Kelkkakausi lähestyy

Analismus

Joko siellä junttikylällä opn otettu moottorikelkat esiin? Kohta sataa vähän lunta niin pääsette taas ajelemaan tienpenkoilla ja pyöräteillä niillä vanhooilla romuillanne.

7

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BigRider

      Ei se ole sinun harrastuksistasi pois, jos joku ajeleekin kelkalla. Osta itsekin kelkka niin voit ehkä jopa yhdistää kaksi harrastusta ja ajella vaikka tappi pohjassa auringonlaskuun.

    • JunttiUrmas

      Ei täälä puttaalla voi juuri muuta harrastaa. Kelekalla ajetaan, tai pyörillä. Metästettään ja kalastettaan. Tojotaa korjataan. Ei oo kylillä juuri poliisia näkyny niin ei ole niin justiin missä ajelee. Osaavat nykyään aika hyvin väistellä autot ja pyöräilijät kun tietävät ettei kelekka käänny kovin hyvin siinä. Menkää te kaupunkilaiset vaikka teatteriin piiloon.

    • Tyrnäväntorpedo

      Peräkylillä kaikki kelkkailee. Penskat rällää jo alaikäisinä sinne ja tänne kaikki illat. En aio jarruttaa tai väistää jos tiellä tulee vielä joku räkänokka polariksella vastaan.

    • Sabatti

      Eipä tarvi kauaksi Oulun keskustasta lähteä kun landepenskat ja niiden faijat vetelee kelkoillaan missä sattuu ja miten sattuu. Ihan sama meno muillakin ajoneuvoilla. Juntlandiassa joka mies on lapsi ikuisesti.

    • Jönssons

      Vitutti aikoinaan H-putaalla asuessa tuo junttius ja peräkylämäisyys vaikka ihan Oulun kainalossa oltiin. Nohevana kelkka- ja traktorisankarit vastustivat Ouluun liittymistä ja silti Oulussa kävivät töissä. Oli kai jo maalaishurmoksessa unohtunut että Rauma Repolan poismenon jälkeen koko kusinen kylä olisi lakannut olemasta ilman Oulun työpaikkoja. Mun mielestä koko Haukiputaan sais valaa betoniin ja lähettää kylän juntit vaikka Rantsilaan.

      • Eriasia

        Juntit ovat yleensä leppoista ja mukavaa porukkaa. Haukiputaalla asuu hulluja.


      • Juuuntti

        Mikähän hipsteri sinäki luulet olevasi kun nuin innokkaasti muita arvostelet. Ei se kaupunginalueelle muuttaminen taida ihan urbaania city kania sinusta kuitenkaan tehdä. Voisit ulostaa välillä itsesi sieltä kerrostaloyksiöstä ja huomata että samanlaisten ihmisten ympäröimänä olet edelleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe