Taas purkkarityypit osoittivat olevansa maailman napa ja merten, sekä veneramppien omistajia!
Eilen illansuussa Suukarin rampin varasi kolme purjehdusseuruetta usean tunnin ajaksi. Muut nostavat veneensä yleensä ripeästi ja häipyvät tukkimasta ramppia, mutta nämäpä oman elämänsä herrat tukkivat rampin kolmella traktorilla ja olivat jääneet tekemään veneen syyshuoltoa kaikessa rauhassa rampin eteen. Kävin paikalla kahden tunnin aikana kolmesti, eikä herrasväki ollut sinä aikana saanut homeisia purkkareitaan kuljetuskuntoon. Veneeni jäi nostamatta noiden idioottien takia. Tänään uusi yritys paremmalla onnella.
Todella itsekästä varata yhteinen alue pitkäksi ajaksi. Onko se veneen pohja pestävä siinä rampin edessä? Kaupungin ilmainen vesikö houkuttaa, vai mikä estää huoltamasta venettä telakointipaikassa?
Merten sankarit
kypsä
2
220
Vastaukset
- maalaisia
Laitilasta varmaan tulleet...
- TiukkaaTekee
Mistähän siihen rampin viereen, ja venesatamiin yleensäkin saataisiin lisää tilaa autoille?
Siinä rampin vieressä olisi hyviä parkkipaikkoja, mutta miksi ihmeessä kaupunki vuokraa ne talvisäilytyspaikoiksi, kun vieressä olisi laaja vapaa alue puoli tyhjänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004