Pääseekö vielä,kuulin väitteen että kaikki tän vuoden puolella olevat lennot täynnä...
Tjärellä Gambiaan?
9
384
Vastaukset
- yundum
Kyllä lentoja löytyy, no problem.
- lentoexpertti
Miksi mikään lentoyhtiö ei ala lennättää suomimummoja Gambiaan superjumbolla, kun kysyntää näköjään on.
- thaikkuralli
Siksi kun superjumbot tarvitaan miesten Thaimaan lentoja varten.
- Myskihärkä
On siellä miehillekkin upeita nuoria neitoja tarjolla kasapäin.
- senegambiaan
Sitä suuremmalla syyllä niitä lisälentoja kaivattaisiin.
- Gambiassa
Kyllä on ja kauniita
- myskihärkä
Edellisestä reissusta Satumaassa on kohta 2v,pitkä upea kesä täällä helpotti ikävää sinne mutta nyt on aika päästä notkuun julbrew kourassa merenrannalle.
- firifiroo
Millä rannalla notkut? Tietää varoa.
- Myskihärkä
mä notkuin Kotussa.Siellä notkun aina kun siellä oon,Dominon liepeillä,suonet pinnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996