Adhd en ole terve. Inhoan ADHD tuhoaa minut

Vihaan_adhd

Adhd tuhoaa minut. Ihanaa inhoan Adhd. Itken miksen ole normaali. Itken miksi aivot toimii sekamelskaa.

Itken. Adhd on hävettävää.

Se on minun syy että minua kiusattiin koulussa.

4

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erhta

Älä ainakaan itseäsi syytä. Ei ole mitään näyttöä että se olisi itse aiheutettua.

• Kokemustaon

Ota ihan rauhassa, sinulla ei ole ADHD:ta. Sinulle on valehdeltu. Niin kauan kunnes sinulle ei pystytä objektiivisin testein todistamaan, että sinun aivoisi poikkeavat rakenteellisesti muiden aivoista, sinä olet täysin terve. Noiden psykiatrien teoria ”aivokemioiden epätasapainosta” ja tautiluokitus on täyttä kukkua jolla rahoitetaan lääketeollisuutta. Psyykelääkkeet taas aiheuttavat epätasapainon. Onko sinulla käytössä ADHD-lääkitys? Ritalin, Conserta jne ovat amfetamiimia, joka on laittomasta huumeesta muutettu lailliseksi huumeeksi. Ne vain piilotetaan sanan ”lääke” taakse ja markkinoidaan niiden apua ja tehokkuutta, vaikka todellisuus on aivan muuta kuin apua. Amfetamiini syö ihmiseltä sielun riistäen kaiken luovuuden, motivaation ja elämänhalun jättäen tilalle pelkän tyhjyyden. Väitetään, että monilla keskimääräistä älykkäimmillä ihmisillä esiintyisi enemmän ADHD:ta tai muita mielenterveyden häiriöitä. Sekin on taas yksi pseudoteoria, näyttää vain siltä, että luovat ja älykkäät ihmiset katsotaan psykiatriassa vaarallisiksi esteiksi, jotka täytyy tuhota sumentamalla heidän kauniit mielensä huumeilla. Sanotaan, että Albert Einsteinillä olisi ollut ADHD. Mitä olisi tapahtunut, jos hän olisi ollut huumattu? Psykiatria tekee zombeiksi luovimmat ja lahjakkaimmat lapsemme amfetamiinilla ja muilla psyykehuumeilla. Pointti oli, että jos sinulla on lääkitys, kannattaa harkita pikkuhiljaa sen lopettamista ja katsoa, miltä tuntuu ja onko parempi, kun sen on lopettanut. Jos ei ole lääkitystä, kiinnitä huomiota unesi määrään, ravintoosi ja stressiin. Unenpuute aiheuttaa muistiongelmia, keskittymisvaikeuksia, väsymystä ja masentuneisuutta ja elimellisiä ongelmia; pitkän päälle se on vaarallista. Syödä pitää monipuolisesti ja puutostiloissa lisäravinteet ovat hyväksi. Sinun pitää yrittää rentoutua ja olla myötätuntoinen itsellesi. Sinä olet fiksu, arvokas ja rohkea. Kiusaajat ovat yleensä tietämättömiä ja röyhkeitä ja haluavat näyttää muille, kuinka cooleja tyyppejä ovat, vaikka antavat lähinnä vain naurettavan ja lapsellisen kuvan itsestään. Oho, olipas pitkä monologi. :D
      Sä pärjäät hyvin.

• Abcdefa

Kertoo kaiken oleellisen että kaikki on mielestäsi samaa. Adhd on mielenterveyden häiriö...??? Tsemppiä!!!!!

• Kcjkl

Ja vielä muistutus; Myös migreeni on vain ihmisen kuvitelmaa. Ei ole näyttöä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91