Joku soitti ja koska odotin lääkärin soittoa oletin sen olevan hän. Vastasin puheluun nimelläni mutta toisessa päässä kuului pelkkää siansaksaa, suljin saman tien. Mitä teen? Miten joku on voinut saada numeroni. Googlasin tuon numeron ja näyttää siltä että on häirikkösoitellut muillekkin lähipäivinä. Joudunko nyt maksamaan jotain? Nyt hän tietää nimeni mitä teen? Oikeasti pelottaa aika paljon.
Vastasin mahd.huijauspuheluun?
3
152
Vastaukset
- kaikkinetissä
Kaikki suomen numerot on netissä tosin pelkkinä sarjoina kuten 0501234567,0501234568 jne
- Kalevi_miettii
No hätä. Et joudu maksamaan mitään. Unohda koko juttu. Minullekin tuli vuosi sitten tuon kaltainen häirikköpuhelu. Juttelin jopa hetken soittajan kanssa. Soiton syy ei selvinnyt, mutta kuluja ei tullut. Pääasia ettet soita takaisin.
- rstjrtjsj
Jos tulee lasku. Jos tulee perintäfirma. Kiistä maksuvelvollisuutesi niin perintäfirma ei voi tehdä asialle mitään.
Joutuu oikeuteen vetämään jos soittaja luulee että ostit heiltä puhelussa. Mitä ei tee. Nauhoite puhelusta myyjällä jos on kunnon myyntifirma. Jos ei ole niin ei voi vedota mihinkään.
"Törkeää käytöstä Elmo-lehden puhelinmyyjältä"
https://old.reddit.com/r/Suomi/comments/9sofov/törkeää_käytöstä_elmolehden_puhelinmyyjältä/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013