Kinastelu parhaasta kamppailulajista voidaan vihdoin lopettaa, paras on löytynyt.
Mitä lajia videolla näkyvät kypäriin pukeutuneet ukot harrastaa?
https://areena.yle.fi/1-50009993
Tehokkain itsepuolustuslaji
2
289
Vastaukset
- T7543
Ei mitään lajia työn puolesta vaan nimike on voimankäyttökoulutus. Vapaa-ajalla nuo voi harrastaa sitten mitä vain, esim. Defendo, Krav Maga, Senshido. Yleensä ihan työpaikan voimankäyttökoulutukset kyllä riittää.
- karsepervoja
Kyllä siinä oli runkido- ja pamputustreenit menossa. Treeneihin pääsee aloittelijakin helposti mukaan kun vaan menee potkaisemaan poliisia munille. Kypärämiehet mielellään näyttää erilaisia paikkoja minne pampun voi sujauttaa. Ilman rasvaa. Pikku knoppina vaan kerrottakoon että kuvauksesta vastannut rohkea henkilö oli piiloutunut Djembe-rummun taakse. Itse en rummun taakse pysty piiloutumaan koska olen ylipainoinen ja poikuuskin on vielä tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452368
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521603Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641277
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451277The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2431043- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58859Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20849