Mistä ilmaisia Harry Potter äänikirjoja?

HarryPotterFani

Mistäs netistä sais noita äänikirjoja ilmaiseksi? Oon ihmetelly jo kauan aikaa tätä asiaa!

13

387

Vastaukset

• Koitapa youtubea

• Youtubessa ei ole enää kovin hyvä valikoima ja ne videot poistetaan aika tiheään tahtiin

• Nyt näyttää taas Youtubessa olevan kaikki 7 äänikirjaa.

• Olisin itsekki ilone jos tämmöse jees tavan löytää itse olen googletellut jne tuloksitta

• Lainaa kirjastosta ja tallenna koneelle.

• Missä kirjastoissa mun tietääkseni näissä kirkes kirjastois, jotka on lähimpänä mua ei taida olla. Löytyykö esim. Helsingistä tai jtn?

• Minulta nyt poistettiin tuo kanava joten tein uuden tässä videossa on kuvauksessa linkki driveen missä on kirjat lukekaa kuvaus kokonaan samoin kommentit

• Voitte ihan vain myös lainata nämä lähimmästä kirjastosta.

Itse lainasin nämä kaikki kirjastosta, ja kopioin levyt tietokoneelle.
    Ei enään ikinä tarvitse lainata niitä ja nyt voi kuunnella mp3 soittimestakin. :)

• voisko joku antaa linkin mistä vois kuunnella näitä

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    49
    1363
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    682
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    35
    578
  4. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    92
    520