Kelkkakausi lähestyy

Analismus

Joko siellä junttikylällä opn otettu moottorikelkat esiin? Kohta sataa vähän lunta niin pääsette taas ajelemaan tienpenkoilla ja pyöräteillä niillä vanhooilla romuillanne.

7

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BigRider

Ei se ole sinun harrastuksistasi pois, jos joku ajeleekin kelkalla. Osta itsekin kelkka niin voit ehkä jopa yhdistää kaksi harrastusta ja ajella vaikka tappi pohjassa auringonlaskuun.

• JunttiUrmas

Ei täälä puttaalla voi juuri muuta harrastaa. Kelekalla ajetaan, tai pyörillä. Metästettään ja kalastettaan. Tojotaa korjataan. Ei oo kylillä juuri poliisia näkyny niin ei ole niin justiin missä ajelee. Osaavat nykyään aika hyvin väistellä autot ja pyöräilijät kun tietävät ettei kelekka käänny kovin hyvin siinä. Menkää te kaupunkilaiset vaikka teatteriin piiloon.

• Tyrnäväntorpedo

Peräkylillä kaikki kelkkailee. Penskat rällää jo alaikäisinä sinne ja tänne kaikki illat. En aio jarruttaa tai väistää jos tiellä tulee vielä joku räkänokka polariksella vastaan.

• Sabatti

Eipä tarvi kauaksi Oulun keskustasta lähteä kun landepenskat ja niiden faijat vetelee kelkoillaan missä sattuu ja miten sattuu. Ihan sama meno muillakin ajoneuvoilla. Juntlandiassa joka mies on lapsi ikuisesti.

• Jönssons

Vitutti aikoinaan H-putaalla asuessa tuo junttius ja peräkylämäisyys vaikka ihan Oulun kainalossa oltiin. Nohevana kelkka- ja traktorisankarit vastustivat Ouluun liittymistä ja silti Oulussa kävivät töissä. Oli kai jo maalaishurmoksessa unohtunut että Rauma Repolan poismenon jälkeen koko kusinen kylä olisi lakannut olemasta ilman Oulun työpaikkoja. Mun mielestä koko Haukiputaan sais valaa betoniin ja lähettää kylän juntit vaikka Rantsilaan.

• Eriasia

Juntit ovat yleensä leppoista ja mukavaa porukkaa. Haukiputaalla asuu hulluja.

• Juuuntti

Mikähän hipsteri sinäki luulet olevasi kun nuin innokkaasti muita arvostelet. Ei se kaupunginalueelle muuttaminen taida ihan urbaania city kania sinusta kuitenkaan tehdä. Voisit ulostaa välillä itsesi sieltä kerrostaloyksiöstä ja huomata että samanlaisten ihmisten ympäröimänä olet edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe