Olen huomannut että anime on vielä jotenkin leimaava sana Suomessa, vaikka sen katsominen on todella yleistä nykyään. Tämä johtuu uskottavasti siitä, että Suomen jonnet eivät osaa perustella vihaansa ja eivät suostu ottamaan faktoja vastaan. Myös olen huomannut että animen katsojat yleensä ovat kaikista järkevimpiä ihmisiä ihan yleisesti katsoen.
Haluan kuulla muiden mielipiteitä tästä asiasta!
Miksi animea yhä vihataan Suomessa
14
1843
Vastaukset
- Kucchaaaaaan
meitä weebejä ja meidän lempipuuhia vihataan koska teemme muutakin kuin juomme megaforcea ja hypimme koulujen katoilla.
- Niih
En vihaa, mut lastenohjelmat ei kamalasti kiinnosta.
- nappywappy
lastenohjelmat ovat animaatioita. lastenohjelmat eivät sisällä mm. pikkuhameita ja isoja rintoja. Termit haltuun lapseni
- Niih
nappywappy kirjoitti:
lastenohjelmat ovat animaatioita. lastenohjelmat eivät sisällä mm. pikkuhameita ja isoja rintoja. Termit haltuun lapseni
Kyllä kaksvitoset lapset on pikkuhameista ja tisseistä jo kiinnostuneet. Lapsia silti.
Ja eikös animet ole animaatioita?
Mutta on niitä hyviäkin animaatioita niinku South Park. - nappywappy
Niih kirjoitti:
Kyllä kaksvitoset lapset on pikkuhameista ja tisseistä jo kiinnostuneet. Lapsia silti.
Mutta on niitä hyviäkin animaatioita niinku South Park.Anime tarkoittaa nimenomaan japanilaista animaatiota. South Park on Yhdysvalloista. Termit haltuun lapseni
- Niih
nappywappy kirjoitti:
Anime tarkoittaa nimenomaan japanilaista animaatiota. South Park on Yhdysvalloista. Termit haltuun lapseni
No en ole kyllä väittänytkään että South Park olisi animea. Sanoin se olevan hyvää animaatiota (toisin kuin animet).
Sen sijaan käsitin sun väittävän ettei animet olisi animaatiota. - FuckingAnimeGirl
Anime ei ole lapsille!! Animessa voi olla itsetuhoisuutta, väkivaltaa ja seksuaalisuutta. Jos menet näyttämään tuollaista lapsille niin siitä vaan, pilaat vaa niitte mielen :) Toki animea on myös nuoremille, mutta sama juttuhan on ihan normi sarjoissakin.
- Anonyymi
Niih kirjoitti:
Mutta on niitä hyviäkin animaatioita niinku South Park.South Park on vielä järkevä ohjelma, mutta animessa ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
FuckingAnimeGirl kirjoitti:
Anime ei ole lapsille!! Animessa voi olla itsetuhoisuutta, väkivaltaa ja seksuaalisuutta. Jos menet näyttämään tuollaista lapsille niin siitä vaan, pilaat vaa niitte mielen :) Toki animea on myös nuoremille, mutta sama juttuhan on ihan normi sarjoissakin.
Katoin animea kun olin 11 vuonna 2004 joten minusta on tullut anime weeb
- YUUKI-CHAN
Tiiän,mä katon animee yms. mut osaan mä kyllä mf juoda on musta 4 lasten-suojelu ilmotusta tehty koska tein muutakin kun vain hypin koulun katoilla:Dmut kyl se muaki ärsytää että animea vihataan kun ei se kaikki oo mitään tissien heiluttelua ja liian lyhyitä perse hameita. Ja myös se että vocaloid on kuulemma myös kauhea asia vaikka tako luka on musta ihan super söpö:3
Ps. Vocaloid musa on best af, mun lempi biisi on mikun suicide song.Rin&ln on kans aika lit.
KEIJO - maailmanen
Ei se pelkästään suomea koske, vaan ihan koko maailmaa. Jotkut vihaa, jotkut rakastaa ja joillekin on yhdentekevää.
Suomen anime valikoima on tosin surkeaa muihin maihin verrattuna( melkein aina pakko hommata ulkomailta dvdt ja bluerayt kun suomesta ei vaan yksinkertaisesti saa paljon mitään murrrh) ja jotkut animesta hirveästi tietämättömät luovat mielipiteensä suomesta saatavien animeiden pohjalta. - VEIKKO_ALAJÄRVI
ELIKKÄS SIIS MINUN MIELESTÄNI ANIME ON TOSI COOL LIT AF MEIDÄN PITÄÄ RUVETA TAISTELEMAAN NON ANIME IHMISIÄ VASTAAN KUKA ON KANSSANI ARVON ANIME KATSOJAT !!! TEHDÄÄN SE!!! MINÄ TYKKÄÄN YAYOI ANIMESTA JA MANGASTA MIKÄ ON TEIDÄN LEMPI UKE ?!?!?!
VEIKKO. - Anonyymi
Siis animessa on todella ärsyttävää se niin Chang chonggi ja esim kaikki niin paskimmat musiikit mitä ne on tehny
- Anonyymi
Anime on parasta ikinä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232678- 1702109
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241370- 1001356
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451139Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078