Adhd en ole terve. Inhoan ADHD tuhoaa minut

Vihaan_adhd

Adhd tuhoaa minut. Ihanaa inhoan Adhd. Itken miksen ole normaali. Itken miksi aivot toimii sekamelskaa.

Itken. Adhd on hävettävää.

Se on minun syy että minua kiusattiin koulussa.

4

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erhta

      Älä ainakaan itseäsi syytä. Ei ole mitään näyttöä että se olisi itse aiheutettua.

    • Kokemustaon

      Ota ihan rauhassa, sinulla ei ole ADHD:ta. Sinulle on valehdeltu. Niin kauan kunnes sinulle ei pystytä objektiivisin testein todistamaan, että sinun aivoisi poikkeavat rakenteellisesti muiden aivoista, sinä olet täysin terve. Noiden psykiatrien teoria ”aivokemioiden epätasapainosta” ja tautiluokitus on täyttä kukkua jolla rahoitetaan lääketeollisuutta. Psyykelääkkeet taas aiheuttavat epätasapainon. Onko sinulla käytössä ADHD-lääkitys? Ritalin, Conserta jne ovat amfetamiimia, joka on laittomasta huumeesta muutettu lailliseksi huumeeksi. Ne vain piilotetaan sanan ”lääke” taakse ja markkinoidaan niiden apua ja tehokkuutta, vaikka todellisuus on aivan muuta kuin apua. Amfetamiini syö ihmiseltä sielun riistäen kaiken luovuuden, motivaation ja elämänhalun jättäen tilalle pelkän tyhjyyden. Väitetään, että monilla keskimääräistä älykkäimmillä ihmisillä esiintyisi enemmän ADHD:ta tai muita mielenterveyden häiriöitä. Sekin on taas yksi pseudoteoria, näyttää vain siltä, että luovat ja älykkäät ihmiset katsotaan psykiatriassa vaarallisiksi esteiksi, jotka täytyy tuhota sumentamalla heidän kauniit mielensä huumeilla. Sanotaan, että Albert Einsteinillä olisi ollut ADHD. Mitä olisi tapahtunut, jos hän olisi ollut huumattu? Psykiatria tekee zombeiksi luovimmat ja lahjakkaimmat lapsemme amfetamiinilla ja muilla psyykehuumeilla. Pointti oli, että jos sinulla on lääkitys, kannattaa harkita pikkuhiljaa sen lopettamista ja katsoa, miltä tuntuu ja onko parempi, kun sen on lopettanut. Jos ei ole lääkitystä, kiinnitä huomiota unesi määrään, ravintoosi ja stressiin. Unenpuute aiheuttaa muistiongelmia, keskittymisvaikeuksia, väsymystä ja masentuneisuutta ja elimellisiä ongelmia; pitkän päälle se on vaarallista. Syödä pitää monipuolisesti ja puutostiloissa lisäravinteet ovat hyväksi. Sinun pitää yrittää rentoutua ja olla myötätuntoinen itsellesi. Sinä olet fiksu, arvokas ja rohkea. Kiusaajat ovat yleensä tietämättömiä ja röyhkeitä ja haluavat näyttää muille, kuinka cooleja tyyppejä ovat, vaikka antavat lähinnä vain naurettavan ja lapsellisen kuvan itsestään. Oho, olipas pitkä monologi. :D
      Sä pärjäät hyvin.

      • Abcdefa

        Kertoo kaiken oleellisen että kaikki on mielestäsi samaa. Adhd on mielenterveyden häiriö...??? Tsemppiä!!!!!


    • Kcjkl

      Ja vielä muistutus; Myös migreeni on vain ihmisen kuvitelmaa. Ei ole näyttöä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe