Saatiinko nyt pitkän odotuksen jälkeen vapaan sprinttiin mahdollinen edustusurheilija ?
Ei valitellut maalissa muuta kuin huonoa edellistä kautta. Asenne ilmeisesti kohdallaan ja katse siinä tyhjiössä, jossa Suomen hiihdossa epäilyttävä aukko?
Lylynperä sprinttitykki
9
267
Vastaukset
- Vuokattiavasikauden
Kakella on asenne kohdallaan ja meno alkaa muistuttamaan vuotta vanhempaa Stina Nilssonia.
Vaikea toisaalta sanoa vielä mitään ennenkuin kansainvälisissä kisoissa nähdään taso. Jos lyöt vetoa, pelaa maltilla. - LykkimänPerä
Lylyn Perä, toivottavasti näyttää sitä talven kisoissa, myös kanssakilpailijoille
- VallitsevaKeli
Tänään nähdään, jatkuuko tykitys, ainakin diagonaalilla mentiin perinteiseen järjestykseen.
Lisäksi nulju latu ja märkä norjalaiskeli tuo omat vivahteet.- nytnuljuttaa
Tulossa taas norjalaiskelien talvi, oikein huono keli koko talven varsinkin suomen naisille, ei mahdollisuuksia.
- pikkulille
Tänään ja eilen ei ainakaan tykittänyt, häntäpäässä Lillehammerin kisoissa.
- Laktaatti
Niinkuin Aikku aikoinaan kertoi, suomimetodeilla ja meidän suppealla kulttuurilla ei nousta maailmanhuipulle ennenkuin kuppia on tahkottu seitsemään kautta. Hyvin tyttö hiihti, vauhti ei vain riitä verihirmuja vastaan.
- VieläKeskenkasvuinen
Tänään keskeytys, parempi säästellä, jos paukkua löytyisi, vaikka SMssä
- dfgdfgdffgd
ehkä appelsiinihiidoissa
- o7t6yujt
Hiihtäjälle erittäin sopiva sukunimi. Näyttää ladulla muille lylynsä perää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882