Kokkolapalstallekkin vain rekkautuneita

Milläs mielin kaupunkilaiset ottavat tämän uutisen, että Suomi24 muuttuu siten, että rekisteröityminen on pakollinen?

Tällä palstalla kun ovat rekatut olleet kuin ruttotautisia, niin tervetuloa ruttoporukkaan mukaan :))

Vai loppuuko kirjoittelu tämän myötä?

126

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooseppivaan

      Taitaapi jäädä ö-mappiin tämäkin sitten. Jonninjoutavia itsestäänselviä asioita ei viitsi lueskella.

      • Et löydä täältä siis mitään minkä takia viitsisit rekisteröityä?

        Kaikki palstat on sen näköisiä mitä ihmiset sen itse tekee :)


    • gunillahögg

      Saadaan ainakin realistin jutut pois täältä.

      • No mulle ei sinänsä merkkaa mitään kirjoittaako hän vai ei. Tuskin rekkaa nimeään, kun on ollut sitä niin vastaan..


    • Näin_on_näreet

      Jutut loppuu ja koko paska kaatuu:(

      • Kerroppa mulle, että miksi tuo rekisteröinti on niin vastahakoinen juttu? Näin rekkautuneena voin sanoa, että minusta kirjoittaminen on helppoa, kun ei tarvi ruksia epäselviä kuvia. Se, että kaikki on rekkautuneita niin on hyvä juttu siinäkin, että tietää kenen kanssa kirjoittelee eli ei nimi vaihdu.


      • Näin_on_näreet
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kerroppa mulle, että miksi tuo rekisteröinti on niin vastahakoinen juttu? Näin rekkautuneena voin sanoa, että minusta kirjoittaminen on helppoa, kun ei tarvi ruksia epäselviä kuvia. Se, että kaikki on rekkautuneita niin on hyvä juttu siinäkin, että tietää kenen kanssa kirjoittelee eli ei nimi vaihdu.

        Tökkää tuohon puhelinnumeron antamiseen. Mitä hemmettiä niillä tekevät, en osta selitystä että salasanan palautusta varten. Rekkaaminen menettelee mutta puhelinnumeroa en tämmöiselle pilipalipalstalle anna.


      • Näin_on_näreet kirjoitti:

        Tökkää tuohon puhelinnumeron antamiseen. Mitä hemmettiä niillä tekevät, en osta selitystä että salasanan palautusta varten. Rekkaaminen menettelee mutta puhelinnumeroa en tämmöiselle pilipalipalstalle anna.

        Jos mun pitäis nyt rekata, nii en mä murhetta ottais tuosta puhelinnumerosta. Eihän se julkiseksi tule ja Suomi24 on velvollinen salaamaan tiedot. Tuskin käyttävät numeroa mihinkään.


      • ketunhäntä_kainalossa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jos mun pitäis nyt rekata, nii en mä murhetta ottais tuosta puhelinnumerosta. Eihän se julkiseksi tule ja Suomi24 on velvollinen salaamaan tiedot. Tuskin käyttävät numeroa mihinkään.

        Numerot ovat kauppatavaraa Tinttuseni.


      • ketunhäntä_kainalossa kirjoitti:

        Numerot ovat kauppatavaraa Tinttuseni.

        No mä haluan uskoa, ettei niitä käytettäis väärin..ja jos käytetään johonki mainosten tyrkkäämiseen, nii kännyssä pystyy laittamaan eston puheluihin ja viesteihin :)

        Mä kauhistuisin enempi, jos pitäis antaa vaikkapa sosiaaliturvatunnuksia ja semmosia..Puhelinnumeroa lykätään yleensä sinne sun tänne..


      • Siinäpä_se
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jos mun pitäis nyt rekata, nii en mä murhetta ottais tuosta puhelinnumerosta. Eihän se julkiseksi tule ja Suomi24 on velvollinen salaamaan tiedot. Tuskin käyttävät numeroa mihinkään.

        'Tuskin käyttävät....'??


      • Siinäpä_se kirjoitti:

        'Tuskin käyttävät....'??

        No jos ihan kamalasti pelkää, niin sitten ei kannata rekkautua.

        Ehkä jos oikein käsitin, niin jotku keskusteluosiot saattaa jäädä silleen, että pääsee ilmankin kirjoittamaan.

        Nykyaikana on kuiteski silleen, että menee nettiin tietokoneella, kännykällä tai millä vaan, niin aina meillä on vaaroja. Suurimmat voi kohdistua pankkisivuihin ym..
        Niihin nähden yks puhelinnumero keskustelufoorumin rekisteröitymiseen on aika pieni paha.

        Jokainen tekee kuitenkin niinkuin parhaakseen näkee :)


      • Sanonpa_vaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        No jos ihan kamalasti pelkää, niin sitten ei kannata rekkautua.

        Ehkä jos oikein käsitin, niin jotku keskusteluosiot saattaa jäädä silleen, että pääsee ilmankin kirjoittamaan.

        Nykyaikana on kuiteski silleen, että menee nettiin tietokoneella, kännykällä tai millä vaan, niin aina meillä on vaaroja. Suurimmat voi kohdistua pankkisivuihin ym..
        Niihin nähden yks puhelinnumero keskustelufoorumin rekisteröitymiseen on aika pieni paha.

        Jokainen tekee kuitenkin niinkuin parhaakseen näkee :)

        No en menisi antamaan, siellä on identiteetti suoraan numeron takana. Nämä sankarit ovat sekoittaneet käyttäjien s-postitkin jopa. Pankkiasioiden tms. hoito on eri juttu kuin keskustelupalstalla läpän heitto, pitäisi onnistua ilman että pärstävärkki on ylläpidon tiedossa.


      • Sanonpa_vaan kirjoitti:

        No en menisi antamaan, siellä on identiteetti suoraan numeron takana. Nämä sankarit ovat sekoittaneet käyttäjien s-postitkin jopa. Pankkiasioiden tms. hoito on eri juttu kuin keskustelupalstalla läpän heitto, pitäisi onnistua ilman että pärstävärkki on ylläpidon tiedossa.

        No tietystihän se noinkin on, mutta ku nyt vaan tulee tuo uudistus, niin mitäpä sille voi.

        Jos mulle tulee tarve rekata johonkin uusi nikki, nii kyllä mä numeron sinne annan. En usko, että mun elämään siitä hankaluuksia tulee :)


      • ketunhäntä_kainalossa kirjoitti:

        Numerot ovat kauppatavaraa Tinttuseni.

        Mun on ihan pakko tää kirjoittaa, että toi nimimerkki saa jostain syystä nassun hymyyn..
        Aika veikee :))


    • amerikano

      Asiantuntijan mielipide aloittajan kysymykseen.

      Tämän palstan omistajat saavat tulonsa tällä palstalla ovevista mainoksista ja käyttäjä määristä.

      Rekatut reputtaa tässä kokeessa, koska raha ratkaisee.

      Miten tinttu-liina puhuu itsensä kanssa, kun on ainoa rekattu vielä tässä aloituksessa.

      Toivotan kuitenkin menestystä ja hyvää elämää kaikkien käyttäjien kesken.

      • No niin ne saa telkkarikanavat ym. saa mainoksista ne tulonsa.
        Mä olen nyt tässä aloituksessa ainoo rekattu, mut onhan niitä muitakin ollut.
        Tulevaisuudessa täällä on kaikki kirjoittajat rekattuja, mut jos kukaan ei uskalla rekata, nii EHKÄ musta sitten tulee tänne uusi Ressu :))))


    • Tuossa ylhäällä on tuo juttu vihapuheesta..Miten mä niin inhoan tuota sanaa.
      Jos et tykkää jostain ja ilmaiset sen, niin onko se vihapuhetta? Minusta se on mielipide.

      Jostain luin, mutta en muista mistä..Amerikkalaiset kun pitävät oman kansansa puolta, niin he ovat isänmaallisia. Suomalaiset tekevät samoin, niin he ovat rasisteja. Aika hyvin sanottu..

    • En tajua miksi ihmisiä ottaa pannuun ku pitää antaa oma puhelinnumero? Fakebookissa pitää kertoa oma nimi ja sukunimi ja syntymäpäivä ja puhelinnumero ja sähköpostiosoite ja silti siellä ihmisiä luuhaa.

      Mode haluaa tarvittaessa että jos jotain laitonta on niin poliisit pystyy selvittää kuka on puhunu laitonta täällä esimerkiksi päihdekauppa netissä.

      • No jokaisella on oikeus omaan ajatusmaailmaansa. Jotku on aidosti huolissaan siitä mitä seuraa numeron antamisesta, mut on myös porukka joka taas on rekisteröintivastainen, kun ei voi enää nimmaria vaihtamalla huudella mitä sattuu. Jokainen joutuu vastaamaan huuteluistaan ja käytöksestään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jokaisella on oikeus omaan ajatusmaailmaansa. Jotku on aidosti huolissaan siitä mitä seuraa numeron antamisesta, mut on myös porukka joka taas on rekisteröintivastainen, kun ei voi enää nimmaria vaihtamalla huudella mitä sattuu. Jokainen joutuu vastaamaan huuteluistaan ja käytöksestään.

        Toinen sähköpostiosoite tarvi aiemmin olla tuohon salasanan palautukseen. Kai tuo olis vieläki riittäny.


    • Minä ajattelen ajattelen myös palstan turvallisuus paranee kun jokainen joka kirjoittaa tänne on sitten vastuussa omasta puheesta.

      Nykyään maailmassa ei voi olla täysin "nimetön" koska kuten ulkomailta saa lukea ni jotkut ihmiset kertoo netissä etukäteen... Esim tapauksessa mitä tapahtui hiljattain Yhdysvalloissa.

    • Sanonpa tässä kaikille, ettei tämä aloitus ole kenenkään rekkaamattoman aloituksen kopio, sillä en edes ole nähnyt tuota toista juttua.
      Mielensä on hän nyt pahoittanut kovasti, mutta toivon tietysti kilttinä ihmisenä, että hän toipuu tästä kauheasta tapahtumasta. Kriisiapua varmasti löytyy :))

      Muistuipa tässä mieleen, miten aloitukseni on joskus kopioitu..Mulle ei iskenyt siitä itkupotkuraivareita kummiskaan :))

      Voimia hänelle.

    • Onpas kovasti hiljentynyt tämä kaupunkipalsta. Ennen oli aika vilkasta keskustelua ja aiheita riitti. Miten mahtaa käydä, kun tuo rekkausjuttu tulee..kuivuu lopullisesti. No..ainakin normaaleista ihmisistä.

      • Vanhojen_muistelija

        Pikkupimu veti jannuja kuin häkää, hemmetti soikoon että sen perään oltiin.


      • Vanhojen_muistelija kirjoitti:

        Pikkupimu veti jannuja kuin häkää, hemmetti soikoon että sen perään oltiin.

        No mä tarkotin yleisestikkin, että täällä oli keskustelijoita ennen enemmän.

        Täytyy se sanoa, että vaikkakin täällä oli nuori kaunis neitonen vetonaulana, niin minä tyhmä luulin, että meidän muiden rekattujenkin kanssa viihdyttiin juttelemassa.
        No, olin väärässä, mut kyllä tuosta henkiin jää..


      • moni_poika_murhemielellä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä tarkotin yleisestikkin, että täällä oli keskustelijoita ennen enemmän.

        Täytyy se sanoa, että vaikkakin täällä oli nuori kaunis neitonen vetonaulana, niin minä tyhmä luulin, että meidän muiden rekattujenkin kanssa viihdyttiin juttelemassa.
        No, olin väärässä, mut kyllä tuosta henkiin jää..

        Jutut jatkuu kun partaheppu mokaa.


      • moni_poika_murhemielellä kirjoitti:

        Jutut jatkuu kun partaheppu mokaa.

        Noinko tuumit...no tuskin täällä, ku ei täällä enää ketään ole.


      • Kamukerho
        tinttu-liina kirjoitti:

        Noinko tuumit...no tuskin täällä, ku ei täällä enää ketään ole.

        Tuuminpa hyvinkin, neitonen otti toisenkin kerran henkisesti 'pataan' partahepulta kun oli vielä täällä. Sama meno kun jatkuu siviilissä niin homma on taputeltu. Katsomassa käydään toisinaan että mikä on meininki..


      • Kamukerho kirjoitti:

        Tuuminpa hyvinkin, neitonen otti toisenkin kerran henkisesti 'pataan' partahepulta kun oli vielä täällä. Sama meno kun jatkuu siviilissä niin homma on taputeltu. Katsomassa käydään toisinaan että mikä on meininki..

        En sitten tajunnu mitään tuosta, mut tarvinneeko tajutakkaan..


      • Hollilla
        tinttu-liina kirjoitti:

        En sitten tajunnu mitään tuosta, mut tarvinneeko tajutakkaan..

        tinttu-liina
        2"9.8.201"6 21:2^6
        No m^e sen--täs oll aa ai--toja ihmi^^siä..:)
        toljanter
        2"9.8.20"16 21:4^5
        Ju--u aito^^us on se tärke--in poi--ntti näillä palst--oilla:) Jos^^kus sen asia^^n tote a--min^^en voi vied ä hiuk--kasen aik--aa mu^^tta kyllä se lop--ulta selvi^^ää, se to^^tuus siis...
        1


      • Hollilla kirjoitti:

        tinttu-liina
        2"9.8.201"6 21:2^6
        No m^e sen--täs oll aa ai--toja ihmi^^siä..:)
        toljanter
        2"9.8.20"16 21:4^5
        Ju--u aito^^us on se tärke--in poi--ntti näillä palst--oilla:) Jos^^kus sen asia^^n tote a--min^^en voi vied ä hiuk--kasen aik--aa mu^^tta kyllä se lop--ulta selvi^^ää, se to^^tuus siis...
        1

        Tuli tuosta mieleen laulunsanat "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa"...


      • sivusta_seuranneena
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuli tuosta mieleen laulunsanat "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa"...

        Meinaakko että likka vonkui perään tuonki jälkeen?


      • Löysit tuon jostain..

        Tuoki oli kaikilla silmien edessä, mut eipä valo syttynyt..


      • Sanonpa_vaan

        Tervettä meininkiä?


      • Hollilla
        tinttu-liina kirjoitti:

        Löysit tuon jostain..

        Tuoki oli kaikilla silmien edessä, mut eipä valo syttynyt..

        Oltiin vi*^un tolloja.


      • Mua nyt vähän ihmetyttää, että te miehet hämmästelette tuollasia, ku koko ajanhan täällä on hoettu kauneuden merkitystä miehille...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mua nyt vähän ihmetyttää, että te miehet hämmästelette tuollasia, ku koko ajanhan täällä on hoettu kauneuden merkitystä miehille...

        Meinaan siis tällä sitä, että jos te ootte hurmaantuneet, niin eikö sitten muutki miehet...


      • V--uttaa_kympillä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Meinaan siis tällä sitä, että jos te ootte hurmaantuneet, niin eikö sitten muutki miehet...

        Putosit kärryiltä. Teidän (naisten) vähä-älyisyys ihmetyttää. Toi heppu näköjään tekee mitä lystää ja neitonen se vaan roikkuu kiinni kuin apina banaanitertussa. Kohtele naista kuin påsk aa, silläpä on suhde taattu.


      • V--uttaa_kympillä kirjoitti:

        Putosit kärryiltä. Teidän (naisten) vähä-älyisyys ihmetyttää. Toi heppu näköjään tekee mitä lystää ja neitonen se vaan roikkuu kiinni kuin apina banaanitertussa. Kohtele naista kuin påsk aa, silläpä on suhde taattu.

        No en kuule pudonnut..En kyllä nähny sua siel kärryillä olleskaan...

        En kyllä alkais kaikkien naisten älyä moittimaan.

        Oletkos koskaan nähny elokuvissa tai sarjoissa semmosta juttua, ku nainen ja mies riitelee ihan hirveesti ja sitten kun toinen meinaa tintata toista turpaan, nii ne alkaakin kiihkeesti pussailemaan?


      • HöplästävedetytRy
        tinttu-liina kirjoitti:

        No en kuule pudonnut..En kyllä nähny sua siel kärryillä olleskaan...

        En kyllä alkais kaikkien naisten älyä moittimaan.

        Oletkos koskaan nähny elokuvissa tai sarjoissa semmosta juttua, ku nainen ja mies riitelee ihan hirveesti ja sitten kun toinen meinaa tintata toista turpaan, nii ne alkaakin kiihkeesti pussailemaan?

        Hepun kädestä söit sinäkin aikoinaan, ei sillä että lankaan tässä lensi moni tahollaan.


      • HöplästävedetytRy kirjoitti:

        Hepun kädestä söit sinäkin aikoinaan, ei sillä että lankaan tässä lensi moni tahollaan.

        No minä en ole koskaan mihinkään lankaan menny...


      • V--uttaa_kympillä kirjoitti:

        Putosit kärryiltä. Teidän (naisten) vähä-älyisyys ihmetyttää. Toi heppu näköjään tekee mitä lystää ja neitonen se vaan roikkuu kiinni kuin apina banaanitertussa. Kohtele naista kuin påsk aa, silläpä on suhde taattu.

        Älä koskaan ajattele, että naista voi kohdella kuin paskaa. Joka niin tekee kerran, tekee sitä toistekki.
        Mä oon ihaillu täällä juuri sitä miten te nuoret miehet ajattelette niin kauniisti kyseisestä nuoresta naisesta.

        Säilyttäkää tuo asenne oli kuka tahansa nainen teidän elämässänne. Se, että kohtelee toista arvostaen ja kunnioittaen, niin kantaa pitemmälle kuin mikään muu.


      • Yksi_monen_puolesta
        tinttu-liina kirjoitti:

        Älä koskaan ajattele, että naista voi kohdella kuin paskaa. Joka niin tekee kerran, tekee sitä toistekki.
        Mä oon ihaillu täällä juuri sitä miten te nuoret miehet ajattelette niin kauniisti kyseisestä nuoresta naisesta.

        Säilyttäkää tuo asenne oli kuka tahansa nainen teidän elämässänne. Se, että kohtelee toista arvostaen ja kunnioittaen, niin kantaa pitemmälle kuin mikään muu.

        Peukkua tuosta, nätisti sanottu! No luotetaan että silmät avautuu:)


      • Sanonpa_vaan
        Hollilla kirjoitti:

        tinttu-liina
        2"9.8.201"6 21:2^6
        No m^e sen--täs oll aa ai--toja ihmi^^siä..:)
        toljanter
        2"9.8.20"16 21:4^5
        Ju--u aito^^us on se tärke--in poi--ntti näillä palst--oilla:) Jos^^kus sen asia^^n tote a--min^^en voi vied ä hiuk--kasen aik--aa mu^^tta kyllä se lop--ulta selvi^^ää, se to^^tuus siis...
        1

        Partahäiskä laittaa jutut julkiseen jakoon kun suuttuu, nähty on monia kertoja. Heinäkuussa varoitettiin että älä heitä neitosta julkisesti häväistäväksi kun näytti että hepulta puuttuu holtti. No, oppia ikä kaikki jne. Nuori ihminen on kuitenkin kyseessä että jospa miettii ennen seuraavaa kertaa.


      • Neito_varokoon
        Sanonpa_vaan kirjoitti:

        Partahäiskä laittaa jutut julkiseen jakoon kun suuttuu, nähty on monia kertoja. Heinäkuussa varoitettiin että älä heitä neitosta julkisesti häväistäväksi kun näytti että hepulta puuttuu holtti. No, oppia ikä kaikki jne. Nuori ihminen on kuitenkin kyseessä että jospa miettii ennen seuraavaa kertaa.

        Kertoo lyhytpinnaisesta äijästä. Ei hyvä:(


      • Faktoja_pöytään
        tinttu-liina kirjoitti:

        Meinaan siis tällä sitä, että jos te ootte hurmaantuneet, niin eikö sitten muutki miehet...

        Kaunis tai ei, toi heppu jättää kun kyllästyy. Jätti sutki eiköstä vaan? Tais liueta paikalta kuin lavuaarin jäänyt saippua.


      • Faktoja_pöytään kirjoitti:

        Kaunis tai ei, toi heppu jättää kun kyllästyy. Jätti sutki eiköstä vaan? Tais liueta paikalta kuin lavuaarin jäänyt saippua.

        Jos on palasaippua, nii ei liukene kovin nopeesti.. ;)


      • Kerro_totuus
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jos on palasaippua, nii ei liukene kovin nopeesti.. ;)

        On siis vielä mukana?


      • Tulipa_totuus
        Kerro_totuus kirjoitti:

        On siis vielä mukana?

        Yhteydenpito jatkuu sinnekkin suuntaan.


      • Otti_kuulemma_raskaasti
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jos on palasaippua, nii ei liukene kovin nopeesti.. ;)

        No neitosen romanssi oli sitten siinä.


      • Mitätotuuttakiertelemään

        Johan tuli vastaus kun viikkotolkulla ollaan pyöritelty. Toki reilummalla meiningillä tuon olisi voinut kertoa hetimmiten kun homma nousi alkujaan tapetille.


      • Huillaonsiivet
        Otti_kuulemma_raskaasti kirjoitti:

        No neitosen romanssi oli sitten siinä.

        Kuulemma otti? Mistä kuulit?


      • Tutun_kertomaa
        Huillaonsiivet kirjoitti:

        Kuulemma otti? Mistä kuulit?

        Whatsapp-ryhmästä, mistäpäs muualta.


      • Sivusta_seuraava
        Otti_kuulemma_raskaasti kirjoitti:

        No neitosen romanssi oli sitten siinä.

        Partahäiskä kyllä lepyttää neitosen taitavasti.


      • Mua surettaa kamalasti tämä kaikki tuossa yläpuolella...

        Miksi Tinttu et oikaise väärää tulkintaa joka syntyi viestistäsi?


      • Sivusta_seuraava kirjoitti:

        Partahäiskä kyllä lepyttää neitosen taitavasti.

        Itse asiassa oikea mies kykenee ihan mihin tahansa. Eli siis mun OMA rakas... (♥‿♥✿)♡


      • No on täällä juttuja..
        Huumoria yritin saippuasta vetää, vaan villiksi on menny.

        Ja juu ei..ei todellakaan kirjoitella mitään keskenään...ei edes täällä.
        Mä voisin tähän kirjoittaa paljon, mutta jätänpä tähän...

        Onnea rakastuneille vaan minunkin puolestani.

        "Kykenee mihin tahansa"....juu..niin kykenee.


      • Onnäitänähty

        Olenko käsittänyt oikein, että kyseessä on erittäin iäkäs vanha herra ja todella nuori tyttö?

        Jos näin on, niin realiteetteja nyt pöytään. Mitä tulevaisuus voi olla, kun toinen elämänsä ehtoopuolella ja toinen alussa? Surullinen fakta, että näissä tarinoissa nuori nainen on leikkikalu, jolla leikitään aikansa ja sen jälkeen viskataan pois. Ei ehkä halusta, vaan siksi, että yksinkertaisesti ei vain voi tulla mitään kestävämpää.


      • Näin_näkisin
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa oikea mies kykenee ihan mihin tahansa. Eli siis mun OMA rakas... (♥‿♥✿)♡

        Helppo höynäyttää nuorta ihmistä vaikka millä valheilla, kun toinen on rakkaudesta sokea.
        Olehan tyttö varovainen. Vanha kettu on aina vanha kettu.


      • Väärillä_jäljillä
        Onnäitänähty kirjoitti:

        Olenko käsittänyt oikein, että kyseessä on erittäin iäkäs vanha herra ja todella nuori tyttö?

        Jos näin on, niin realiteetteja nyt pöytään. Mitä tulevaisuus voi olla, kun toinen elämänsä ehtoopuolella ja toinen alussa? Surullinen fakta, että näissä tarinoissa nuori nainen on leikkikalu, jolla leikitään aikansa ja sen jälkeen viskataan pois. Ei ehkä halusta, vaan siksi, että yksinkertaisesti ei vain voi tulla mitään kestävämpää.

