Lähetin eilen oma suunnitelman työkkärin hyväksyttäväksi. Kuinka monta arkipäivää siinä yleensä menee että työkkäri hyväksyy suunnitelman?
Oma suunnitelman hyväksyminen
10
690
Vastaukset
- pöhpöh8908
EI MENNYT KAUAA, MUTTA kaikki tekemäni lisäykset/ehdotukset oli poistettu
- kysynvaaaan
Missä siellä sen suunnitelman pystyy tekemään? Mitä siellä pitäisi klikata? Vai lähetitkö postitse?
- T-yökkäri
Oma suunnitelman voi tehdä oma suunnitelma kohdasta. Minun tekemän suunnitelman työkkäri aikoinaan hylkäsi ja lähetti selvityspyynnön jossa vaadittiin selvitystä siihen että miksi olin laittanut suunnitelmaani tehtäväksi " haen työpaikkoja omatoimisesti"
- Niinsemenee
Jos työkkäri ei jostain syystä hyväksy suunnitelmaa niin tällöin lähetetään aina selvityspyyntö työttömälle.
- töyggäri
"miksi olin laittanut suunnitelmaani tehtäväksi " haen työpaikkoja omatoimisesti"
Koska pitivät sinua oletettavasti hulluna. - sontaa
Onko tuo kaikki siis soopaa, itselläni lukee näin.
"Suunnitelmassa sovittujen tehtävien toteuttamisesta ilmoittaminen ei enää ole verkossa mahdollista. Jos haluat muuttaa tai päivittää tietojasi, ota yhteyttä henkilökohtaisesti TE-toimistoon."- Noitamuttaeivainoa
Niinhän siinä sitten kävi eli työkkäri hylkäsi suunnitelmani ja nyt pitää sitten antaa selvityspyyntö määräaikaan mennessä että miksi olin laittanut suunnitelmaani " Julkaisen CV-netin"
Lisäksi kun hain kelalta työmarkkinatukea niin eivät voi sitä maksaa ennen kuin olen laatinut suunnitelman jonka työkkäri hyväksyy.
- Työntekojakiitos
Työkkäri joko hylkää suunnitelman 10 arkipäivän kuluessa tai hyväksyy 30 arkipäivän kuluessa. Työmarkkinatukea et saa ennen kuin suunnitelma on hyväksytty.
- Noitamuttaeivainoa
Onhan tämä työkkärin käytäntö ihan perseestä ja alkaa nyt jo oikeesti menemään hermot. Kuka tätä lahkoa oikein johtaa ja kenelle tästä voi antaa ronskia palautetta?
- srthhr
Tai ette ole vain hakeneet työmarkkinatukea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735