Hätäliukumäen kautta ihmisiä merestä kun Estonia upposi? Miten ne pääsi hätäliukumäkeä ylös ne kylmettyneet uupuneet heikot ihmiset?
Miten Isabellalle pelastettiin
8
357
Vastaukset
- Paikalla_ollut
Hätäliukumäissä oli pienet askelmat.
- Hohhoijaataas
Ei pelastettu mitenkään Isabellalle. Siellä oli viikarilta Mariella. Toimi lähinnä tuulen -ja aallokonsuojana.
- Faktaa
Isabellalta ja Silja Symphonylta laskettiin hätäliukumäet joiden avulla saatiin ihmisiä vedettyä turvaan laivaan.
- Hohhoijjaataas
Niin muuten olikin. Sorry.
- Hohhoijaataas
Kiva kun kirjoitat toisen nimimerkillä. Minä en ole täällä anteeksi pyydellyt. MARIELLA oli ensimmäisenä onnettomuuspaikalla!
- Mitenpelastettiin
Mutta miten ne hypotermiasta kärsineet ihmiset saatiin nostettua hätäliukumäen avulla, sitä en käsitä. Hätäliukumäki on putki. Ei siinä ole tikkaita. Tuskin olisivat jaksaneet kävelläkään mitään tikkaita laivaan.
- asiastaesitelmänkoulussa
raportin lukeneena, niin pääosa vedestä ylösnostosta tehtiin helikoptereilla, ei hätäliukumäillä. Pelastuslauttoja laskettiin alas, jotta vedessä lilluvat voivat odottaa nostovuoroaan. Joissain laivoissa oli lähellä veden rajaa huolto-ovet, jonka kautta saatiin joitain myös. menee siellä joissain laivoissa jopa piiiitkät uimatikkaat. yksi pelastuneista oli itse kiivennyt vedestä ylös asti sen 20 metriä pystykylkeä ja ilmoittautunut komentosillalle itse. Mielenkiintoista luettavaa koko onnettomuusraportti, löytyy netistä googlettamalla ladattavana pdf änä. satoja sivuja. Parempi kuin yksikään dekkarikirja.
- Laivallasöiköbuffetis
No mitenkäs se oli komentosillalle päässyt eiks ovet oo lukossa. Täytyy lukea. Kuinka niistä ihmisistä pidettiin huolta laivalla saiks ne lämpöpatjoja ja ruokaa oliks siä lääkäri tai sairaanhoitaja. Saiks ne nesteytystä. Jos pelastui europalle nii nehän joutu oleen kauan laivas ennen kuu pääs sairaalaan. Vai miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005