Harrastaako kukaan täällä kamppailulajeja?

GaytaiBi

Onko täällä ketää kamppailulajien harrastajia?
Itse harrastan ja mietin vaan, että onkohan paljon homo/bi tyyppejä ko. lajien parissa.
En toki ole seuranhaun vuoksi lajin pariin hakeutunut, mutta toki olisi kiva tietää muitakin " hengen heimolaisia". Arka aihe ja varmaan tabu tietyllä tapaa urheilupiireissä.

4

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B4nz4i

Harrastan erästä kamppailulajia, joka on myös olympialaji. Harrastan lajia vain kuntoilun vuoksi, joten kilpailuihin en ole osallistunut mutta pidän joskus harjoituksia junioreille ja toimin apuvalmentajana. Vaikka lajin puolesta olenkin saanut uusia ystäviä, niin en ole kenellekään kertonut suuntautumistani.

• reCAPTCHA

Judo tai Taekwondo siis.
        Itse olen lähinnä kahta lajia harrastanut useamman vuoden ja sitten monta eri lajia alle vuoden verran. Kouluikäisenä tuli paljonkin harrastettua, muistaakseni 14 treenit viikossa pahimmillaan mutta sitä tahtia jaksoi vain muutaman kuukauden. Nykyisin 2-3 treenit viikossa sopii paljon paremmin töiden kanssa.

Judoa noin 6 vuotta
        Taekwondoa 10 vuotta ja vieläkin jatkuu
        Thai nyrkkeily ja BJJ vuoden verran
        Nyrkkeily, karate, potkunyrkkeily, krav maga, defendo ja ekjt muutama kuukausi.

• harrastelijavain
        reCAPTCHA kirjoitti:

Judo tai Taekwondo siis.
        Itse olen lähinnä kahta lajia harrastanut useamman vuoden ja sitten monta eri lajia alle vuoden verran. Kouluikäisenä tuli paljonkin harrastettua, muistaakseni 14 treenit viikossa pahimmillaan mutta sitä tahtia jaksoi vain muutaman kuukauden. Nykyisin 2-3 treenit viikossa sopii paljon paremmin töiden kanssa.

Judoa noin 6 vuotta
        Taekwondoa 10 vuotta ja vieläkin jatkuu
        Thai nyrkkeily ja BJJ vuoden verran
        Nyrkkeily, karate, potkunyrkkeily, krav maga, defendo ja ekjt muutama kuukausi.

Itsellä on kokemusta tkd:stä, kb:stä ja nykyisin BJJ.

• Jeppu91

Junnuna harrastin nassikkapainia, muutamissa harkoissa kävin. Siitä ajasta on aikaa. Nykyään seuraan painia ihan mielelläni. Painia seuratessa tulee myös mieleen se, että käytetäänkö painitrikoiden alla housuja, painitaanko ihan kommandona vai onko trikoissa sisähousut? Jos mikä niin, luulisi tämän lajin katsomossa viihtyvän niin naiset kuin miehistä kiinnostuneet miehetkin.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      16
      4561
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      177
      4094
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      16
      3403
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      21
      1486
    5. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      45
      1260
    6. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      83
      1110
    7. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      115
      1107
    8. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      11
      1072
    9. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      64
      1070
    10. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      163