Olen etsiskellyt Volvon diesel-malleja käytettyinä 2015 mallisia. Autoja kyllä löytyy, mutta miksiköhän ne ovat vielä todella kalliita? Eikös dieselien aika ole jo ohi?
Volvon dieselien hinnat
7
289
Vastaukset
- mbmies
Hei sua on huijattu. ei dieselien aika ole ohi vaan ne ovat kohta todella kalliiita kun niitä ei enää valmisteta ja porukka haluaa autonsa diesel koneella kääk
- Tarjon.ta
Volvon diesel-mallit ovat haluttuja autoja, joten hinnat pysyvät korkealla vielä niin kauan kuin niitä saa. Jopa ne vanhemmat 5-sylinterisetkin.
- Volvon_Dieselit
Volvon dieselien hinnat?
Tavallinen Diesel maksoi eilen volvoon Espoon, Ysi5, Nihtisilta Kutojankulma 2, 1.399€
Moottoripolttoöljyn hinta lienee noilla nurkilla myös volvoon. Se on ollut vahvassa nousussa viime ajat. - Vanhassa.vara
Miksi ostaa sikahintainen Mondeo Volvon merkeillä varusteltuna? Foortina paljon halvempi.
- Höpöpuhetta
Nykyvolvoissa ei ole foortia nimeksikään.
- Vanhassa.vara
Nyt puhuttiinkin n.-15 vuosimallista.
- EiFordoleauto
Ford-mies siellä yrittää lohdutella itseään. Voivoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954