Mistä ilmaisia Harry Potter äänikirjoja?

HarryPotterFani

Mistäs netistä sais noita äänikirjoja ilmaiseksi? Oon ihmetelly jo kauan aikaa tätä asiaa!

18

6444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potterifani

Koitapa youtubea

• Youtubessa ei ole enää kovin hyvä valikoima ja ne videot poistetaan aika tiheään tahtiin

• Potterifani84

Nyt näyttää taas Youtubessa olevan kaikki 7 äänikirjaa.

• Olisin itsekki ilone jos tämmöse jees tavan löytää itse olen googletellut jne tuloksitta

• Potterifani

Lainaa kirjastosta ja tallenna koneelle.

• Missä kirjastoissa mun tietääkseni näissä kirkes kirjastois, jotka on lähimpänä mua ei taida olla. Löytyykö esim. Helsingistä tai jtn?

• Juukeli
    • Juukeli

Minulta nyt poistettiin tuo kanava joten tein uuden tässä videossa on kuvauksessa linkki driveen missä on kirjat lukekaa kuvaus kokonaan samoin kommentit

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voitte ihan vain myös lainata nämä lähimmästä kirjastosta.

Itse lainasin nämä kaikki kirjastosta, ja kopioin levyt tietokoneelle.
      Ei enään ikinä tarvitse lainata niitä ja nyt voi kuunnella mp3 soittimestakin. :)

• Anonyymi

voisko joku antaa linkin mistä vois kuunnella näitä

• Anonyymi

Itsekki tarvisin äkkiä jonkun äänikirjan ilmaseks. Ku on nii paha lukuhäiriö et en pysty lukee kirjoi ja 9.4 olis kirjaesitelmä. APUAA.

• Anonyymi
    • Anonyymi

youtubesta löytää kaikki viisasten varjelukset. 😉

• Anonyymi

Ei löydy enää

• Anonyymi

ei kai niitä enää oikee mistään oikeesti ilmaseks saa, kun tubestakin poistunut. pitää hyödyntää niitä ilmasia kokeilujaksoja jos, haluaa niitä kuunnella ilmaseks. niillä saa sen jonku 20h kuunteluaikaa, mutta miksei ottais jokaselta nextorylta, bookbeatilta ja storyteliltä ne käytöön ja kuuntelis sen mitä tunnit antaa myöden. (ei kai kukaan kiellä ottaa uuttaa jaksoo eri tunnuksella myöskää). ite menin tuolta ni sai vähä paremman kun menis suoraa sivujen kautta: https://luetutkirjat.com/kirjaosasto/harry-potter-aanikirjat/

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe