Jos joku ei vielä tiedä, niin kyseessä oli taistelusukeltajien paatti (dykbåt), jolla voi ajaa sekä pinta-ajossa, puoliupoksissa ja kokonaan veden alla. Paattifirma sijaitsi ihan lähellä ilmestyspaikkaa Vaxholmenissa. Kehittävät siellä uusia paatteja ja Ruotsin armeijan pitkätukat harjoittelevat paatilla operoimista lähivesillä.
https://www.nyteknik.se/fordon/nu-testas-svenska-dykbaten-6418287
Täältä niitä saa
https://www.jfdglobal.com/products/swimmer-delivery/
Lidingön sukellusvene
Paattio
2
179
Vastaukset
- Waaauuu
Onko nuo pinnanalla, puoli upoksissa tai pinta-ajossa jotain uusia innovaatioita sukellusvene skenessä?
- Paattio
Viisastelua. Dykbåt on pääasiallisesti pinta-ajoon tehty vene, jolla voi myös sukeltaa. Pääasiallisin käyttö on osittain tai kokonaan pinta-ajossa. Dykbåtilla ei pysty ajamaan pinnan alla edes ahvenoiden maalle asti. Vastauksena kysymykseen kyllä siinä on uutta. Suomella ei ole yhtään sukeltamaan pysyvää venettä ja veneille ei ole tyypillistä pystyä sukeltamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014