on nähtävillä?
jossain facebookissa en löynnyt
missä se HK scanin eläinrääkkäysvideo
23
441
Vastaukset
- sikajutska
Siinä mitään videoo oo nähtävillä, joku valittaa kirjottaen kun sikojen ääni otti hänen ja koirasa korviin. Eläinrääkkäyksestä ei ollut kyse.
Tuossahan ne siat taivaltaa viimeistä matkaansa
https://www.hkscan.com/fi/uutishuone/news/2018/10/sikojen-purkutilanteessa-forssassa-c3104441/?fbclid=IwAR0Qv5N059GScMT0wxTycT7WimuNbMA0fiA3V9V0SlBPTAbqALgiN_UkYs0- Uskon.ohikulkijaa
Jossain mediassa juttu on ollut. ILssä kerrotaan että "mediassa julkaistun kertomuksen mukaan...". Olisiko videolta pyyhitty pois osa sikojen matkasta. Ohikulkijan kertomus vaikuttaa oikealta. Hän on ensin ottanut yhteyttä firmaan ja epäasiallisen kohtelun kieltävän vastauksen tultua vasta laittanut ILään (vai kuka on laittanut).
Mitä syytä säännöllisesti samalla tiellä kulkeneen koirankusettajan olisi ruveta yhtenä päivänä melusta kyselemään. Ei olisi eka kerta kun eläinten julmasta kohtelusta kuljetusten aikana nostetaan häly. Saattaa olla vain yksittäisen kuljettajan käytös. En usko että yleisesti teurastamot huonosti eläimiä kohtelevat.- uskoahanvoivaikkamihin
"Hämeen poliisille on tehty myös rikosilmoitus kunnianloukkauksesta koskien tuotantoeläinten kohteluun liittyvää Facebook-päivitystä.
– Meille on tehty esitutkintapyyntö koskien Facebook-päivitystä. Ilmoituksen johdosta poliisi tekee selvitystä siitä, että onko asiassa syytä epäillä rikosta, Repo kommentoi.
Poliisi ei kerro tarkemmin, onko kunnianloukkaus tehty päivityksen tehneestä naisesta.
– Emme tässä vaiheessa voi antaa asianomaisista tarkempaa tietoa."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005886510.html
Mimmi näkyy fb-profiilinsa perusteella harrastavan rescue-koiria. Kertoo paljon ihmisen maailmankuvasta. Eli vatut niitä sikoja rääkätty on.
Ja siat huutaa aina, esim. kun ihminen menee ovesta sikalaan, niin kuulosuojaimet on tarpeen.
Ei tarvitse olla nälkä eikä kaltoinkohtelu kyseessä, siksi sikalaan ei turhan takia mennäkään.Nää maailmanpelastajat on luonnosta tosi vieraantuneita, vaikka ite muuta luulevat.
Siat kiljuu, mutta tää tytteli ei sitä tiennyt.
- Vanha.sanonta
Vierasta sikaa saa lyödä.
- Vieras-ei-ole-oma
Aivan. Omaa Nöffiä on talutettava hihnassa, mielellään puettuna sään mukaan.
Ja luovutettava vain luotettaville lihatoimihenkilöille.
Nöffiä ei saa myydä kinkkuna vaan sika-nauta jauhelihana.
- OrwelI
Omituisia kirjoituksia. Ihmisen arvo tulee esille siinä, miten hän kohtelee heikompiaan.
Mä oon ollut eläinsuojeluneuvoja, mutta en välittänyt korttiani uusia just tällästen siankiljuntojen takia. Ei saanut käyttää maalaisjärkeä, vaan olis pitänyt mennä joka possun vinkasuun mukaan.
Ja raahata tänne koiria pitkin Etelä_eurooppaa, no thanks.
Todellisiin kaltoin kohteluihin sai harvoin puuttua, vaikka olis ollut aihettakin.
- Uskon.ohikulkijaa
ILn mukaan asiaa aletaan tutkia, ohikulkijaa uskotaan, ei HK scania. Toivottavasti sikojen ja muiden teuraseläinten kohtelu saadaan muuttumaan inhimilliseksi.
- en.usko
Missä on sanottu, että ohikulkijaa uskotaan ei HK:ta ?? Ei ainakaan IL;ssä niin lukenut.
Levität omia mielipiteitäsi ja yrität saada ne lehden piikkiin. Ei mene läpi. - Uskon.ohikulkijaa
en.usko kirjoitti:
Missä on sanottu, että ohikulkijaa uskotaan ei HK:ta ?? Ei ainakaan IL;ssä niin lukenut.
Levität omia mielipiteitäsi ja yrität saada ne lehden piikkiin. Ei mene läpi.en.usko, olet oikeassa. IL ei tosiaankaan sanonut uskovansa ulkoiluttajaa enemmän eikä HK scania. Hyvä kun korjasit. Yleensä olen tarkempi kirjoittaessani.
