ihan heti toista ihmistä koko maailmasta löydy joka olisi sellaisessa mielentilassa ollut. Ja edelleen mietin miksi hitossa koska ei meillä ole mitään yhteistä läpän heitossa... meillä ei ole yhteistä "taajuutta". Tiedän kyllä miksi aloin ajattelemaan sinua... luulin että me jaetaan samanlainen arvomaailma. Sen takia näin sinut ns. vaaleanpunaisten lasien läpi. En kuitenkaan enää... nyt ajattelen että olet vain revittelijä joka nauttii heikkojen/huono osaisten kärsimyksestä ja minä olin vain yksi kohde sellaiselle. Voin vain kuvitella kuinka leveästi olet hymyillyt tänä aikana. En olisi koskaan uskonut että annan jonkun tuollaisen päästä pääni sisälle... jatkossa osaan kuitenkin olla tarkempi. Siitä kai pitäisi kiittää... en oikein kuitenkaan pysty koska aika on kallisarvoinen asia ja sinä tuhlasit minun aikaani. Minua harmittaa älyttömän paljon se ettei tällaisessa tapauksessa voi hakea minkäänlaisia korvauksia toiselta ja vaikka voisi niin mikä korvaisi menetetyn ajan? Ei ainakaan se että asia olisi toisin etkä olisikaan revittelijä vaan aidosti haluaisit jotain koska minä en halua sinua millään tavalla. Olisin NIIN paljon saanut aikaiseksi asioita jos oisit vain antanut minun olla... onneksi en enää vaivaa mieltäni sinulla. Se on helppoa kun ajattelee sinun olevan tuollainen revittelijä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe