Haluan kuolla

Masentunutt

Haluun kuolla koska en jaksa enää elää mä oon vitun masentunu ja käyn kerran viikossa psykologilla mutta ei se paljon auta ei oikeestaan yhtään mä haluisin tappaa itteni mutten uskalla ja mun äiti aina suttuu mulle jos en oo koulussa muttaku en mä pysty olla siellä mä en vaan enään jaksa mitä mun pitää tehä

13

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kajssyk

Voi muru kaikki kääntyu vielä parhainpäin usko mua

• apuasulle

kokeile mll tukipuhelinta tai valtakunnallista kriisipuhelinta. sinne voi soittaa anonyymisti. voimia.

• samaakokenut

Käännä vain uusi puhdas sivu elämässä ja kun oot sen tehny, niin käännä vielä varmuuden vuoksi pari kertaa uudestaan.

Tämä aika vuodesta on muutenkin hankalaa, koska pimeys lisääntyy ja pitäisi d-vitamiinilisiä alkaa syömään. Kannattaa katsoa, että saat nienomaan tuon d-vitamiinin ja että ruokavalio on muutenkin kunnossa, liikkuminen on myös tärkeää.

Laita tuonne rukouspyyntö -> http://www.tv7.fi/suorat-rukousohjelmat/

Kyllä se kuule siitä; jos esität sun jutun aivan asiallisesti sun äidille, niin se varmasti kyllä ymmärtää.

On hyvä tietää, että ihmiset voi reagoida rajusti noihin sun tuntemuksiin, niinkuin itsekin reagoit ja monesti ollaankin heti lätkäisemässä masennuksen leimaa ja paljon lääkkeitä, vaikka kyseessä olisikin tavallinen melankolia, joka pitää vain käydä läpi ja joka osaltaan kuuluu suomalaisuuteen ja tässä suomen ilmastossa asumiseen.

Raskainta mitä mulla itellä on ollu, oli kun mietin vaan, että kunhan tämän päivän jaksaa, niin ehkä huominen on parempi.

Jos juot alkoholia, niin se kannattaa lopettaa, samoin kahvi.

• 987678

Kaikkien äidit eivät ymmärrä. Voin omasta kokemuksesta kertoa että kaikki vanhemmat eivät ihan oikeasti pysty asettumaan lapsensa asemaan, ja heille ei voi kaikkea kertoa.

Omasta elämästäni muistan, miten kurjaa oli, kun ympäristön ihmiset sanoivat tai antoivat ymmärtää että voin kertoa asioistani vanhemmilleni ... Kun tosiasiassa ei voinut. Nyt aikuisena sen ymmärrän. Minun piti etsiä muita ihmisiä, joilta sain tarvitsemaani tukea.

Aloittaja ei koe saavansa apua edes psykologilta. Ehkä se on hänelle väärä psykologi. Aika näyttää. Joka tapauksessa hänellä on niin paljon sisäistä voimaa ja luottamusta, että hän jaksaa kirjoittaa tänne. Olen varma että hän vielä selviää ja löytää parempaakin apua, ja tulevaisuus kääntyy paremmaksi!:)

Koeta aloittaja ajatella, että vanhempasi välittävät sinusta varmasti hyvin paljon omalla tavallaan. Se ei ehkä riitä sinulle, kun tarvitsisit niin paljon muuta, selviytyäksesi ja kasvaaksesi. On väärin, että joudut olemaan siinä tilanteessa, riippuvainen heistä ja psykologista joka ei tunnu osaavan auttaa sinua. Tsemppaa kuitenkin edelleen!:) Et ole yksin!:)

• L.P

Hei olen Leevi olen negatiivisin Suomalainen jonka tiedän, olen vitun tyhmä, ja vihaan elämääni ja haluaisin kuolla yritin jopa kerran hypätä sillalta joten tiedän tunteen. Tässä pari hyvää käytännön vinkkiä. No voit yrittää löytää elämästäsi hyviä puolia jos se ei onnistu voit yrittää hankkia ystäviä ps: ei kannata hankkia liian montaa ystävää kerralla minulla on 7 ystävää ja kun hankin tyttöystäväni elämäni alkoi parantua. Voit myös yrittää aloittaa uutta elämää.

• 987678

Ja jos ympärilläsi on ihmisiä, jotka kohdistavat sinuun henkistä tai fyysistä väkivaltaa tai hyväksikäyttöä (ja vaikka se tapahtuisi omassa perheessäsi), niin koeta etsiä henkilö jolle voit kertoa siitä. Joko se psykologi tai joku muu aikuinen. Sinulla on oikeus turvalliseen ja rauhalliseen lapsuuteen ja nuoruuteen. :)

• LolhahaXD

Lol chillaa ei kannata tappaa ittee se o niiku lopullist tiäks dokaa mieluummi

• Syyskettu

Vaikka ei juuri nyt siltä tuntuisi niin aina on valoa tunnelin päässä - et ole yksin. Äitisi varmasti välittää todella paljon sinusta, vaikka ei sitä osaisi näyttää. Kerro tuntemuksistasi psykologille, ellet ole vielä niin tehnyt - sinun ei tarvitse sensuroida ajatuksiasi.

https://www.puheet.net/auttavat-puhelimet-suomessa/

Tuossa linkissä on auttavia puhelimia ja chatteja. Niistä olen itse saanut apua. Muista, että moni on selvinnyt masennuksesta ja elämässäsi tulee tapahtumaan paljon ihania asioita. Voimia!

• kutakin

Voin sanoa, että psykologit lähinnä ottavat sinut seurantaan (puhelin, tietokone yms.), jos satut aggressiivisuudesta tai itsetuhoisuudesta kertomaan, tekevät omat diagnoosinsa, jotka saattavat olla vääriä ja haitallisia. Ja diagnoosi seuraa pitkälle elämään haitallisena. Itsellä on näitä kokeneena hyvin vahva epäluottamus mielenterveyspalvelujen toimintaan. Vältä ainakin lääkkeitä. Ehkä muussa lääketieteessä en suosittelisi, mutta mielen asioissa käytä kotikonsteja. Lähde vaikka matkalle.

• Rehellinenminä

Minä haluan tappaa jonkun kusipäätoimittajan. Vittu että se aj sipilä ainakin ansaitsee kärsimystä.

• kenn

Jarkko Sipilä vai kuka?

• ota pahaolosi puheeksi esim. maanantaina terveydenhoitajan tai muun terv. huollon henkilön kanssa.
      mieti läheisiäsiä, ja edes yhtä sinua kiinnostavaa asiaa elämässä.

masennus ei leikin asia, mutta jokaisella joskus erilaisia jaksoja elämässä, jolloin vaikeaa mutta toivottavastu masennuksesi menee jossain vaiheessa ohi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5842
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      95
      3327
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57