Se kusipää, joka ajoi minun postilaatikkoani päin punaisella Corollalla Kirkkokadun ja Arontien risteyksessä voisi astua esiin, jotta voi suoristaa tuon postilaatikonpidikkeen ja ostaa uuden postilaatikon!
Postilaatikko
Olen_vihainen
6
653
Vastaukset
- Postintuopate
Ööö...kui varte sul o postiloota Arontien ja Kirkkokadun risteyksessä. Eihän siinä oo taloakaan muuta ku Kiertotiellä. Viä lootan romus muualle.
- Hihihio
Ei siin vissiin sit enää ookkaa ku joku ajo sen yli 😂😂😂
- PäinLootaaMeniSusSiunaa
Evvoinu pysätä ku olin niin pöhnäsä. Tuun korvaan jahka selviän.
- Ela-sie-valita
Nooh mut en tie et onks sit parempi se ku Tervasmäes joku räjäytti glitteripommin jonku postilaatikkoon
- Lastipootikko
Tervasmäen suunta on muutenkin kuin Nakkilan Rööperi, eli ei ihme, että siellä vähän jotain postilaatikoita pommitetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671