Eli kun yritän kirjautua espoo.terveytesi.fi ja painan nappia siirry palveluun niin osoitekenttään ilmestyy punainen kolmio ja ja teksti - ei turvallinen/yhteytesi ei ole salattu-. Ja kohdasta lisätietoja teksti - NET ERROR CERT SYMANTEC LEGACY-.
J sitten kommentti- Pyydä sivuston omistajaa päivittämään sivuston varmenne.......
Eli mistä on kyse ???????????????????
Nyt on ns. pallo hukassa.........
tumpelomikätumpelo
1
140
Vastaukset
- Nettiketti
Symatec on muun pisneksen ohella suuri nettivarmenteiden myyjä . Ilmeisesti se uskoi että suuri saa tehdä mitä vain ja suhmuroi varmenteita nyydessään oikein kunnolla. Firefox ja Google tulivat siihen tulokseen ettei Symatecin varmenteet ole enää luotettavia. Nyt uusi selain hylkää vanhat Symatecin varmenteet. Tulevissa versioissa uudemmatkin.
Jotta virhe poistuu, pitää nettisivuston ylläpitäjän hankkia uudet luotettavat varmenteet .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006