Tarkoitin, että juttu olisi voinut mennä niin että HK scanin vastauksen jälkeen asia olisi painunut unhoon ja ohikulkijan olisi päätelty puhuneen omiaan. Nyt Poliisi on aloittanut selvityksen, eikä lopputuloksesta vielä yhtään tiedä. Mutta todistaa, että poliisi ainakin epäilee HK scanin oman toiminnan tarkastuksen lopputulosta. Kunnianloukkausjuttukin on auki, kuka on tehnyt ja kenestä. Itse en uskaltaisi tehdä lehtijuttua vain oman kuulemisen ja näkemisen perusteella ilman lisätodisteita. Pieni ihminen on aika heikoilla firman juristien kanssa. Mutta edelleen ihmettelen, miksi joku alkaisi tehdä yhtenä kauniina päivänä juttua vakituisen lenkkipolkunsa varrelta kertoen vielä, että aikaisemmin ääniä ei ole kuulunut. Uskon.ohikulkijaa kirjoitti:
en.usko, olet oikeassa. IL ei tosiaankaan sanonut uskovansa ulkoiluttajaa enemmän eikä HK scania. Hyvä kun korjasit. Yleensä olen tarkempi kirjoittaessani.
Tarkoitin, että juttu olisi voinut mennä niin että HK scanin vastauksen jälkeen asia olisi painunut unhoon ja ohikulkijan olisi päätelty puhuneen omiaan. Nyt Poliisi on aloittanut selvityksen, eikä lopputuloksesta vielä yhtään tiedä. Mutta todistaa, että poliisi ainakin epäilee HK scanin oman toiminnan tarkastuksen lopputulosta. Kunnianloukkausjuttukin on auki, kuka on tehnyt ja kenestä. Itse en uskaltaisi tehdä lehtijuttua vain oman kuulemisen ja näkemisen perusteella ilman lisätodisteita. Pieni ihminen on aika heikoilla firman juristien kanssa. Mutta edelleen ihmettelen, miksi joku alkaisi tehdä yhtenä kauniina päivänä juttua vakituisen lenkkipolkunsa varrelta kertoen vielä, että aikaisemmin ääniä ei ole kuulunut.Ehkä possuille on aikaisemmin laitettu suukapula, mutta nyt jäänyt jostain syystä laittamatta.
- Suusiemennys
Tellukka kirjoitti:
Ehkä possuille on aikaisemmin laitettu suukapula, mutta nyt jäänyt jostain syystä laittamatta.
Mitä laitetaan kiimaisen lehmän suuhun joka nalkuttaa koko ajan?.
Suusiemennys kirjoitti:
Mitä laitetaan kiimaisen lehmän suuhun joka nalkuttaa koko ajan?.
Se on kuule ihan sinun oma ongelmasi siellä ratkaistavaksi.
Onneksi minulla ei ole lehmiä.
- Ilmajousitus
Possuja ei saa tressata liikaa, maku nääs muuttuu? Ehkä saavat kevyempää kyytiä kuin lindlin kaljakuormat?
Minä olen aikasti huono noissa Sika-jutuissa.
Paitsi...öh...noh...yhdessä osaan vähän.
Mutta NG näyttää sarjaa eläinten rääkkäyksestä.
NG tekee niitä paljon.
Mitä lie sadisteja ovat siellä.
Sarjassa kalju mies tunkee itseään joka eläimeen.
Pieni possun-poikanenkin epäilee pahaa olevan tulossa ja kiljuu vaikka siihen ei kosketakkaan.
Liekö possutkin ovat jo lapsesta kasvatetut tyttelien #Metoo -liikkeeseen.
Varsinainen eläin-rääkkääjiä tommoset tyttelit.
H.- Uskon.ohikulkijaa
No voi hitto, just luin huomisia kaupan tarjouksia. On sikaa sikahalvalla, mutta maistuuko tämän jutun jälkeen liha ollenkaan, ällötti jo lukiessa. Pitääköhän ostaa härkistä, nyhtökauraa ja mifua. Toivottavasti yökötys laantuu yön yli nukkuessa.
- pitinytsanoo
me tääl maal teidän ruokaanne tuotetaan ,en ole kertakaan eläimiä korkeesilaitohin laitattanut niin et kärsimystä oisivat osakseen saaneet hakijalta.arvostus kuuluu ihan kaikkeen elämäosa alueisiin jopa meille ku myös teille.on loukkaavaa jos me emme osais hoitaa eläimiämme hyvin.sehän on meidänkin hyvinvointi jos eläimet voi hyvin ,varmaankin sinä niinku minä tiedämme et ruokaketju on hyvinhoidettu suomessa.asiallisesti.
- vääräsyyllinen
taas hutkittiin ennen kuin tutkittiin
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005892940.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641042Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71787