Hätäliukumäen kautta ihmisiä merestä kun Estonia upposi? Miten ne pääsi hätäliukumäkeä ylös ne kylmettyneet uupuneet heikot ihmiset?
Miten Isabellalle pelastettiin
8
466
Vastaukset
- Paikalla_ollut
Hätäliukumäissä oli pienet askelmat.
- Hohhoijaataas
Ei pelastettu mitenkään Isabellalle. Siellä oli viikarilta Mariella. Toimi lähinnä tuulen -ja aallokonsuojana.
- Faktaa
Isabellalta ja Silja Symphonylta laskettiin hätäliukumäet joiden avulla saatiin ihmisiä vedettyä turvaan laivaan.
- Hohhoijjaataas
Niin muuten olikin. Sorry.
- Hohhoijaataas
Kiva kun kirjoitat toisen nimimerkillä. Minä en ole täällä anteeksi pyydellyt. MARIELLA oli ensimmäisenä onnettomuuspaikalla!
- Mitenpelastettiin
Mutta miten ne hypotermiasta kärsineet ihmiset saatiin nostettua hätäliukumäen avulla, sitä en käsitä. Hätäliukumäki on putki. Ei siinä ole tikkaita. Tuskin olisivat jaksaneet kävelläkään mitään tikkaita laivaan.
- asiastaesitelmänkoulussa
raportin lukeneena, niin pääosa vedestä ylösnostosta tehtiin helikoptereilla, ei hätäliukumäillä. Pelastuslauttoja laskettiin alas, jotta vedessä lilluvat voivat odottaa nostovuoroaan. Joissain laivoissa oli lähellä veden rajaa huolto-ovet, jonka kautta saatiin joitain myös. menee siellä joissain laivoissa jopa piiiitkät uimatikkaat. yksi pelastuneista oli itse kiivennyt vedestä ylös asti sen 20 metriä pystykylkeä ja ilmoittautunut komentosillalle itse. Mielenkiintoista luettavaa koko onnettomuusraportti, löytyy netistä googlettamalla ladattavana pdf änä. satoja sivuja. Parempi kuin yksikään dekkarikirja.
- Laivallasöiköbuffetis
No mitenkäs se oli komentosillalle päässyt eiks ovet oo lukossa. Täytyy lukea. Kuinka niistä ihmisistä pidettiin huolta laivalla saiks ne lämpöpatjoja ja ruokaa oliks siä lääkäri tai sairaanhoitaja. Saiks ne nesteytystä. Jos pelastui europalle nii nehän joutu oleen kauan laivas ennen kuu pääs sairaalaan. Vai miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741360Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11930Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79862Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51684- 53654
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv42583Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot132579Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45547