Etsit samoin ajattelevaa naisseuraa matkalle Joulun aikoihin tai muulloin miten vaan sopisi. Ks ilmoitus ”Aurinkoon tai kaupunkilomalle” ja vastaile [email protected]
Vastaukset 5
- Aurinkoakaipaan
Harmi, olen 55 v nainen ja matkaseuraa kyllä kaipaisin mutta mahdollista lähteä vasta keväällä, palaan asiaan.
- Mehukas91
Tosi mehukkaat syövyttää kangasta L koon pikkarit tarjolla monen päivän käyttö. [email protected]
- Aurinkoakaipaan
Sopiiko tosiaan vasta keväällä? Laitan viestiä tarkemmin kun tiedän ajankohdan :)
- Aurinkoakaipaan
No nyt selvis että saan loman varmimmin vasta maaliskuussa. Jos silloin vielä kaipaat matkaseuraa niin mulle käy :)
Hei, Joulu tulee jo joutuin mutta jos ei siihen ennätetä, niin reissulle ehtii hyvin sen jälkeenkin pois pakkasista :). Olen kuulolla, ks. osoite ja laita viestiä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45707
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48600- 76576
- 46569
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183514- 41512