raisu, iloinen tyttö Pohjois-Suomesta. En ole koskaan kirjoittanut kirjeitä. Joskus vain lyhyitä korttiviestejä ja WhatsApp -viestejä. Haluaisin kokeilla sähköpostikirjeenvaihtoa, jos löytyisi joku, joka haluaisi kirjoitella minun kanssani.
Harrastan mm. voimistelua, urheilua, tanssia, pianonsoittoa ja viulunsoittoa. Hengailen kavereitten kanssa, liftailen ja seikkailen. Luonnosta ja eräretkeilystä pidän. Luen romanttisia kirjoja. Elokuvia en juurikaan katso. Koulunkäynnistä en oikein pidä.
Keski-suomalaisen perheeni vaikeuksien vuoksi minut on useita vuosia sitten sijoitettu toiseen perheeseen, jossa on melko mukavaa, koska alkoholia ei käytetä eikä kukaan ole väkivaltainen. Sijaisisä ja -äiti kuuntelevat ja ymmärtävät minua, ja uudet sisaruksetkin ovat mukavia ja menestyvät koulussa paremmin kuin minä.
[email protected]
Iloinen, raisu tyttö kaipaa kirjeystävää
12
678
Vastaukset
vieläkö haet kirjekamua? minua kokeneempaa sinkkumiestä kiinnostaisi kirjoitella ajankuluksi kanssasi [email protected]
Voisin kirjoitella kanssa jos olet kiinnostunut. Terveisin kokematon aikuinen.
- Mikset
sitten kirjoita hänelle?
- PotkukelkkaRainer
Mietipppä tykönäsi asiaa.
- Olen_pieni
ja raisu tyttö. Kai niin pieni ja mitätön ja niin raisu, ettei kukaan viitsi minulle kirjoittaa. Nyyh... Mutta mikään ADHD en ole.
- Mistä_sinä
haluaisit kirjoitella?
Mielelläni lukisin kirjeitä, jos joku kirjoittaisi minulle, ja yrittäisin itsekin kirjoittaa.
- Kokeil-
laan.
Ei tälläkään åpalstalla edes rekisteröityneenä saa näköjään ilmoittaa omaa sähkäpostiosoitettaan. Miten sitten voi saada kirjeystävän?
Kannattaa käyttää helposti arvattavaa s24 osoitetta.
- Oikea_osoite
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1723159Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii631975Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K331945- 1981880
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261850Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,801295Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja911235Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2441180Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1861151- 221110