Aikakonetta lainaan?

Virheentehnyt

Olisko kellään aikakonetta lainata? Yks reissu pitäis tehdä ja kertoa itelle, missä meni metsään :)

21

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PusiKostaPäiviä

      Mun mielest Aikakoneessa on Maki, Sani, Veera ja kukas se neljäs sitte olikaan? ;)

      • PusiKostaPäiviä

        Mut siis tuskinpa se neljäskään lainaks kenellekään lähtee, oli kuka hyvänsä. ;)


    • täälläkin

      Tarvetta olis joo...

    • Aikakoneenvalta

      Ja täällä myös. Puoli vuotta kun saisi pyyhkäistyä pois niin olisin onnellinen!

      • liftaanmukaan

        Voisin lähteä samaan kyytiin, jos menet puoli vuotta taaksepäin. Jotain voisi silloin ehkä vielä korjata..


      • Kaipaanniin
        liftaanmukaan kirjoitti:

        Voisin lähteä samaan kyytiin, jos menet puoli vuotta taaksepäin. Jotain voisi silloin ehkä vielä korjata..

        Oletko Amies?


      • samaaskeidaa
        liftaanmukaan kirjoitti:

        Voisin lähteä samaan kyytiin, jos menet puoli vuotta taaksepäin. Jotain voisi silloin ehkä vielä korjata..

        Tuskin voisi.


      • liftaanmukaan
        Kaipaanniin kirjoitti:

        Oletko Amies?

        Olen minä..


    • hihihh

      Senkus käännätte vaan kelloja.

      • tiedänkukaolet

        Oletkohan se yksi... vähän jotenkin tämäkin muistuttaa.


      • NättiMasa
        tiedänkukaolet kirjoitti:

        Oletkohan se yksi... vähän jotenkin tämäkin muistuttaa.

        Jep. Se se (seko) on. Mustan kissan tangoissa. Ja varsinki niitten Pauloissa.
        Ulosantiki yhtä tyhjää ku salkunkantajalla vaan voi olla. ;)


      • ronjaryövärintytär

        Olisiko jokin erityinen merkki hakusessa?


    • milloinoli

      Miten kauas taaksepäin matkustaisit?

      • Ap_

        Alkuvuoteen :) Tai ehkä pidemmällekin.. Sais useampia virheitä korjattua yhdellä matkalla, kun pääsis itselleen kertomaan faktoja tulevista mokista :D


      • EiTarviAikakonetta
        Ap_ kirjoitti:

        Alkuvuoteen :) Tai ehkä pidemmällekin.. Sais useampia virheitä korjattua yhdellä matkalla, kun pääsis itselleen kertomaan faktoja tulevista mokista :D

        Mää voin kertoo. Vain valmiiks sädetettyä jauhatusta vuodelta 2008.


      • Huomvaan
        Ap_ kirjoitti:

        Alkuvuoteen :) Tai ehkä pidemmällekin.. Sais useampia virheitä korjattua yhdellä matkalla, kun pääsis itselleen kertomaan faktoja tulevista mokista :D

        Mutta niillä mokillakin on oma tarkoituksensa...


    • Ei ole lainata aikakonetta. :)

    • hyjuik

      Totta! Olisi kannattanut jättää koulut peruskouluun tosin ei sellainen oikein ole mahdollista.

    • Anonyymi

      Aikakoneessa on Maki Sani ja Alex Vera lähti siitä aikoja sitten

      • Anonyymi

        Nimenkin taisivat muuttaa muotoon; Aika.


    • Anonyymi

      Ajassa matkustaminen on siitä vähän huono kun helvetti on läsnä aina jossain muodossa joka ajassa. Ennen kuin koulut alkoivat oli hetken hyvä olo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe