Olisko kellään aikakonetta lainata? Yks reissu pitäis tehdä ja kertoa itelle, missä meni metsään :)
Aikakonetta lainaan?
21
668
Vastaukset
- PusiKostaPäiviä
Mun mielest Aikakoneessa on Maki, Sani, Veera ja kukas se neljäs sitte olikaan? ;)
- PusiKostaPäiviä
Mut siis tuskinpa se neljäskään lainaks kenellekään lähtee, oli kuka hyvänsä. ;)
- täälläkin
Tarvetta olis joo...
- Aikakoneenvalta
Ja täällä myös. Puoli vuotta kun saisi pyyhkäistyä pois niin olisin onnellinen!
- liftaanmukaan
Voisin lähteä samaan kyytiin, jos menet puoli vuotta taaksepäin. Jotain voisi silloin ehkä vielä korjata..
- Kaipaanniin
liftaanmukaan kirjoitti:
Voisin lähteä samaan kyytiin, jos menet puoli vuotta taaksepäin. Jotain voisi silloin ehkä vielä korjata..
Oletko Amies?
- samaaskeidaa
liftaanmukaan kirjoitti:
Voisin lähteä samaan kyytiin, jos menet puoli vuotta taaksepäin. Jotain voisi silloin ehkä vielä korjata..
Tuskin voisi.
- liftaanmukaan
Kaipaanniin kirjoitti:
Oletko Amies?
Olen minä..
- hihihh
Senkus käännätte vaan kelloja.
- tiedänkukaolet
Oletkohan se yksi... vähän jotenkin tämäkin muistuttaa.
- NättiMasa
tiedänkukaolet kirjoitti:
Oletkohan se yksi... vähän jotenkin tämäkin muistuttaa.
Jep. Se se (seko) on. Mustan kissan tangoissa. Ja varsinki niitten Pauloissa.
Ulosantiki yhtä tyhjää ku salkunkantajalla vaan voi olla. ;) - ronjaryövärintytär
Olisiko jokin erityinen merkki hakusessa?
- milloinoli
Miten kauas taaksepäin matkustaisit?
- Ap_
Alkuvuoteen :) Tai ehkä pidemmällekin.. Sais useampia virheitä korjattua yhdellä matkalla, kun pääsis itselleen kertomaan faktoja tulevista mokista :D
- EiTarviAikakonetta
Ap_ kirjoitti:
Alkuvuoteen :) Tai ehkä pidemmällekin.. Sais useampia virheitä korjattua yhdellä matkalla, kun pääsis itselleen kertomaan faktoja tulevista mokista :D
Mää voin kertoo. Vain valmiiks sädetettyä jauhatusta vuodelta 2008.
- Huomvaan
Ap_ kirjoitti:
Alkuvuoteen :) Tai ehkä pidemmällekin.. Sais useampia virheitä korjattua yhdellä matkalla, kun pääsis itselleen kertomaan faktoja tulevista mokista :D
Mutta niillä mokillakin on oma tarkoituksensa...
Ei ole lainata aikakonetta. :)
- hyjuik
Totta! Olisi kannattanut jättää koulut peruskouluun tosin ei sellainen oikein ole mahdollista.
- Anonyymi
Aikakoneessa on Maki Sani ja Alex Vera lähti siitä aikoja sitten
- Anonyymi
Nimenkin taisivat muuttaa muotoon; Aika.
- Anonyymi
Ajassa matkustaminen on siitä vähän huono kun helvetti on läsnä aina jossain muodossa joka ajassa. Ennen kuin koulut alkoivat oli hetken hyvä olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483