Ei UPO jääkaappipakastin kestänyt ihan 25 vuottakaan. Odotin kyllä sitä päivää että näin kävisi ja maanataina se sitten tapahtui ja vanha UPO hiljeni lopullisesti, valo vielä palaa kun sen avaa. Viimeisen parin vuoden ajan olen silloin tällöin katsellut jo uutta jääkaappia mutta osto on jäänyt tekemättä. Hyvää tässä on se että ulkona on lähes jääkaappilämpötila ja evättä säilyy hyvin parvekkeella eikä jäädy kylmälaukussa kun viime yönä oli pakkasta.
Tilasin heti maanataina uuden jääkaapin
https://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/jaakaapit/MTL55W18E/matsui-jaakaappi-mtl55w18e
Mulla on samanmerkkinen pakastin ja ollut jo yli 12 vuotta, hyvin toimii.
Pikatoimituksena olisin saanut sen jo tällä viikolla jos olisin maksanut n. 25€ pikatoimitusmaksun.
Gigantissa on keksitty rahastuskeino jossa tuote toimitetaan 3-4 päivässä "pikatoimituksena" ja normaali toimitusaika on tässä tapauksessa 10 päivää joten jääkaappi tulee ensi torstaina ja vievät entisen samalla pois hintaan 19,90 €, tuonti maksaa 24,90€. Eli vähän alle 300€ maksaa tuokin "lysti".
Jääkaappi hajosi
4
170
Vastaukset
- pör-pör
Täällä pörisee joulukuussa 1990 käynnistetty Helkama Lumimies jää-viileäkaappi.
- NySeLewis
Siskolla on mökillä Helkama jääviileäkaappi, on vanha kun taivas vaan ei yhtä sininen kun on keltainen. Kukaan ei muista miten vanha se on mutta on ainakin 80-luvulta ja saattaa olla vaikka 70-luvun lopulta. On käytössä vain kesäisin ja muulloinkin hurisee tarvittaessa.
- Kierrän_kaukaa
"Gigantissa on keksitty rahastuskeino jossa tuote toimitetaan 3-4 päivässä "pikatoimituksena""
Minä puolestani olen keksinyt ostaa kaiken muualta kuin Gigantista.- NySeLewis
Tuli silti halvemmaksi kun ostaa paikallisesta liikkeestä, siellä saman kokoinen jääkaappi 440€. Jaksoin kyllä odottaa kun sattui vielä ulkona olemaan jääkaappilämötila joten parveke oli sen aikaa jääkaappina. Viime torstaina 1.11.2018 tuli uusi jääkaappi ja hyvin hurisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241