Naarurin Rouva.

Neuvokaa

Mä oon kohta 17 v. poika ja tuossa ihan naapurissa asuu n. 40 v. pariskunta. Mä tulin kerran kännissä kotiim ja tuo Rouva toi mut autolla pihaan asti. Mä oli sanonut sille kaikenlaista hölmöä, kuten esim. että mulla on 20 cm.n kyrpä, vaikkei ookkaan. Rouva kuittasi tuon möläytyksen sanomalla, että tuu heille näyttämään, hän ei usko.

Viime viikolla Rouva oli lenkillä , kun mä tulin sitä vastaan ja se kysy, että miksi en ole tullut ? Mä mietin , että meen sitten, kun kerran pyydetään. Sanoin, että tuun perjnatai-iltana klo 9.00 aikaan ja menin kanssa. Rouva oli laittanut seksikkäitä vaatteita päälleen, kun tuli avaamaan oven. Ja mä... läksin karkuun, vaikka se huusi mun perään. Mä en kehtaa enään...Mitä teen ?

Ja voinko mä oikeesti panna sditä, jos mulla seisoisi ? Ja tietääkö sen Rouvan mies ? Piäskö kysyyy sitä ensin ? Ja voiko rouva harrastaa seksiä mun kanssa, kun olen näin nuori, siis joutuuko siitä oikeuteen ?

6

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typerästä fantasioinnista ei voi joutua oikeuteen.

• kirjoitetaan.oikein

Ei enään, vaan enää. Ja ja, asuupa tuosa jojen takana yks Anette Olzzonin näköinen nainen (sekin muuten -71) syntyny. Kehittelen tosiinaan fantastisia fantasioita siitä

• Asiaan

Kun oikeinkirjoitus on tarkistettu, niin pitäisikö aloittajaa opastaa asiallisen ja oikean menettelytavan löytämiseksi ja onnettoman tilanteen laukaisemiseksi. Aloittajan kuvaama tilanne voi olla hyvin ahdistava ja jatkuessa aiheuttaa pitkäaikasia traumoja.

• Vasta

Älä huoli, kyllä se kymmenes vastaus on varmaankin jo asiallinen.

• J_ulli

Oma on pojan syy, koska meni humalassa huutelemaan Rouvalle. Mitäs tuosta ruikuttamaan. Sitä saa, mitä tilaa.

• mikko16-

Mitä me tästä opimme? No ei kannattaisi edes humalassa alkaa valehtelemaan, vaan olla aina rehellinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2378
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76