        Osuu nappiin kun jokusen kymmenen vuotta vähennät iästä.


      • Arvoituksia_täynnä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No on täällä juttuja..
        Huumoria yritin saippuasta vetää, vaan villiksi on menny.

        Ja juu ei..ei todellakaan kirjoitella mitään keskenään...ei edes täällä.
        Mä voisin tähän kirjoittaa paljon, mutta jätänpä tähän...

        Onnea rakastuneille vaan minunkin puolestani.

        "Kykenee mihin tahansa"....juu..niin kykenee.

        Mitä tarkoitit tuolla?


      • Arvauksia_ollut
        Väärillä_jäljillä kirjoitti:

        Osuu nappiin kun jokusen kymmenen vuotta vähennät iästä.

        Tiedät siis iän?


      • Varma_tieto
        Arvauksia_ollut kirjoitti:

        Tiedät siis iän?

        40-50 väliltä. Kuskasi neitoa harrastuksiinsa viime kesänä.


      • Onhannoitajuttuja
        Varma_tieto kirjoitti:

        40-50 väliltä. Kuskasi neitoa harrastuksiinsa viime kesänä.

        Vanhempia kirjoituksia muistaen on iäkkäämpi. Eiköstä ole Tinttu-Liinaa vanhempi jos oikein muistan. Tais kuski olla joku toinen heppu.


      • Vielä_on_vaiti
        Arvoituksia_täynnä kirjoitti:

        Mitä tarkoitit tuolla?

        On ässä hihassa, sitä..


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa oikea mies kykenee ihan mihin tahansa. Eli siis mun OMA rakas... (♥‿♥✿)♡

        Sä ansaitset parempaa, tiedät kai sen. No, täällä on olkapää valmiina, poitsu johon tukeutua jos tulee tarvetta......


      • Näin_epäilen
        Vielä_on_vaiti kirjoitti:

        On ässä hihassa, sitä..

        Partahäiskä ei taida tohtia näyttää täällä vähään aikaan naamansa?


      • Liekehtivä_luudanvarsi
        Näin_epäilen kirjoitti:

        Partahäiskä ei taida tohtia näyttää täällä vähään aikaan naamansa?

        No toi Tinttu kun vetää lärviin ei jää kuin märkä läntti. Nähtiin esimakua eilen.


      • Puhtaat_jauhot
        Näin_epäilen kirjoitti:

        Partahäiskä ei taida tohtia näyttää täällä vähään aikaan naamansa?

        Rehellisillä teoilla uskaltaa, vaan jos ei niin ole?


      • En_jaksa_uskoa
        Liekehtivä_luudanvarsi kirjoitti:

        No toi Tinttu kun vetää lärviin ei jää kuin märkä läntti. Nähtiin esimakua eilen.

        Miksi vetäisi lättyyn?


      • järkeä_kehiin

        Lopettakaa hemmetti soikoon jauhaminen ja 'mä tiedän jotain mutten kerro' -heitot. He ovat päätyneet yhteen joten turvat tukkoon ja jatkakaa elämää.


      • Enlukenutmitään
        järkeä_kehiin kirjoitti:

        Lopettakaa hemmetti soikoon jauhaminen ja 'mä tiedän jotain mutten kerro' -heitot. He ovat päätyneet yhteen joten turvat tukkoon ja jatkakaa elämää.

        Kuka ei kerro, vaikka tietää, siis kuka?


      • järkeä_kehiin kirjoitti:

        Lopettakaa hemmetti soikoon jauhaminen ja 'mä tiedän jotain mutten kerro' -heitot. He ovat päätyneet yhteen joten turvat tukkoon ja jatkakaa elämää.

        Kukas täällä kiehuu?
        Ymmärrettävää, että nuoria miehiä harmittaa.

        Mua ei haittaa pätkääkään. Ei vois vähempää kiinnostaa. Niinku joskus kirjoitin, niin aina ei tieto lisää tuskaa..Tässä tapauksessa se kun helpottaa huomattavasti!


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa oikea mies kykenee ihan mihin tahansa. Eli siis mun OMA rakas... (♥‿♥✿)♡

        Olikos sunnuntai-illal häikäisyy vai miks noi arskat... ;)


      • Vahinkokiertämään
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kukas täällä kiehuu?
        Ymmärrettävää, että nuoria miehiä harmittaa.

        Mua ei haittaa pätkääkään. Ei vois vähempää kiinnostaa. Niinku joskus kirjoitin, niin aina ei tieto lisää tuskaa..Tässä tapauksessa se kun helpottaa huomattavasti!

        Tiedät jotain mitä et kerro, vaikka voisit säästää neitosen sydänsuruilta?


      • Tää_loppuu_nyt
        Vahinkokiertämään kirjoitti:

        Tiedät jotain mitä et kerro, vaikka voisit säästää neitosen sydänsuruilta?

        Mitään kerrottavaa ei ole. On vaan noita vi*****tuneita rivien välistä viittauksia 'paljon voisin kertoa mutta jätänpä tähän'. Partahäiskästä on tehty pahis syyttä suotta, toi neito on ollut kiinni hepussa kuin purkka kengänpohjassa vuosikaudet. Tolloinkin näkee että kaksi pimua kisasi samasta hepusta ja nuorempi vei voiton. Vanhempi lyö täällä nyt vaan kapulaa parin rattaisiin minkä kerkiää. Me muut tartutaan näihin vihjauksiin ja juttu senkun jatkuu.


      • Tää_loppuu_nyt kirjoitti:

        Mitään kerrottavaa ei ole. On vaan noita vi*****tuneita rivien välistä viittauksia 'paljon voisin kertoa mutta jätänpä tähän'. Partahäiskästä on tehty pahis syyttä suotta, toi neito on ollut kiinni hepussa kuin purkka kengänpohjassa vuosikaudet. Tolloinkin näkee että kaksi pimua kisasi samasta hepusta ja nuorempi vei voiton. Vanhempi lyö täällä nyt vaan kapulaa parin rattaisiin minkä kerkiää. Me muut tartutaan näihin vihjauksiin ja juttu senkun jatkuu.

        No hoh hoh..tulipa siinä niin paksua tekstiä, etten ole ennen lukenut!!!! :/

        Ensinnäkin, mua ei todellakaan kiinnosta tämä ns. partahäiskä pennin vertaa!! Ariel saa kyllä ihan vapaasti pitää vaikka tuomiopäivään asti. Mun ei tarvi noihin rattaisiin vetää minkäänlaisia kapuloita, ku ne olosuhteisiin nähden kyllä hajoaa ihan itsekseen.
        Mulle katos epärehelliset ihmiset eivät merkkaa mitään..ei kertakaikkisesti YHTÄÄN MITÄÄN! :/

        Sädekehää sun on turhaa yrittää säätää kenenkään päähän. Tietää hän sen itsekkin, joten pidetään noi syyttä suotta-jutut vaan kirjoittamatta, kun niille ei ole pohjaa!
        Ja tuosta vielä, että nuorempi vei voiton...aina ei voitto ole onneksi.

        Tästä tuli mieleen, ku mä täällä joskus kerroin exästä, joka oli naistenmies petturipaskiainen ja itkin sen perään aluksi, mutta jälkeenpäin mun teki mieli soittaa tälle uudelle naiselle ja kiittää, koska hän pelasti mut paljolta. Oli mun onni, että se tuli ja korjas sen paskiaisen. No eihän heilläkään suhde kestänyt....ja syytä eroon ei tarvi miettiä.


      • Tee_palvelus
        tinttu-liina kirjoitti:

        No hoh hoh..tulipa siinä niin paksua tekstiä, etten ole ennen lukenut!!!! :/

        Ensinnäkin, mua ei todellakaan kiinnosta tämä ns. partahäiskä pennin vertaa!! Ariel saa kyllä ihan vapaasti pitää vaikka tuomiopäivään asti. Mun ei tarvi noihin rattaisiin vetää minkäänlaisia kapuloita, ku ne olosuhteisiin nähden kyllä hajoaa ihan itsekseen.
        Mulle katos epärehelliset ihmiset eivät merkkaa mitään..ei kertakaikkisesti YHTÄÄN MITÄÄN! :/

        Sädekehää sun on turhaa yrittää säätää kenenkään päähän. Tietää hän sen itsekkin, joten pidetään noi syyttä suotta-jutut vaan kirjoittamatta, kun niille ei ole pohjaa!
        Ja tuosta vielä, että nuorempi vei voiton...aina ei voitto ole onneksi.

        Tästä tuli mieleen, ku mä täällä joskus kerroin exästä, joka oli naistenmies petturipaskiainen ja itkin sen perään aluksi, mutta jälkeenpäin mun teki mieli soittaa tälle uudelle naiselle ja kiittää, koska hän pelasti mut paljolta. Oli mun onni, että se tuli ja korjas sen paskiaisen. No eihän heilläkään suhde kestänyt....ja syytä eroon ei tarvi miettiä.

        Annapas tulla nyt loputkin kun on alkuun päästy...........


      • Tajunnanräjäytys

        Porukat shokissa:D


      • Näin_se_vaan_menee
        Tajunnanräjäytys kirjoitti:

        Porukat shokissa:D

        Toi pimatsu veisi sutki hurmioon, jättäisit eukkosi sen sileän tien:D


      • Kertoovakavuudesta
        Näin_se_vaan_menee kirjoitti:

        Toi pimatsu veisi sutki hurmioon, jättäisit eukkosi sen sileän tien:D

        Jättikö partahäiskäkin?


      • Näin_se_vaan_menee
        Kertoovakavuudesta kirjoitti:

        Jättikö partahäiskäkin?

        No laitappa mietintään? Lähtisitkö 20 hehkeän pimatsun matkaan vai jatkaisitko tasaista eloasi. Kuule, ei siinä mietitä vaan mennään:D


      • Minkäs_teet

        Tinttu-L räyhäsi liian myöhään, nyt tarvitaan rautakanki että parin saa erilleen.


      • Toisenanaisena
        Näin_se_vaan_menee kirjoitti:

        No laitappa mietintään? Lähtisitkö 20 hehkeän pimatsun matkaan vai jatkaisitko tasaista eloasi. Kuule, ei siinä mietitä vaan mennään:D

        Voi rinnakkainkin pitää. Onhan näitä salarakasjuttuja:D


    • se_on_moro

      Satunnaiskävijät karsiutuu. Otetaas esimerkki: meinaan heittää kommenttia liikkeen x parkkipaikasta. Parin lauseen viesti vaatii rekkaamisen ja puh. nron. Antaapa olla, enpä viitti, klikkaudun pois.

      • Olet varmasti oikeassa tuosta..
        Tuo rekkaus on siinä hyvä, että tietää jutteleeko saman kanssa. Toisaalta ilman rekattuakin aidot ihmiset käyttää samaa nimimerkkiä niinku SunFlower ja myös Talvisia_mietteitä käyttivät.

        En tiiä..ehkä tän foorumin täytyy tämäkin kortti kattoa ja sit huomaavat, että mettään meni.


      • se_on_moro
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olet varmasti oikeassa tuosta..
        Tuo rekkaus on siinä hyvä, että tietää jutteleeko saman kanssa. Toisaalta ilman rekattuakin aidot ihmiset käyttää samaa nimimerkkiä niinku SunFlower ja myös Talvisia_mietteitä käyttivät.

        En tiiä..ehkä tän foorumin täytyy tämäkin kortti kattoa ja sit huomaavat, että mettään meni.

        Rekattujen määrä vähenee myöskin jos pakottavat antamaan numeron kirjautuessa uudistuksen jälkeen. Monelle se on kynnyskysymys.


      • se_on_moro
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olet varmasti oikeassa tuosta..
        Tuo rekkaus on siinä hyvä, että tietää jutteleeko saman kanssa. Toisaalta ilman rekattuakin aidot ihmiset käyttää samaa nimimerkkiä niinku SunFlower ja myös Talvisia_mietteitä käyttivät.

        En tiiä..ehkä tän foorumin täytyy tämäkin kortti kattoa ja sit huomaavat, että mettään meni.

        Moni ei vaan jää juttelemaan vaan kommentoivat asiaansa ja häipyvät. Sitä tässä ollaan 'tappamassa'.


      • se_on_moro kirjoitti:

        Rekattujen määrä vähenee myöskin jos pakottavat antamaan numeron kirjautuessa uudistuksen jälkeen. Monelle se on kynnyskysymys.

        Meinaatko, että jo aiemmin rekanneet joutuis antamaan? Välillä ku kirjautuu, nii se pyytää sitä. Siinä on kohta " muistuta myöhemmin".

        No jos/ kun kirjoittelen sit muualla, nii rekkaan itelleni uuden nikin. Kyllä mä sen numeron sinne annan. Ei se voi olla kamalampaa, ku lehti/vakuutus/ vitamiini/ sähkö/arpakauppiaat :{


      • Kato_tulee_käymään
        tinttu-liina kirjoitti:

        Meinaatko, että jo aiemmin rekanneet joutuis antamaan? Välillä ku kirjautuu, nii se pyytää sitä. Siinä on kohta " muistuta myöhemmin".

        No jos/ kun kirjoittelen sit muualla, nii rekkaan itelleni uuden nikin. Kyllä mä sen numeron sinne annan. Ei se voi olla kamalampaa, ku lehti/vakuutus/ vitamiini/ sähkö/arpakauppiaat :{

        Taatusti joutuu, numeroita keräillään mutta miksi?


      • Kato_tulee_käymään kirjoitti:

        Taatusti joutuu, numeroita keräillään mutta miksi?

        Luin äsken tuolta, että rekkautuessa pystyy omista tiedoista ruksaamaan ettei halua uutispostia ym.


    • Kuollut_ja_kuopattu

      Suurin osa ns. uudistuksista on ollut perseestä. Esim. reCAPTCHA.

      • Oon tuolla muualla kirjoittanut ilman rekattua, niin tuo kuvajuttu on sieltä missä aurinko ei paista :/


      • se_on_moro
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oon tuolla muualla kirjoittanut ilman rekattua, niin tuo kuvajuttu on sieltä missä aurinko ei paista :/

        Laskutoimitus oli hyvä ja helppo.


      • se_on_moro kirjoitti:

        Laskutoimitus oli hyvä ja helppo.

        Nii oli. Noi kuvat on ärsyttäviä, ku joutuu välillä kymmeniä klikkaamaan ennenku hyväksyy :/


      • Niinpä


    • Mua sitten ärsyttää tuolla kaupoissa yks juttu. Se on se, kun ihmiset jättää ruuhka-aikaan ne hiton kärryt keskelle käytävää ja lähtevät hakemaan jotain tavaraa kauempaa ://
      Sitten kun siinä on vielä toinenkin asiakas kärrynsä kanssa, niin siinä se käytävä onkin tukittu oikein kunnolla! Hitto, että sain purra melkeen kieleni poikki, etten olis antanu palaa oikeen kunnolla! ://

    • Rekkautunu

      Vai rekkautuneita. Onko toi tämän perähikiän omaa murretta?

      • No aika yleisesti käytettyä sitten..


    • Onkos porukka kiireistä, vai eikö huvita tänne enää tulla?
      Jaksa itekkää täällä kauaa enää yksinäni höpöttää :{

      • No en mä täällä yksinäni ole sillai ollu, mut rekattuna kylläkin..


      • No ihan sama..


      • Jalkisfani

        Partahäiskää näytti kiinnostavan jalkapalloketju.


    • Huono_uudistus

      Pakkorekisteröinti on 'viimeinen naula arkkuun'. Tokkopa väkeä lämmittää että saavat kysellä 'asiantuntijoilta', joiden nimiä ei paljasteta, 3-vuotiaiden uhmaiästä. Luvassa on toimimaton sillisalaatti.

      • Aika sekavalta kyllä vaikuttaa, ku lukee muutoksista.

        Eikös se mene niin, että jotku osiot jää ilman rekkauspakkoa ja jos on rekattu, nii voi vaihtoehtosesti kirjoittaa anonyyminä..


    • Kertokaa

      Löytyykös muita areenoja joissa jatkaa juttuja rekkaamattomana?

      • Riippuu mitä juttuja kirjoittaa. Jos haluaa täällä ja yleensä kaupunkisivuilla olla, nii joutuu ehkä rekisteröimään.

        En tiiä sit muista foorumeista..Vauvasivustohan on kuuluisa jutuistaan..


    • Kalajoen kolarista oli juttu Iltasanomista. Toivottavasti moni nuori ihminen lukee sen. Oli kirjoitettu kyllä niin pysäyttävästi. Ei sitä voinut lukea ilman, että kyyneleet tuli silmiin :((
      Toivon mukaan saa nuoret miettimään, kun autolla lähtevät.

    • Ylläpidolta virhepäätös, joutunevat luopumaan käyttäjäkadon myötä

      • Noin minäkin epäilen..Pikkuhiljaa joutuvat vapauttamaan keskusteluita :)


    • AitoTOSIrealistiKokkola

      Paina vittuus ne "rekatut", joita lienee tuhansia. Hulluutta on, kun pitää jatkuvasti tuota typeryyttä toitottaa. Saa....ko se sinulle kuuluu, onko joku "rekkautunut" tai ei ole. Itse olet per.....n ärsyttävä kakkiainen - pisipissis pissiäinen, hah hah haaa!!!...

      • Et edes ymmärtänyt aloitusta. Siinä kysyttiin, että miten ihmiset ottaa tuon rekisteröintipakon..

        Jos mä olen ärsyttävä, niin kyllä olet sinäkin. Oikein todella kärttynyt vanha jäärä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Et edes ymmärtänyt aloitusta. Siinä kysyttiin, että miten ihmiset ottaa tuon rekisteröintipakon..

        Jos mä olen ärsyttävä, niin kyllä olet sinäkin. Oikein todella kärttynyt vanha jäärä..

        No ne on Ressunki montut sit kaivettu ku tulee rekkauspakko... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No ne on Ressunki montut sit kaivettu ku tulee rekkauspakko... ;)

        Monen vuoden urakka on ohi ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Monen vuoden urakka on ohi ;)

        Ei tuu sit enää 500 kommentin ketjui. Kyl tään paikan suola ovat olleet noi yksinpuheluketjut ;) Vedetään homma liika tiukalle ku Ressulta viedään fanit... :D


      • artagnan kirjoitti:

        Ei tuu sit enää 500 kommentin ketjui. Kyl tään paikan suola ovat olleet noi yksinpuheluketjut ;) Vedetään homma liika tiukalle ku Ressulta viedään fanit... :D

        Melkeen käy sääliks..mut vaa melkeen ;)


    • Mä tsiigailen sit et jatkanko ku toi uudistus astuu voimaan. Jos ylläpito vaatii numeroo tai muuta infoo nii se oli sit siinä. Tää on kuiteski vaan tällainen pilipalipalsta niinku joku tais mainita. Mitä hemmettii he tekee numeroil? Rupeeko gimmat soitteleen perään? Jotku tietty hankkii prepaidii mut en sellasiin ala. Mä oon kuiteski pässi... :)

      • AitoTOSIrealistiKokkola

        Siinä on taustalla se, että kunnianloukkaustapauksissa (vast) syyllinen löytyy heti, eikä tarvitse kaivaa "syyllistä" kissojen ja koirien kanssa. Olen joutunut tekemään kymmeniä tutkintapyyntöjä, jotka lienevät yhä tutkinnan "alla". Nimeltä mainiten olen saanut osakseni solvaamista, valahtelua, väärien tietojen levittämistä, herjausta, ym ym. Nyt joutuvat mm ns "rekatutkin" tarkemman seulan alle, hah hah haaa!!!...
        Terveisin oikeusupseeri - sotatieteiden maisteri, hah hah haaa!!!...


      • ARTSI!!! Voi Artsi, ku mä meinasin silmäni tiputtaa syliini, ku näin sun nikin!! :))) Ihanaa, ku tulit! :)

        Mä huvikseni muutes kysäsin ylläpidolta palautelomakkeella, että käytetäänkö numeroa johonkin muuhunkin esimerkiks mainontaan, niin vastasivat, että ainoastaan salasanan palautukseen. Mä en ole ollenkaan aatellu, että meiltä valmiiks rekatuilta kysyttäis enää numeroa, ku sen luulis olevan vaan uusilta. Meillähän on toi toinen sp-osoite sitä varten :)

        Mä tulin kyllä iloiseks, ku tulit..Nimitänkin (omin luvin) sut virallisesti Kokkolan Ihanimmaksi Pässiksi ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        ARTSI!!! Voi Artsi, ku mä meinasin silmäni tiputtaa syliini, ku näin sun nikin!! :))) Ihanaa, ku tulit! :)

        Mä huvikseni muutes kysäsin ylläpidolta palautelomakkeella, että käytetäänkö numeroa johonkin muuhunkin esimerkiks mainontaan, niin vastasivat, että ainoastaan salasanan palautukseen. Mä en ole ollenkaan aatellu, että meiltä valmiiks rekatuilta kysyttäis enää numeroa, ku sen luulis olevan vaan uusilta. Meillähän on toi toinen sp-osoite sitä varten :)

        Mä tulin kyllä iloiseks, ku tulit..Nimitänkin (omin luvin) sut virallisesti Kokkolan Ihanimmaksi Pässiksi ;))

        No oon mä tietty aika magee sälli ;) Tota mä tässä keissis myöski kritisoin et jengi rupee selvittään 3-vee ikäisten raivarei ku tärkeempää ois vastata et mitä tää jutska pitää sisällään, aikataulu jne. Mennään niinku perse edellä puuhun...


      • artagnan kirjoitti:

        No oon mä tietty aika magee sälli ;) Tota mä tässä keissis myöski kritisoin et jengi rupee selvittään 3-vee ikäisten raivarei ku tärkeempää ois vastata et mitä tää jutska pitää sisällään, aikataulu jne. Mennään niinku perse edellä puuhun...

        Oot sinä :))

        Mä oon muutes samaa mieltä, että on sekavaa touhua. Tuolla blogissa ku on kirjoitettu noita juttuja, nii on sekotettu sellasta ihan joutavaa siihen sekaan. Laittaisivat yhden selkeän avauksen ja siihen ymmärrettävästi noi jutut.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oot sinä :))

        Mä oon muutes samaa mieltä, että on sekavaa touhua. Tuolla blogissa ku on kirjoitettu noita juttuja, nii on sekotettu sellasta ihan joutavaa siihen sekaan. Laittaisivat yhden selkeän avauksen ja siihen ymmärrettävästi noi jutut.

        Mitä mäki tsiigailin nii näkyvät duunavan niinku tilkkutäkkii. Mä kyl sanoisin et 'keep it simple dudes' tai jengi lähtee veke...


      • artagnan kirjoitti:

        Mitä mäki tsiigailin nii näkyvät duunavan niinku tilkkutäkkii. Mä kyl sanoisin et 'keep it simple dudes' tai jengi lähtee veke...

        No ne ny meinaa muutella, nii ei kai sille mitään voi. Mä kyllä uskon, että ne joutuu vähän peruuttelemaan, ku kirjotukset vähenee.
        Jos oikeen ymmärsin, nii ens vuoden alkupuolella tulis toi rekkausjuttu. Eihän se meille rekatuille ole iso muutos, ku ollaan jo valmiiks rekisteröity.

        Mä pelkään, että sivuston yleisnäkymä muuttuu. Kestää aina ennenku tottuu. Toivotaan nyt, että ei liian suuria muutoksia tule.


    • Jotainhyvääkin

      Ripulisti vaihtaa maisemaa menemällä arkistoonsa muistelemaan vanhoja.

      • Ihmisparat

        Eläkeläisten kerhoon hahattelemaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      223
      1898
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1292
    3. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1159
    4. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      80
      1113
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      28
      872
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      771
    7. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      756
    8. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      53
      719
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      716
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      704
    Aihe