Dn: n sm/mm kisat

DAIJUMESTARI

Eli pitöisi tällaiset kisat järjestää. Daijunekkailun sm/mm kisat. Laji on uusi ja pitäisi saada nyt promoottorit ja urheiluhallit tapahtumaa varten.

Olen itse tietenkin daijunekkailun hallitseva sm ja mm-mestari joten muut ovat haastajia.

Daijunekkailussa on myös vyöjärjestelmä.

Eli jos voitat putkeen 10 daijunekkailua saat siitä 1 dannyn vyön. 10 voittoa putkeen niin 10. dannyn vyö mikä on vöiden paras aste. Eli illoin olet Master-Danny.

Tässä tulevaisuuden ylivoimaisesti suosituimmassa kammpailulajissa ei ole paino, eikä ikäraja-sarjoja. vain daijunekkailua. Ainoastaan sukupuolet erillään.

3

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DAIJUMESTARI

Korjaam..10 kpl 10 putken voittoa niin olet master-danny

• Ilkkavaantäällähei

Kyllä se Master-Danny on aina vaan Ilkka Lipsanen. Sille ei kannata vittuilla kun se vetää Elviskaratella polvilumpion sulta paskaksi ja lakimiehet vaatii rojaltteja ja peppuseksiä Dannyn nimen luvattomasta käytöstä. Lipsasella on helikopteri ja kommandopipo ja tupeen alla heittotähtiä jemmassa. Erika keittää Ilkalle nakkisoppaa sillävälin kun Lipsanen tekee sulle laittomia ninjaliikkeitä.

• makelovenotwar

Voidaan tulla esittelemään kisoihisi HOMPPELEIDEN HALIPAINIA. Tässä lajissa kaikki klähmivät toisiaan sen minkä ehtivät, ja se voittaa jolla alkaa seisomaan vasta viimeiseksi. Eli heti kun alkaa jöpöttämään, on hävinnyt. Asian selvittämiseksi jokaisen osanottajan hepin ympäri on hirtetty alkavan erektion tunnistava vimpain joka on kytketty tuomareiden monitoriin, josta erektion tapahtuminen näytetään välittömästi kaikelle yleisölle.

Harkinnassa on myös HETSKUJEN HEMPUTTELU. Tässä jokainen otteleva pari muodostuu vastakkaisen sukupuolen edustajista. Parit on valittu toisilleen sopiviksi pärstäkertoimen ja olemuksen perusteella niin että kauniit ovat keskenään ja rumat keskenään. Anatomian mukaiset mittarit on asennettu kummallekin osapuolelle ja kesken ähellyksen osapuolet saavat heitellä toisilleen häiritseviä, pikkutuhmia kommentteja joilla he voivat pyrkiä stimuloimaan tosiaan kiihottumisen partaalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      256
      1852
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      15
      1378
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      210
      1269
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1115
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      65
      933
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      923
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      894
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      836
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      810
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      803
    Aihe