USKONLAHKOSTA eli lestadiolaisuudesta

kiusattu

Oletko joutunut tekemisiin ko. ihmisten kanssa, jotka ovat lestadiolaisia? Ap:llä on huonoja kokemuksia heidän teoistaan ja miten he kohtelevat esim. ei-lestadiolaista naapuriaan pienellä kylällä, myös omiaan, jotka haluavat kulkea omia polkujaan, painostavat ja kiusaavat heitäkin tekemällä tekoja, jotka ovat olleet peruuttamattomia. Liian kauan on katsottu läpi sormien ja siksi keskustelua aiheesta, että heidät saataisiin vastaamaan törkeyksistään vaikka julkisesti, se olisi ihan paras keino saattaa vastuuseen tällaisesta, mikä tänä päivänä on täysin rikollista.

6

453

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgjfkdlstyurieas

Uskonnollista ryhmää teeskentelevä rikollismafia se. Kavaltajia, vakoilijoita, pedofiilejä, rytöstäjiä, veroparatiisihuoria etc. lestisporukat täynnä. Heidän suhde kristinuskoon on pelkkä iso paska. Valetta alusta loppuun.

• kiusattujaonpaljon

Aloittaja on samaa mieltä, se on hirveintä, mitä tässä itse ja lähipiiristäkin löytyy, jotka ovat joutuneet heidän ahdistelujen kohteeksi ja menettäneet vuosiksi jopa työnsä ja otteen elämään. Näiden itsensä taustalla on juuri näitä, mitä edellä oleva kirjoittaja on maininnut. Heillä ei ole mitään tekemistä oikean kristityn ihmisen muodossa. Haukkuvat kaiken maailman nimityksillä, omistavat kaiken, jopa naapurin tontin, uhkailevat kaikenlaisilla laittomilla toimilla ja koettavat saada kohteensa pelkäämään, jos hän yrittää puolustaa itseään. Myös saavat muita mukaansa, pyrkivät mielellään vaikuttamaan kunnallispolitiikassa. Unohtavat, kun pääsevät omien uskonsisarien ja veljien tukemana, mitä on olla luottamushenkilönä. Se ei tarkoita, että sinne mennään aiheuttamaan jollekin kadehtimalleen vaikkapa naapurilleen hankaluuksia esim. hänen työnsä menettämiseksi, siitä on räikeä kokemus, mikä on tapahtunut kolmenkymmenen vuoden sisällä ja josta on kärsinyt iso ihmisjoukko. Jotenkin on vaan koetettu selvitä. Eikö tätä saa koskaan tuoda julkisuuteen???

• Ikuinen.elämä

Ovela,kiero,pirullinen,valehtelija,lestadius lahkolainen sattui aikoinaan kohdalleni ikävällä tavalla samassa työyhteisössä.Onnistui narraamaan ja aivopesemään esimiehensäkin niin että hän mitään asioista tietimättömänä sanoi työsuhteeni irti.Kyllä kyseinen lessu tietää totuuden ja uskoisin että tulee aika jolloin hän vielä vastaa teoistaan ylimmän tuomarin edessä.Itse olen aina pyrkinyt ahkeruuteen ja rehellisyyteen josta olen kärsinyt kyseisen ilkimyksen vuoksi.Uskon että kaikki tietävä Jumala minut vielä palkitsee ikuisella elämällä taivasten valtakunnassa.

• kiusattujaonpaljon

Varmasti totta, tällaisia piruja heissä on. Aivopesijä asuu kylällämme ja oikein maallikkosaarnaaja on miehiään. Umpikiero ja kyllä osaa muuten kumarrella tietyille "uskomattomillekin" ihmisille..läpeensä paska linkkuveitsi.

• KokemustaOn

Olen varmaan ollut tekemisissä, mutta varmaan eivät ole tehneet numeroa uskostaan ja ihan sama, mihin kukakin uskoo ja mihin ryhmään kuuluvat. Perseestä on ihan ateistikin ja "tavallinenkin" ihminen. Ei välttämättä tarvitse olla uskovainen, jos on kusta päässä. Kaikki ovat ihmisiä silti.

• Ylösnousemuksenpäivä

Jumala on se ylin ja kaikkivaltias, joka tuomitsee meidät kaikki joskus. Millään lestadiolais maallikkosaarnaajalla EI ole oikeutta nostaa itseään muiden yläpuolelle. Ei uskonlahko anna kenellekään, ei maallikkosaarnaajalle kummemmin kuin muillekaan oikeutta alkaa kiusaamaan toisia ihmisiä. Tällaisia pahoja piruja ja saatanoita voi asustella ihmisten sydämissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      104
      2265
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      41
      1524
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1094
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1048
    5. 101
      1003
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      876
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      80
      777
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      777
    9. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      45
      768
    10. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      764
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      739
    12. 52
      724
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      40
      686
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      658
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      28
      546
    16. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      527
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      500
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      36
      495
    19. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      482
    20. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      25
      446
    Aihe