Meidänukon

Eveeliii

Synttärit lähestyy ja olen miettinyt, että jospa yllättäisi hänet, siis suorittaisin masturbointi näytöksen, olisi pari vaihtoehtoa, alasti sormilla... tai sauvalla korkkarit jalassa, sauvakinlöytyisi jostain liinavaatekaapin hyllyltä.
Mitä sanoo miehet/naiset, vai olisiko parempi unohtaa koko juttu.

6

476

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tj74vm

Ehdottomasti kyllä...anna ukollesi kunnon näytös...hyväile itseäsi mutta älä anna miehesi koskea...pyydä häntä myös runkkaamaan loppuun saakka..sen jälkeen kunnon rakastelu nii miehesikään ei tule liian nopsaan kun eka lasti ruiskittu käsille...heh...

• Todella hyvä lahjaidea, hitto kun mun muija olis yhtä yllätyksellinen.Naisen masturbointi ja laukeeminen on ihan parasta katsottavaa, Nytkin katson netistä sormetusta ja runkkaan.

• katselijakymppi

tottakai...kiihottavaa katsoa kun nainen runkkaa ja laukeaa.

• Eveeliii

Niin no :) en ole vähään aikaan lueskellut näitä palstoja, mutta ei siitä alkuperäisestä ideasta tullut mitään. ei oikeastaan ollut sellaista otollista hetkeä....
      Kysympä vaan vastaisen varalta, että kumpi olisi parempaa katseltavaa, sormin vai sauvalla?

• Wej

Ensin sheivaat posliiniksi pimppisi. Hankit seksikkäät strigsit istutat miehesi nojatuoliin riisut hitaasti kiusoitellen hieroen ensin pikkareiden päältä samalla puristelet rintojasi. Kiusoitellen riisut pikkarit koskettelet klitoristasi hieman sormea sisään annat miehesi maistaa sormeasi jonka jälkeen makaat selälläsi lattialla jalat leväällään ja otat ison sauvan esiin ja aloitat hitaan nainnin sauvalla työntäen pohjaan asti samalla käsket miehesi ottaa kalun käteensä ja katsella naintiasi välillä voit pyytää miehesi maistamaan sauvaa joka maistuu kiimaneisteiltäsi .lopuksi voit häntä laukeamaan samaan aikaan rinnoillesi kun laukeat itse

• Jep69

Eikö oo varaa ostaa lahjaa? 🤔

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe