Mitenkähän tuollainen Nilfiskin kotikäyttöön tarkoitettu painepesuri tyhjenee tai tyhjennetään? Veneen pohjanpesun jälkeen vielä pesisi autoakin mutta jäätymispelko on kun vajassa säilyttää. Mites olette menetelleet?
Painepesurin jäätymisvaara?
6
475
Vastaukset
Säilytän lämpimässä. Jäätymisvaara on ilmeinen.
Olen ajanut tyhjäksi. Eli vesiletku irti, suutin irti ja noin minuutti tyhjänä ajoa. Näin tyhjenee riittävästi. Tietenkin jäätymisriski on olemassa, mutta ehkä minulla vaan on ollut onnea. Mutta näin olen kuitenkin toiminut jo monta vuotta.
Olen joskus ennen kokeillut glykoolia pesuriin, mutta paineventtiili on oikutellut sen jälkeen. Kumiosat turvonneet? Joten olen glykolista luopunut.- Lämpimään
Vien lämpimään. Yksi pesuri on hajonnut pikkupakkasessa. Ainakin minun pesurini ohje kieltää tyhjänä ajon, en usko että minuutin kuiva-ajo tekee hyvää millekään koneelle.
- lihamylly2
Olen käyttänyt pissapojannestettä.
- S38
Kaikki letkut irti ja valutettu tyhjäksi. Itse pesurin kääntely ylösalaisin jne eri asentoihin niin että vedet valuu pois. Jo 16 v tehnyt noin ja pitänyt talvet ulkovarastossa ilman ongelmia. Alkuaikoina yhden talven oli kaverin tallissa lämpöisessä. Sen jälkeen oli joku kytkin jumissa ja piti viedä huoltoon.
- Rocks
Glygolit läpi ja ei mitään ongelmia ole ollut,pesureina clen ja kärsherin rimpula.toiminut jo 9vuotta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956