Iloinen, raisu tyttö kaipaa kirjeystävää

Olen_pieni

raisu, iloinen tyttö Pohjois-Suomesta. En ole koskaan kirjoittanut kirjeitä. Joskus vain lyhyitä korttiviestejä ja WhatsApp -viestejä. Haluaisin kokeilla sähköpostikirjeenvaihtoa, jos löytyisi joku, joka haluaisi kirjoitella minun kanssani.

Harrastan mm. voimistelua, urheilua, tanssia, pianonsoittoa ja viulunsoittoa. Hengailen kavereitten kanssa, liftailen ja seikkailen. Luonnosta ja eräretkeilystä pidän. Luen romanttisia kirjoja. Elokuvia en juurikaan katso. Koulunkäynnistä en oikein pidä.

Keski-suomalaisen perheeni vaikeuksien vuoksi minut on useita vuosia sitten sijoitettu toiseen perheeseen, jossa on melko mukavaa, koska alkoholia ei käytetä eikä kukaan ole väkivaltainen. Sijaisisä ja -äiti kuuntelevat ja ymmärtävät minua, ja uudet sisaruksetkin ovat mukavia ja menestyvät koulussa paremmin kuin minä.

[email protected]

12

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläkö haet kirjekamua? minua kokeneempaa sinkkumiestä kiinnostaisi kirjoitella ajankuluksi kanssasi [email protected]

• Voisin kirjoitella kanssa jos olet kiinnostunut. Terveisin kokematon aikuinen.

• Siis mitä tarkoitat?

• Mikset

sitten kirjoita hänelle?

• PotkukelkkaRainer

Mietipppä tykönäsi asiaa.

• Olen_pieni

ja raisu tyttö. Kai niin pieni ja mitätön ja niin raisu, ettei kukaan viitsi minulle kirjoittaa. Nyyh... Mutta mikään ADHD en ole.

• Mistä_sinä

haluaisit kirjoitella?

• Mielelläni lukisin kirjeitä, jos joku kirjoittaisi minulle, ja yrittäisin itsekin kirjoittaa.

• Kokeil-

laan.

• Ei tälläkään åpalstalla edes rekisteröityneenä saa näköjään ilmoittaa omaa sähkäpostiosoitettaan. Miten sitten voi saada kirjeystävän?

• Kannattaa käyttää helposti arvattavaa s24 osoitetta.

• Oikea_osoite

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      172
      3159
    2. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      63
      1975
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      33
      1945
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      198
      1880
    5. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      26
      1850
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      80
      1295
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      91
      1235
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1180
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      186
      1151
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      22
      1110
    Aihe