Eli, huomasin että suojausavain oli muuttunut, kun menin hallitsemaan langattomia verkkoja. Vaihdoin suojausavaimen ja yhteys parempi. En ymmärrä miten se on mahdollista,kun puhelimeni ei ole ollut kenenkään muun kädessä kuin minun. Seuraavaksi huomasin että sähköpostiani käytetään koska sähköpostistani on lähetetty viestejä ja niihin on tullut vastaus???
Voisko joku nyt valaista mulle mitä on tapahtunut? Ja mitä nyt teen tämän jäklkeen muutakuin vaihdoin sähköpostini salasanan.
Jako nettiin
1
159
Vastaukset
- 35535333
Reititin reset ensiksi, nappi löytyy jostain laitteen takaosasta. Laita salasana siihen pitkä sillä bruteforce on helppoa jos on LAN. Käsiksi pääsee 192.168.0.1 tai win r -> cmd -> ipconfig -> listasta tuon näköinen ip alkaa noin kun tos ylhääl.
Tietokoneen käyt läpi. Windows defender, sitten malwarebytes.
Katso tehtävienhallinnasta onko jokin outo ohjelma päällä käyttäen CPU prosenttei.
Katso myös th:n käynnistys tab, ota pois oudot tai vaikka kaikki.
win r -> msconfig -> käynnistys tab -> checkbox älä listaa microsoftin ohjelmia -> näppäile vaikka kaikki pois, sillä se on oletus.
Voit myös uudelleen asentaa käyttiksen. Tarvitset boottaus median USB tai CD. (Win10 asetuksissa on uudelleen asennus, mutta tuo medialla saa osiot pois)
Selain uudelleen asennus tai käy läpi sinun lisäosat. Suosittelen Chrome tai firefox. Asenna siihen ublock origin lisäosa, estää haittasivuja ja mainoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536777
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264038- 453276
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323084- 512876
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262256- 422142
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2721993Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511938- 291806