Mitä näkyy kuvassa

Kaivattusi Whatsappissa?
632644
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 63

Vanhimmat

Sama kasvokuva kuin fb

Äänestä
  • Niin on. 😊

Äänestä

Kaunis nainen.

Äänestä

Kaikissa kuvissa näkyy vain iso teksti: Photoshopped, sensuroitu virustorjunnan toimesta kun se on havainnoinut että kuvaa on editoitu.

Äänestä

Niin tiedän. Mutta olen nyt päättynyt olla lakossa jo jonkin aikaa enkä kurki. Eli jos on vaihtanut ei mitään hajua.

Äänestä

Mies 😍 tykkään hänen kasvoistaan, luonteestaan en niinkään🤣

Äänestä

Mies joka on toisen oma

Äänestä

Kaunis nainen aurinkolaseissa.

Äänestä
  • Joo ja jos on video niin tulee päälle: Censored as R, restricted, you have no rights to watch this video.

Äänestä

• Saisiko kuulla jonkun toisen vihjeen?

Äänestä

• Every pixel is controlled and certified by government, so no restricted pictures are issued to under age aka under 21-years persons.

Äänestä

• Myös_kaipaava kirjoitti:

Saisiko kuulla jonkun toisen vihjeen?

Hän näki minut irl, tänään ja sai tavallaan hyvälle mielelle.

Äänestä

• joka ei uskalla silmiä näyttää niinkö

Äänestä

Ei varsinaisesti kaivattu, mutta...
Kaunis ruskea silmäinen nainen

Äänestä
  • Tähän väliin haluaisin sanoa että minusta jokainen voisi miettiä miten asiansa ilmaisee. Myös täällä netissä. Muistetaan kunnioittaa toisiamme! #pienipalarakkautta

Äänestä

• LovebotBlue kirjoitti:

Tähän väliin haluaisin sanoa että minusta jokainen voisi miettiä miten asiansa ilmaisee. Myös täällä netissä. Muistetaan kunnioittaa toisiamme! #pienipalarakkautta

Tää on varsinainen puppulause botti.🤮

1Äänestä

jos olette whatsapp-kavereita, niin en käsitä miten toinen voi olla niin saavuttamattomissa.. Eikös molempien hyväksyminen kuitenkin vaadita ennenkuin pääset näkemään toisen whatsapprofiilia?? Tuskinpa riittää, että näppäilet ja tallennat toisen numeron puhelimeesi, vai onko tosiaankin näin? Alkaa vähän kuulostamaan siltä kun näitä viestejä lukee. En voinut olla kysymättä kun samaa pohditaan täällä jatkuvasti.

Äänestä
  • Ei siihen sovellukseen mitään toisen hyväksyntää tarvitse. Jos toisen nro on tallennettu, se riittää.

Äänestä

• HerääPahvi kirjoitti:

Ei siihen sovellukseen mitään toisen hyväksyntää tarvitse. Jos toisen nro on tallennettu, se riittää.

Jonkinlaisen hyväksynnän että saa toisen numeron... vai kaivatteko finderistä ihmisten numeroita? Ja eikö sitä tarvitse jokin whatsapp viesti kuitenkin laittaa ennenkuin toisen whatsapp näkyy? En nyt ole varma kun tuo whatsapp ei ole vielä tullut kovin tutuksi.. (olen aika newbie tuon kanssa)

Niin että herää sinulle vain pahvi. Ja mitä vittua tää on et sul on toisen whatsapp jota kaipaat mutta et silti keskustele suoraan siitä mitä tunnet toista kohtaan? Kuulostaa typerältä... minä ainakin kysyisin ja jos vastaus on kieltävä niin olisin vain että "ok". Ihme spedeilyä tällä palstalla.

Äänestä

• tarvitseehansiihenkin kirjoitti:

Jonkinlaisen hyväksynnän että saa toisen numeron... vai kaivatteko finderistä ihmisten numeroita? Ja eikö sitä tarvitse jokin whatsapp viesti kuitenkin laittaa ennenkuin toisen whatsapp näkyy? En nyt ole varma kun tuo whatsapp ei ole vielä tullut kovin tutuksi.. (olen aika newbie tuon kanssa)

Niin että herää sinulle vain pahvi. Ja mitä vittua tää on et sul on toisen whatsapp jota kaipaat mutta et silti keskustele suoraan siitä mitä tunnet toista kohtaan? Kuulostaa typerältä... minä ainakin kysyisin ja jos vastaus on kieltävä niin olisin vain että "ok". Ihme spedeilyä tällä palstalla.

Kuule "Whatsappi for dummiess": johan tuossa ylempänä kirjoitin, että riittää kun sulla on tallennettu nro ja jos toinenkin käyttää sitä, ei siihen sen kummempaa tarvi! Täälläkö saa kaivata vaan sellaisia ihmisiä joiden yhteystietoja ei ole!? 😅🤣😂

Äänestä

• HerääPahvi kirjoitti:

Ei siihen sovellukseen mitään toisen hyväksyntää tarvitse. Jos toisen nro on tallennettu, se riittää.

urkkia ja tallentaa jonkun numero, jonka kanssa ei ole edes tekemisissä., että pääsisi stalkkaa sitä.

Äänestä

• HerääPahvi kirjoitti:

Kuule "Whatsappi for dummiess": johan tuossa ylempänä kirjoitin, että riittää kun sulla on tallennettu nro ja jos toinenkin käyttää sitä, ei siihen sen kummempaa tarvi! Täälläkö saa kaivata vaan sellaisia ihmisiä joiden yhteystietoja ei ole!? 😅🤣😂

Minkä helvetin takia kirjoitella tänne kaipaus viestejä ja vielä kaiken lisäksi urkkia niitä vastauksia mitä aloitukseesi tulee jos sinulla on suora whatsapp yhteys toiseen? :o kuulostaa aika sairaalta. Ja vielä sairaammalta jos on urkkinut numeron niin kuin edellä oleva "sairaaltakuullostaa" vastasi. Itse ainakin viestittäisin suoraan toiselle... mutta hei. Jokainen meistä päättää itse miten toimii.

Äänestä

• tarvitseehansiihenkin kirjoitti:

Minkä helvetin takia kirjoitella tänne kaipaus viestejä ja vielä kaiken lisäksi urkkia niitä vastauksia mitä aloitukseesi tulee jos sinulla on suora whatsapp yhteys toiseen? :o kuulostaa aika sairaalta. Ja vielä sairaammalta jos on urkkinut numeron niin kuin edellä oleva "sairaaltakuullostaa" vastasi. Itse ainakin viestittäisin suoraan toiselle... mutta hei. Jokainen meistä päättää itse miten toimii.

Minkä helvetin takia sä täällä jauhat paskaa? Luuletko olevasi jotenkin parempi? Et ainakaan Whatsappia osaa käyttää 👌👍

Äänestä

Hyvännäköinen nainen joka poseraa kuvassa kuin malli konsanaan ;)

Äänestä

No minust se näyttää karvaselt välilihalt.

Äänestä

Hän on siinä festareilla kahden kaverinsa kanssa

Äänestä

25 vuotta vähentävällä suodattimella tuunatun kuvan. Muistan itse hänet sellaisena kuin hän on.

Äänestä

En tykännyt mitä näin :D

Äänestä
  • Ne ei oo sit mun omia lapsia mut rakkaita kuitenki :)

Äänestä

• olihan sulla vankkureissas yks, sun oma.
    t.havaitsin pari ufoo, kerralla yks.

Äänestä

Näkyy hän kaivattuni, eli komea mies, ja joku toinen vähemmän komea mies :`D hyvinkin luonnollinen kuva, ei ole muokattu. Pidän kuvasta koska hän hymyilee siinä, hänellä on kiva hymy.

Äänestä

Meri.

Äänestä
  • Osittain kyllä...

Äänestä

Pikseli valehtelee enemmän kuin sata kirjainta.

Äänestä

Minusta on erikoista,että kyylätään jonkun watsappikuvaa, mutta ei suoraan viestitä tälle henkilölle, jos häntä kaipailee. En vaan ymmärrä jos vapaista kyse. Eikö sitä voi selvittää kohteelt, että onko yhtenevää vai eikö ole yhtenevää ja sitten jos ei ole niin annetaan olla ja suuntaudutaan oikeasti muihin eikä roikuta täällä nyhjäämässä ja mukakirjoittelemassa kohteelle. Siis oikeesti. Kuin teinejä te oikein ootte.

1Äänestä
  • Onko joku sanonut että ei viesti suoraan? Itse ainakin olen ollut suoraan yhteydessä, mutta ei se kiellä ikävöimästä ja kirjoittelemasta täällä! Kuka sä oot määräämään, saako tänne kirjoittaa jos on toisen puhelin numero?! Olisit enemmän huolissaan noista pedarikirjottelijoista ym mielenterveys potilaista jotka täällä mesoaa!

Äänestä

• Mitä sä täällä nyhjäät ja kirjoitat ku teini ikään?????

Äänestä

• Jooo määräilevät jo toisia kuin everstit konsanaan, olisikohan yhtään pitänyt mainita mistään armeija jutuista ollenkaan mitään, kun kaikki teinitkin kuvittelevat olevansa komentajia jo :D

Äänestä

• Teinit taisivat vetää herneet ...

Äänestä

• watsappikyylärit kirjoitti:

Teinit taisivat vetää herneet ...

Onhan se parempi että teinit kaipaavat täällä kuin 50 kymppiset kukkahattutädit!

Äänestä

• Kukkikselle kirjoitti:

Onhan se parempi että teinit kaipaavat täällä kuin 50 kymppiset kukkahattutädit!

Nykyajan nuoret, päämäärätöntä paskanjauhantaa palstoilla vaikka suorakin yhteys olisi ikävänkohteeseen. O tempora o mores..

1Äänestä

• sifonkikukkaishattu kirjoitti:

Nykyajan nuoret, päämäärätöntä paskanjauhantaa palstoilla vaikka suorakin yhteys olisi ikävänkohteeseen. O tempora o mores..

Sullako on jotenkin suurempi etuoikeus kirjoitella täällä kuin jollain toisella?

Äänestä

• HerääPahvi kirjoitti:

Sullako on jotenkin suurempi etuoikeus kirjoitella täällä kuin jollain toisella?

Eihän tänne teinien sekaan tohdi ... poikkipuolista sanaa laittaa, teinithän purevat pään irti.

1Äänestä

• Haha joo etkä varmasti uskalla koskea sitten omaan lapseesikaan, edes hipaisemalla kun on niin barbie että se käsi irtoaa kuin nukesta jos hipaisetkaan?

Äänestä

48-vuotiaalta tällainen kirjoittelu.. Olet viihtynyt liikaa nuoret-palstalla. :(

Äänestä

• Joku moderaattori on sitten varmastikin tämä henkilö ellei peräti nimeltään Risto joka viihtyy nuorison seurassa, tai sitten tämä valepoliisi Mikael Forss?

Äänestä

En halua katsoa. En vielä.

Äänestä

Suoli 24 ikävä palstan säännöt: Tänne saa kirjoittaa vain keski-ikäiset henkilöt, jotka eivät ole saaneet kaivattuunsa minkäänlaista yhteyttä oikeassa elämässä. Huomaa, että sinulla ei missään tapauksessa saa olla ikävöinnin kohteen puhelinnumeroa tallennettu itsellesi. Jos se kuitenkin on siitä syystä, että olette viestejä joskus vaihtaneet. POISTA se, sillä saatat nähdä kaivattusi Whatsappissa ja siitäkös muiden palstalaisten elämä suistuu raiteiltaan!! Muista siis: Oikeita kontakteja EI sallita missään muodossa!! Ainoastaan kyselyjä tähän tyyliin; lähetkö tänään metsään klo 10?

Äänestä
  • Tietenkin!! Ja muistakaahan kaikki tiedottaa säännöllisesti eritteistänne, alapäänne ja suolenne toiminnasta, panetuksistanne, eroottisista fantasioistanne ja kaikesta muustakin tyhjänpäiväisestä kuten "en voi tehdä enää mitään merkitseviä katseitani enempää, pallo on nyt hänellä! "- vonkumisistanne sekä tietenkin unohtamatta "oih olit niin komea/kaunis tänään miksi et hymyillyt minulle vihaatko minua " -aloituksianne!

Äänestä

• Väärin ilmoitettu kellonaika, piti ilmoittaa 1003 aikoihin.

Äänestä

Minusta on joitain hyviä kuvia, veljen ottamia: makoilen yleensä aurinkolasit päässä jossain järven rannalla rentoutumassa maailman julmuudesta :D

Äänestä

Nyt näkyy

Äänestä

Vaikea sanoa kun poistin koko tilin...

Äänestä

Kissa.

Äänestä
  • Minkälainen kissa siinä näkyy?

Äänestä

• Amorin-nuoli kirjoitti:

Minkälainen kissa siinä näkyy?

Valkoista/harmaata/ruskeaa siinä taisi olla?

Äänestä

• miaujii kirjoitti:

Valkoista/harmaata/ruskeaa siinä taisi olla?

Ei ilmeisesti ollut sama kisu?

Äänestä

Kuvissasi ei näy yhtään mitään.

Äänestä

Kadonneessa kuvassa näkyy yleensä Juha Sipilä :D

Äänestä
  • 🤓😱💣💥

Äänestä

Kääk! Mulla ihan pelle kuva viime kesältä. En ole ajatellut, että vieraat ihmiset sen näkevät. Hänen numeronsa hävisi jossakin känykän päivityksessä.

Äänestä

Pikasesti ku yht kuvaa katoin, ni ihanku minäki olisin siin samassa kuvassa... :D

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Tunnisteet kirjoitti:

Kaivattusi Whatsappissa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu