Käytätkö sukkiksia

Nyloneissa

Kiihoittaako sua käyttää sukkahousuja töissä esim. puvunhousujen tai farkkujen alla? Mä käytän usein!

37

1245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-mies50

      Käytän myös sukkahousuja lähes päivittäin töissä ja lenkkeillessä usein paksumpia legginseissä, nyt iltaisin mkava jättää pikkuhousut kokonaan pois, kiihoittaa kullia kävellessä mukavasti!

      • Sukkanauhaliivit

        Kyllä käytän aina kun siihen on mahdollisuus. Useimmiten käytän sukkia, stay-uppeja tai saumasukkia sukkanauhaliivien kanssa,


      • Anonyymi

        Myös minä käytän naisten asusteita eri paikoissa aina kun siihen on mahdollisuus. Harrastan naiseilua, se on kivaa. Eniten pidän saumasukista ja sukkanauhaliiveistä, ne päällä on tosi naisellinen olo. Saumasukkia ja sukkanauhaliivejä on tosi paljon , Tänään päälläni on Lise Charmelin pikkuhousut ja sukkanauhaliivit, punaiset. Saumasukat ovar Gerben Carnation, mustat, tosi seksikkäät. Varpaankynnet olen tietysti lakannut punaisiksi. Päälläni on nyt Lise Charmelin naisten pitsitoppi, olo on hyvin naisellinen. Myös huomenna on mahdollisuus naiseilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minä käytän naisten asusteita eri paikoissa aina kun siihen on mahdollisuus. Harrastan naiseilua, se on kivaa. Eniten pidän saumasukista ja sukkanauhaliiveistä, ne päällä on tosi naisellinen olo. Saumasukkia ja sukkanauhaliivejä on tosi paljon , Tänään päälläni on Lise Charmelin pikkuhousut ja sukkanauhaliivit, punaiset. Saumasukat ovar Gerben Carnation, mustat, tosi seksikkäät. Varpaankynnet olen tietysti lakannut punaisiksi. Päälläni on nyt Lise Charmelin naisten pitsitoppi, olo on hyvin naisellinen. Myös huomenna on mahdollisuus naiseilla.

        . Mies 53 v Helsingin seudulta haluun tutustua [email protected]


    • KaappiBi

      Mä käytän sukkiksia aina, paitsi töissä, siellä kun ei varmaan hyvällä pukuhuoneessa katsottaisi. Kotiin kun pääsen niin ihan ensimmäisenä joka kerta, tulen sitten mistå vain, vaihtuu vaatteet. Jos ei ollut vielä sukkiksia jalassa niin heti ne jalkaan, ne lämmittävät juuri sopivasti ja kiihottaa, sitten yleensä maximekko tai joku muu hame tms. päälle, sellainen on minun oloasu kotona. Saan pelkästään siitä jo mielihyvää kun pukeudun edellä mainittuihin vaatteisiin, ja lähinnä siis siksi tuollainen oloasu, että se on niin mukava, toki se tuo oman lisämausteensa myös itsetyydytys hetkiin.

    • Sukkissääret

      Kyllä. Tykkään käyttää sukkahousuja ja hameita Tällä hetkellä paksummat kalanruotokuvio sukkikset. Joskus käyn auto ajelulla hameeseen ja sukkahousuihin pukeutuneena ,tai pikku kävelyllä.

      • Liiveissä

        Mä käytän myös usein sukkahousuja. Kaapista lötyy myös muutmia liivejä ja tietysti stauppeja. Nyt jalassa myös ohuet nailonit!


    • sausasepi

      Sama täällä, eilen viimeksi olin sukkiksissa kotona ollessani, tuntuu vaan niin hyvältä päällä naisten alusasut?

      • Anonyymi

        Myös minä käytän naisten alusasuja aina kun siihen on mahdollisuus, koska se on kivaa, hauskaa ja tuntuu tosi hyvältä. tänään on mahdollisuus naiseiluun, ei ole kiire minnekääm. Nyt on lämmin ilma ja valitsin pikkuhousuiksi Wolfordin Amelia sarjan korkeavyötäröiset housut, miehelle hyvin istuvat. Varpaankynnet on tietysti lakattu pariin kertaan, päälläni on ohut pitsitoppi. Sukkanauhaliivit ovat Wolfordin mustat, laadukkaat liivit ja sukat ovat Wolfordin ohuet, mustat 8 den. Stay-upit. Käytän Stay-uppeja yleensä sukkanauhaliivien kanssa, sukkanauhaliivit ovat naiselliset, ne päällä on tosi naisellinen olo.


    • Nylonii

      Vain sukkikset jalassa ja hienosti pullottaa ja pikkuhiljaa alkaa housut kastumaan.

    • Nyloneissa

      Sama täällä mukava ilta tiedossa, sukkisleikit myös alkanut jo päivällä autoillessa....

    • Nylonii

      Oon vetänyt ne tosi tiukkaan jalkaan. Saisin tulemaan hiukan hieromalla
      mutta mikäs kiire tässä. Saan purkaan kunnon lastin myöhemmin

    • Setä50

      Tulee käytettyä sukkiksia viikonloppuisin, mukavaa kivaa tiedossa!

    • Aina kun olen yksin kotona tai mökillä pukeudun sukkahousuihin ja muihin naisten alusvaatteisiin.

      • Nyloneissa

        Mukavaa kivaa naisten alusvaateissa ja nailoneissa.... useita kertoja viikossa ;)


      • Oletteko jääneet kiinni milloinkaan?


    • Nailoneissakivaa

      Minulla ei ole mitään muita kuin naisten alusasuja työpuvun alla. Pari toimistomme naista tietävät asian, mutta eivät ole pahemmin siitä muille huudelleet.

      • 5laatua

        Myös minä käytän naisten alusasuja aina kun vain voin eri paikoissa ja tilaisuuksissa, myös tänään. Olen välillä yksin muutaman päivän ja silloin naiseilen kunnolla. Minulla on muutama merkki joiden tuotteita on eniten, muiltakin valmistajilta löytyy. Wolford, todellista laatua, erittäin naisellisia tuotteita,pelkkää luksusta. lady Avenue, naisellista laatua. Aubade, tosi naisellista laatua. Lise Charmel, ultra-naisellisia alusasuja, sukkanauhaliivejä ja muita tuotteita, ihania käyttää, luksusta. Cervin, ihanan seksikkäitä saumasukkia. Pukeudun nyt Aubaden korkeavyötäröisiin pikkuhousuihin, Wolfordin mustiin sukkanauhaliiveihin, Cervinin Liberation 45 mustiin saumasukkiin, näillä sukilla on historia, minulla on näitä kahdet parit, Lady Avenuen silkki toppiin joka toimii aluspaitana.


      • 040

        Kyllä tulee käytettyä...sukkanauhaliivit,sukat,rintaliivit ja punaiset pitsipöksyt...ja tietty sukkahousuja ....posliini pippeli...


    • Taticd

      Kyllä tulee käytettyä mm.tänään sukkikset ja body korseletti Keurusselällä tansseissa naisten pitkienhousujen ja avokaiden lisäksi

    • mies41v

      Ei kiihoita mutta käytän silti sukkahousuja pitkien kalsareiden sijaan. Mukavammat jalassa.

      • zim

        Mustat stay-upit, stringit, dildo pyllyyn. Mahtavasti seisovaa elintä on ihanaa runkata.


      • TopUkmTre

        Missäs suunnalla zim vaikutat?
        Kiinnostaisiko liveseura suomalaisen, mukavan ja luotettavan sekä terveen top ukm:n kanssa?
        Mahkujen mukaan ja salaa...


    • bim05a

      sukkikset on ihanat

      • jänskää

        Niinpäniis on oma kiihoittava tuntu.
        Tosin käytän myös housejen alla sopivilla keleillä.
        Ovat tosiaan mukavammat ku pitkä kalsarit.


      • jänskää

        Missäs liikut sukkiksissa.


    • Sukat ja muutkin naisten asut todella kiihottavia päällä

      • Leilabi49

        Kuumia videoita sulla!


      • Kiitos.Kiva jos tykkäät


      • Leilabi49
        m40cdlover kirjoitti:

        Kiitos.Kiva jos tykkäät

        Tykkään! Kostuu kivasti kun katselee kuvauksiasi ;) Olis kuuma jos ajaisit säärikarvat myös pois, paljaaksi ajeltu kalusi sykkisi kosteana nailoneissasi.
        Se olis myös kuuma video jos laskisit nesteet mustille liiveillesi!


      • Anonyymi
        m40cdlover kirjoitti:

        Kiitos.Kiva jos tykkäät

        Hei, onko uusia kuvauksia tulossa?


    • Anonyymi

      Käytän vekkihameen ja ballerinojen kanssa. Nytkin Vogue Colore 40 den sukkahousut jalassa.

      • Anonyymi

        Minulla on kolmet naisten suorat housut joita käytän ulkona ja eri tilaisuuksissa. Kaksi lyhyttä vekkihametta, kaksi kynähametta joissa on vetoketju ja halkio takana sekä kaksi tiukkaa hametta joissa on sivuilla olevat halkiot, halkioiden välistä näkyy naisten sukkien yläosaa ja sukkanauhaliivien lukko. Toppeja on monia, pikkuhousuja, sukkia ja sukkanauhaliivejä tosi paljon, sukkien suojana kotona on Voguen Stepsit, ( ballerina ) näillä pärjäilen kun naiseilen kunnolla. Sain eilen uudet tosi törkeän seksikkäät sukkanauhaliivit joita kokeilen nyt ensiimäistä kertaa. Voin naiseilla pari päivää, olen yksin. Sukkanauhaliivit ovat Hq - new-classic, liiveissä on 14 lukkoa. Sukat ovat Gipsyn saumasukat, toppi on Ril`s, Wolfordin pikkuhousut. On tosi kova homma laittaa 14 lukkoa kiinni sukkiin, hameeksi valitsen tänään hameen jossa on sivuhalkiot. Tämä on kivaa, olo on naisellinen.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt sukkahousuja paljon farkkujen alla, mutta välillä myös shortsien kanssa. Ihon värisiä sukkahousuja ei huomaa juuri kukaan. Vaikka olisi mustat sukkahousut shortsien alla, niin harva niihinkään kiinnittää mitään huomiota. Kyllä miestenkin vähän erikoisempi pukeutuminen on vapautumassa.

      • Anonyymi

        Nyt on ihanan naisellinen olo ja kun on mahdollisuus naiseiluun niin käytän tilaisuuden hyväksi. Aloitin lakkaamalla varpaankynnet, laitoin aivan vähän ripsiväriä, siten etteivät muut huomaa, olo on naismainen. Katsoin netistä kuinka kaunis nainen laittaa saumasukat sääriinsä, laitoin samoin. Pidän kovasti Cervinin saumasukista ja Wolfordin sukkanauhaliiveistä. Ne ovat päälläni. Pikkuhousut ovat myös Wolfordin. Toppi on tänään Lady Avenuen. Näin kotioloissa päälläni on vekkihame.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on ihanan naisellinen olo ja kun on mahdollisuus naiseiluun niin käytän tilaisuuden hyväksi. Aloitin lakkaamalla varpaankynnet, laitoin aivan vähän ripsiväriä, siten etteivät muut huomaa, olo on naismainen. Katsoin netistä kuinka kaunis nainen laittaa saumasukat sääriinsä, laitoin samoin. Pidän kovasti Cervinin saumasukista ja Wolfordin sukkanauhaliiveistä. Ne ovat päälläni. Pikkuhousut ovat myös Wolfordin. Toppi on tänään Lady Avenuen. Näin kotioloissa päälläni on vekkihame.

        Mies 53 v Helsingin seudulta haluun tutustua [email protected]


    • Anonyymi

      Millä sä käytät niitä sukkiksia - hiivallako? Entä riittääkö kun sä sanot niille sukkiksille, että käy kaupassa niin käykö se?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe