Tuoppimiehiä

Tiskintakaa

Heinola on kuuluisa siitä, että lähes joka viikonloppu kapakassa lyödään toista tuopilla päähän.
Niistä voisi kirjoittaa vaikka käsikirjoituksen, ja tehdä elokuvan.

Saisi paikallinen jutun aihetta...

34

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tronstoimies

      Karvahatussa kerran yksi mies löi tuopilla tiskiin kun ei saanut enää.
      Kohta mies paini portsarin kanssa penkin alla.
      Hotellin puolelta tuli toinen portsari ja heitti tuoppimiehen rivakasti ulos.
      Taisi siinä muutama tuoli kaatua ja pöytäkin.
      Reposen rakennusmiehiä oli se tuoppimies.

    • tuopillapäähän

      Kyllä se taitaa olla ihan omaa syytä, jos tuopilla lyödään päähän. Ei ole itselleni kymmeniin vuosiin sattunut tuoppi tapahtumia, joten syyttäköön vaan ihan itseään jos tulee tuopilla päähän. Aivan oikein, jos joku veemäinen tyyppi saa tuopista.

    • Tiskintakaa

      Minä en näe tuopilla lyömisessä mitään pahaa. Hyvä vaan että täälläkin tapahtuu jotain, vai mitä?

    • Daa

      Minä taasen näe tuopilla lyömisessä mitään mielenkiintoista

      • Tronstoimies

        Naapuripöydässä olevat "heräävät"...


    • tuttipullo

      Olisko pienempi vahinko jos ottaisitte muovimukit tai tuttipullot käyttöön ei tulis niin isoja kuhmuja jos kerran ette osaa ravintolassa käyttäytyä pölhöt !

    • CanonPutki

      Yksi mies tuli yhtenä sunnuntai-iltana Karvahattuun laskuhumalassa. Hänellä oli toisessa jalassa musta kenkä ja toisessa valkoinen. Hymyilytti. Hänen ei tarvinnut lyödä tuopilla pöytään. Portsari käski hänen lähteä ulos...

    • Kukkakulma

      Vai on karvahatussa, joskus hymyilyttänyt, epäilen! Kyllä, siellä istujat taisivat olla mielensäpahoittaneita, tai muuten elämänsä menettäneitä.

    • hölmö

      Olen vissiin ymmärtänyt ravintola elämän väärin kun kuvittelin että ravintolaan mennään viihtymään syömään ja pitämään hauskaa mutta näkyykin olevan parhaita tappelupaikkoja kannattaa pitää se karvahattu sit päässä ettei satu niin pahasti !

    • Janottaa

      Mikä on karvahattu ja missä se on Heinolassa? Tahdon mennä käymään.

      • hölmö

        Joku räkälä sivukadulla


    • tuopillakaaliin

      Eipä taida olla Karvahattua enää Heinolassa olla moniin vuosiin, joten taitaa olla "kukkakulma" ajastaan ihan jäljessä, ja elää seniilinä ihan menneissä ajoissa. Mutta.....eikun...tuopilla päähän. Vaikka, masentuneessa kulkijassa.

    • lopetaiksit

      Tuopillakaaliin nim. merk. kysymys? Mitähän aikamuotoa tarkoittaa tässä lausekkeessa "taisivat olla". Kukkakulma kysyy, siirtyessään 1980 luvulle.

    • tuopillakaaliin

      Anna olla urpo kun et näköjään ymmärrä.

    • eijärjenhäivää

      Osu ja upposi hönö!

    • Jääveistossa

      Yhtenä sunnuntai aamuna istuttiin Karvahatussa kohmelokaljoilla. Pöydässä tuli juttu esille, että yksi mies on ampunut itsensä, jota ihmettelimme. Sitten huomasin, että se itsensä ampunut mies tulee ovesta. Luulin, että minä näen harhoja. Mutta totta se elävä mies oli kuitenkin...

    • hölmö

      Viiikonloppu mennyt onkos ketään lyöty tuopilla päähän häh !

    • Lätsäpeke

      Heinolan juntit huomio! Teillähän on mukava harrastus, joten jatkakaa samaan malliin. Kerätkää joukkonne yhteen ja toistakaa sama joka päivä. Ihania uutisia alueelta paska.

    • Jääveistossa

      Tuleppas käymään baarissa niin saat tuopista päähän.

    • hölmö

      No missäs saa takuuvarmasti tuopista päähän niin tullaan kun on niin hauska harrastus !

    • Polvisetä

      Karvahatussa yksi mies sylkäisi lattialle. Tarjoilija huomasi ja kertoi asian portsarille. Miehelle tuli ulos lähtö. Tuo kapakka oli muutenkin aika rähjäinen, mutta Maneelissa olivat kusseet uuniinkin...

    • Audiomies

      Heinolan kapakoissa monesti lyöty tuopilla pöytään kun suomalaiset saavat niin huonosti mitaleita.
      Ja nyt p*****le hiihdät lujaa...

    • LumiPekkamies

      Naisten hiihto tänään...
      Ja taas piti lyödä tuopilla pöytään...
      Banss - banss -banss r r r r r r r r r...…………...

    • RamboMuje

      Siis hiekkaa? Onko? Ymmärrätkö kysymyksen kaksimielisyyden?

    • hölmö

      Jokos heinolasta on tuopit loppu kun ketään ei lyöty tuopilla päähän!

    • Tronstoimies

      Tuopilla piti lyödä taas pöytään useammankin kerran kun vaalit meni huonosti...

    • Anonyymi

      Kun Suomi voitti Venäjän - lyötiin tuopilla pöytään.
      Ja jos loppupelissä voitetaan tai hävitään, niin kummassakin tapauksessa on lyötävä tuopilla pöytään...

    • Anonyymi

      Eipä ole paljonkaan eroa Mörkö-viitalla Isis-huntuun.
      Siis tuopilla pöytään...

    • Anonyymi

      No, no! Pientärajaa sentään!

    • Anonyymi

      Eikös heinolassa lyödä tuopilla päähän eikä pöytään ?

    • Anonyymi

      Pieleen meni hallituksen teko. Bensan, viinan ja tupakan hinta nousee. Viime mainittu rajusti.
      Ei auta muu kuin lyödä tuopilla pöytään...

    • Anonyymi

      Ai mitä jutunaihetta? Johan sä sen uutisen kerroit, kuka enää vanhoja uutisia lukis?

    • Anonyymi

      Nyt oli lyöty nyrkillä toista miestä - tietenkin alkoholia oli nautittu...

      • Anonyymi

        Ehkä olen ymmärtänyt väärin alkoholin käytön kun minun mielestäni mennään ravintolaan pitämään hauskaa ja tanssimaan ja syömään hyvin eikä tappelemaan ja lyömään toista tuopilla päähän vai mitä häh ?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe