Etsit samoin ajattelevaa naisseuraa matkalle Joulun aikoihin tai muulloin miten vaan sopisi. Ks ilmoitus ”Aurinkoon tai kaupunkilomalle” ja vastaile [email protected]
Aurinkoon Joulun aikaan tai muulloin...
5
620
Vastaukset
- Aurinkoakaipaan
Harmi, olen 55 v nainen ja matkaseuraa kyllä kaipaisin mutta mahdollista lähteä vasta keväällä, palaan asiaan.
- Mehukas91
Tosi mehukkaat syövyttää kangasta L koon pikkarit tarjolla monen päivän käyttö. [email protected]
- Aurinkoakaipaan
Sopiiko tosiaan vasta keväällä? Laitan viestiä tarkemmin kun tiedän ajankohdan :)
- Aurinkoakaipaan
No nyt selvis että saan loman varmimmin vasta maaliskuussa. Jos silloin vielä kaipaat matkaseuraa niin mulle käy :)
Hei, Joulu tulee jo joutuin mutta jos ei siihen ennätetä, niin reissulle ehtii hyvin sen jälkeenkin pois pakkasista :). Olen kuulolla, ks. osoite ja laita viestiä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052