Tuu tänne lämmittämään sauna, niin et palella pimputtelemaan knäppäimistöäs, millä et oo ees harvennus töitä kyennyt tekemään, mitä nyt hutsun naamakuvasta tulkiten tuhat sanaa alle pettymään...
https://m.youtube.com/watch?v=r-6WCqppQbs
T.makaa vaikka käpy. Hyvästi nyt. Myös kaiken lopun päivys.....
Hei perheetön hutsun väkkärä
5
203
Vastaukset
- Voisinsanoa
Suksi vittuun, mutta älä minun. 😂
- AuraPuuSkuttaJa
Järvisillä ja Karhuilla on aina Tilaa teillekin. ;)
Tänä yönä mä sen päätin tulen hakkaamaan sut. Haen Tori Amoksen mukaan ja työnnetään sen tanssiaisissa käyttämä kenkä sun perseeseen korkoineen päivineen. Aika jännä muuten että Myytinmurtajissa on Tori ja Kari mut siellä Kari onki nainen.
- PonSkulleKyytiä
Montakohan Torinhevosta pitäis olla tekemään tosta ap:sta laukun?
Mä ilmottaudun ekana niihin Harjakaisiin! ;)
19 viimeisen vuoden aikana olen harrastanut intiimiä kanssa käymistä tasan yhden miehen kanssa - oman aviomieheni. Sitä ennen seurustelin myös vakavasti, ja olin kumppanilleni fyysisesti uskollinen. Joten siinäpä sinulle hutsua!
Ja kenelle ikinä ap. kirjoititkin, hän tuskin tuollaista nimittelijää omakseen huolii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1065795Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1834853- 1213580
- 702741
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul572561On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211983- 341644
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä141303- 101284
- 101242