Tutkimusilmoitus

Opeopiskelija

Tervehdys kaikille!
Olen luokanopettajaopiskelija Oulun yliopistosta ja teen pro gradu -tutkielmaani aiheena opettajan ulkoasun näyttäytyminen sosiaalisen median keskusteluissa. Aineistoni koostuu siis jo olemassa olevista keskusteluista erilaisilta keskustelupalstoilta. Käsittelen keskusteluja niin, että keskusteluun osallistuvien anonymiteetti säilyy. Aineistooni on päätynyt myös tämän kyseisen palstan keskustelu vuodelta 2007 liittyen tutkielman aiheeseen.

Tutkielmaa tehdessä täytyy tutkimusetiikkaa miettiä hyvin tarkkaan. Olen pyytänyt Suomi24.fi -sivuston ylläpidolta luvan jo olemassa olevan keskustelun käyttämiseen, minkä johdosta minun tulee myös ilmoittaa aineiston keruusta keskustelupalstalle, jolta olen keskustelun ottanut.

Jos Sinulla herää kysymyksiä aiheeseen liittyen voit olla minuun yhteydessä sähköpostilla.

Yst. terveisin
Miina-Maria Alajoki
[email protected]

1

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helsinkiodottaa

Mahtaako Luokanopiskelijaopettaja tietää mistään entisaikojen opettajattarista? Kyllä se oli yleensä hänellä pitkä hame ja kireä nuttura hiuksissaan, ja arvosanoja oppilailleen jaellessaan, arvosti oppilaitaan heidän kotoansa tuomistaan ja saamistaan pienistä lahjuksista. Toisaalta miesopettajat olivat se taho, ketkä pitivät kuria paukuttelemalla vintiöitä karttakepillä sormille ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe