Miksi animea yhä vihataan Suomessa

CaptainFekezu

Olen huomannut että anime on vielä jotenkin leimaava sana Suomessa, vaikka sen katsominen on todella yleistä nykyään. Tämä johtuu uskottavasti siitä, että Suomen jonnet eivät osaa perustella vihaansa ja eivät suostu ottamaan faktoja vastaan. Myös olen huomannut että animen katsojat yleensä ovat kaikista järkevimpiä ihmisiä ihan yleisesti katsoen.
Haluan kuulla muiden mielipiteitä tästä asiasta!

14

1806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kucchaaaaaan

meitä weebejä ja meidän lempipuuhia vihataan koska teemme muutakin kuin juomme megaforcea ja hypimme koulujen katoilla.

• Niih

En vihaa, mut lastenohjelmat ei kamalasti kiinnosta.

• nappywappy

lastenohjelmat ovat animaatioita. lastenohjelmat eivät sisällä mm. pikkuhameita ja isoja rintoja. Termit haltuun lapseni

• Niih
        nappywappy kirjoitti:

lastenohjelmat ovat animaatioita. lastenohjelmat eivät sisällä mm. pikkuhameita ja isoja rintoja. Termit haltuun lapseni

Kyllä kaksvitoset lapset on pikkuhameista ja tisseistä jo kiinnostuneet. Lapsia silti.

Ja eikös animet ole animaatioita?
        Mutta on niitä hyviäkin animaatioita niinku South Park.

• nappywappy
        Niih kirjoitti:

Kyllä kaksvitoset lapset on pikkuhameista ja tisseistä jo kiinnostuneet. Lapsia silti.

Anime tarkoittaa nimenomaan japanilaista animaatiota. South Park on Yhdysvalloista. Termit haltuun lapseni

• Niih
        nappywappy kirjoitti:

Anime tarkoittaa nimenomaan japanilaista animaatiota. South Park on Yhdysvalloista. Termit haltuun lapseni

No en ole kyllä väittänytkään että South Park olisi animea. Sanoin se olevan hyvää animaatiota (toisin kuin animet).
        Sen sijaan käsitin sun väittävän ettei animet olisi animaatiota.

• FuckingAnimeGirl

Anime ei ole lapsille!! Animessa voi olla itsetuhoisuutta, väkivaltaa ja seksuaalisuutta. Jos menet näyttämään tuollaista lapsille niin siitä vaan, pilaat vaa niitte mielen :) Toki animea on myös nuoremille, mutta sama juttuhan on ihan normi sarjoissakin.

• Anonyymi
        Niih kirjoitti:

South Park on vielä järkevä ohjelma, mutta animessa ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi
        FuckingAnimeGirl kirjoitti:

Anime ei ole lapsille!! Animessa voi olla itsetuhoisuutta, väkivaltaa ja seksuaalisuutta. Jos menet näyttämään tuollaista lapsille niin siitä vaan, pilaat vaa niitte mielen :) Toki animea on myös nuoremille, mutta sama juttuhan on ihan normi sarjoissakin.

Katoin animea kun olin 11 vuonna 2004 joten minusta on tullut anime weeb

• YUUKI-CHAN

Tiiän,mä katon animee yms. mut osaan mä kyllä mf juoda on musta 4 lasten-suojelu ilmotusta tehty koska tein muutakin kun vain hypin koulun katoilla:Dmut kyl se muaki ärsytää että animea vihataan kun ei se kaikki oo mitään tissien heiluttelua ja liian lyhyitä perse hameita. Ja myös se että vocaloid on kuulemma myös kauhea asia vaikka tako luka on musta ihan super söpö:3

Ps. Vocaloid musa on best af, mun lempi biisi on mikun suicide song.Rin&ln on kans aika lit.

KEIJO

• maailmanen

Ei se pelkästään suomea koske, vaan ihan koko maailmaa. Jotkut vihaa, jotkut rakastaa ja joillekin on yhdentekevää.
      Suomen anime valikoima on tosin surkeaa muihin maihin verrattuna( melkein aina pakko hommata ulkomailta dvdt ja bluerayt kun suomesta ei vaan yksinkertaisesti saa paljon mitään murrrh) ja jotkut animesta hirveästi tietämättömät luovat mielipiteensä suomesta saatavien animeiden pohjalta.

• VEIKKO_ALAJÄRVI

ELIKKÄS SIIS MINUN MIELESTÄNI ANIME ON TOSI COOL LIT AF MEIDÄN PITÄÄ RUVETA TAISTELEMAAN NON ANIME IHMISIÄ VASTAAN KUKA ON KANSSANI ARVON ANIME KATSOJAT !!! TEHDÄÄN SE!!! MINÄ TYKKÄÄN YAYOI ANIMESTA JA MANGASTA MIKÄ ON TEIDÄN LEMPI UKE ?!?!?!

VEIKKO.

• Anonyymi

Siis animessa on todella ärsyttävää se niin Chang chonggi ja esim kaikki niin paskimmat musiikit mitä ne on tehny

• Anonyymi

Anime on parasta ikinä!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3336
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      972
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe