Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Kiinaan Shanghaihin, ja haluaisin ostaa sieltä kannettavan tietokoneen. Onko kenelläkään kokemusta sellaisesta? Minkä hintaisia ovat siellä, ja pelittääkö ne täällä Suomessakin, vai pitääkö vaihtaa jotain osia tms. Kertokaa mitä tiedätte asiasta, kiitos!
Kannettava Kiinasta?
5
1208
Vastaukset
- muuten ei
Kannattaa vain jos ostat sellasen merkin jolla on oikeesti kansainvälinen huolto ja mielellään vähintään 3 vuoden takuu.
Ei tartte mitään vaihtaa virtalähteet on nykyään aina multi power ja joka tapauksessa volttimäärä on Kiinassa sama.
Läppäreihin tulee helpohkosti pikkuvikoja ja jos ei kansainvälistä huoltoa löydy niin olet pulassa. - Kommari
Just,
Ostaisitko auton Kiinasta?
Zy Xia Hui on elektroniikkahelvetti, ostin ite läppärit, MP3 Playerit, Digikamerat Ixus suomeksi!! ja muuta mukavaa. Takuuta ei ole, johto seinään, kuva näkyy, rahat käteen ja ulos.
Läppärin akku laukes kuukaudessa, kovalevy kolmessa, ja nyt välkkyy näyttö. Uhkasin jjoka keikalla tappaa myyjän, joka vaihtoi puljua vikan reissun jälkeen. Myy paljon, rikastu, ja suksi vittuun. Kiinan motto. Huoltohommassahan vinukki käyhtyy, ja 6000 vuoden kusettajakokemuksella vinukki ei ole dorka.
Nokialla ei ole Kiinassa kansainvälistä takuuta esim. Indonesiasta ostettujen puhelimien huoltoon. Kertonee jotain Aasian mallista?
Hyvää matkaa. Lennä Singaporen kautta, saat takuutuotteita, ja jää hyvä mieli.
Singapore on muutenkin jees mesta, mieluummin sinne, jos lomaa on.
Hyvää matkaa. - Kannata
hinnat samat ja 100% varmasti huijataan.
- Valistunut Kuluttaja
Vertaa Dellin Suomen ja Kiinan hintoja, eroja löytyy kymmeniä prosentteja pahimmillaan.
3 vuoden kansainvälinen takuu, jopa kotona tapahtuva huolto ja onnettomuustakuukin joka korvaa takuun ulkopuoliset vahingot eli jos näyttö hajoo kun istut vahingossa repun päälle, no problem.
Ei kannata ostaa mitään kallista ulkomailta jos ei tiedä mitä tekee. Mutta jos tietää voi säästää paljon.
- Make
Itse oli ostamassa läppäriä Täältä Kiinasta, mutta onneksi huomasin ennen ostoa että ääkköset puuttuu. Saahan näppiksen vaihettua. mutta sitten hinta onkin kalliinpi kuin Härmälässä. Joten nyt on tulossa Suomesta kone tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882