Itse ostin uuden outbackin noin kuukausi sitten. tuli toissapäivänä.
Mielestäni kyllä laadukkaan ja mukavan oloinen auto.
Kulutus kohtuullinen 2,5 litran moottorille, sekalaisessa ajossa noin 7,5 litraa.
Hiljainen on, myös moottoritieajossa.
Takana on ainakin itselle tarpeeksi tilaa ( 188 cm )
Tavaratila on todella iso. kauppakassit mahtuvat ja vähän muutakin.
Varustelu on erinomaista, vakiona sähkösäätöinen kuljettajanistuin ( itselle ainakin ollut tarpeellinen ) reilusti turvavarusteita, kaikilla penkeillä istuin lämmittimet, ja muuta kivaa.
Subarun nelivetohan on tunnetusti kyvykkäämpi ja parempi kuin muiden merkkien, joten ei ole mitään "leikkinelivetoa"
Autohan maksoi vähän päälle 37 000 euroa ja kun ottaa huomioon varustelun ja hyvät tilat, ei ole kyllä paha hinta. Vastaanvanlaiset autot muilta merkeiltä maksavat vähintään sen 50 000 euroa ja niissä ei ole kunnon nelivetoa.
Itse kyllä voin suositella subaru outbackia
Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia kyseisestä autosta.
Subaru outback 2018 kokemuksia
82
19367
Vastaukset
- Oumoust
Bemarilta olis saanu hybridin samoilla seteleillä?
- TuskinOn
Onko siinä BMW:ssä jatkuva neliveto, ja automaatilaatikko, ja Bensakone?....
- HaluanVainKertoa
Halpa ja ankea auto.
- RahalleEiVastinetta
Jep. Sellaisiahan nuo Bemarit tuppaa olemaan.
- 23234
MIkä tuon 2.5 litraisen moottorin koodi on? Onko sen jakopää ketjulla?
- wee254
Kyllä se neliveto on huonompi kuin esimerkiksi torsen quattro. Ei torsen quattrosta häviä takaveto vaikka kuinka sitä rasittaisi kuten Subarussa voi käydä. Ei ole sähköjä tai viskoöljyjä sotkemassa toimintaaa vaan mekaanisesti välittyy voimat.
- OletVainNoloPoika
No miksiköhän Subaru on kuitenkin maailman myydyin neliveto, jos audi on kerran parempi. Kerroppas....
https://tekniikanmaailma.fi/mika-maailman-eniten-myyty-nelivetomerkki/ - Forforre
OletVainNoloPoika kirjoitti:
No miksiköhän Subaru on kuitenkin maailman myydyin neliveto, jos audi on kerran parempi. Kerroppas....
https://tekniikanmaailma.fi/mika-maailman-eniten-myyty-nelivetomerkki/Helppo vastata.
Koska Subarua valmistetaan myös USAssa, missä ei kulutuksella ja päästöillä ole niin väliä. Se on isoin markkina-alue.
Mitä tulee tuohon nelivetoon, ei se ole enään samaa tasoa kuin mitä oli muinoin. Aina ruopasee ensin etupyörä tai etupyörät. Sitten vasta päästään liikkeelle.
Aiemmin oli viskolukot, ei enään, mutta paremmin lähti paikoiltaan.
Mitä tulee tuohon aloittajan kehumaan 37 t€ hintaan, Pitää siihen lisätä n 4000€ jotta auto on ajovalmis myös talvella. Kokonaishinta n 42t €. Eikö totta?
Ei silloin puhuta enään mistään halvasta autosta.
Toki saa luotettavaa vanhaa moottoritekniikkaa minkä huomaa käyttömaksusta ja kulutuksesta.
Onnea! - OletSäälittäväPoju
Forforre kirjoitti:
Helppo vastata.
Koska Subarua valmistetaan myös USAssa, missä ei kulutuksella ja päästöillä ole niin väliä. Se on isoin markkina-alue.
Mitä tulee tuohon nelivetoon, ei se ole enään samaa tasoa kuin mitä oli muinoin. Aina ruopasee ensin etupyörä tai etupyörät. Sitten vasta päästään liikkeelle.
Aiemmin oli viskolukot, ei enään, mutta paremmin lähti paikoiltaan.
Mitä tulee tuohon aloittajan kehumaan 37 t€ hintaan, Pitää siihen lisätä n 4000€ jotta auto on ajovalmis myös talvella. Kokonaishinta n 42t €. Eikö totta?
Ei silloin puhuta enään mistään halvasta autosta.
Toki saa luotettavaa vanhaa moottoritekniikkaa minkä huomaa käyttömaksusta ja kulutuksesta.
Onnea!Meinaat siis niin, että subaru on siksi maailman myydyin neliveto, koska ihmiset ympäri maailman ovat samaa mieltä kanssasi? Oletpa tosi typerys, ja sepustuksesikin on täyttä schaissea.
- Wihtoriiikki
OletVainNoloPoika kirjoitti:
No miksiköhän Subaru on kuitenkin maailman myydyin neliveto, jos audi on kerran parempi. Kerroppas....
https://tekniikanmaailma.fi/mika-maailman-eniten-myyty-nelivetomerkki/Ainoastaan Suomen autoverotus tekee siitä meille niin kalliin. Muualla Subarun veron määrää aivan eri lähtökohdan. Siksi Subarua myydään maailmalla niin paljon.
- Autoaritakikkelipask
Jep,esim amerikassa myydään vuosittain miljardeja subeja.
- Forforre
Autoaritakikkelipask kirjoitti:
Jep,esim amerikassa myydään vuosittain miljardeja subeja.
Niin, ainakin miljoona miljardia Subarua.
Euroopassa Subaru on katoava automerkki.
- Rauskuli
Ostakaa bmw xdrive. On takavetopainotteinen 60-40 neliveto. Parasta mitä rahalla saa.
- EnOleLottovoittaja
Ja paljonkos maksaa uusi?....
- ewtwe
xDrive ei kestä. Jakolaatikko hajoaa jo normi ajossa. Minulla on useampi torsen quattro ajettu 200-700tkm eikä niiden voimansiirroille ole tarvinnut tehdä mitään pl. normaaleja vetarien suojakumeja. En tosin tiedä onko tuohon eniten ajettuun tehty esim, kardaanin nivelet tai tukilaakeria tms. Tuskin.
- TarvettaJatkuvalle
ewtwe kirjoitti:
xDrive ei kestä. Jakolaatikko hajoaa jo normi ajossa. Minulla on useampi torsen quattro ajettu 200-700tkm eikä niiden voimansiirroille ole tarvinnut tehdä mitään pl. normaaleja vetarien suojakumeja. En tosin tiedä onko tuohon eniten ajettuun tehty esim, kardaanin nivelet tai tukilaakeria tms. Tuskin.
Ihan uteliaisuudesta kyselen, että onko tuo Audin Quattro jatkuva neliveto, vai vaan tarvittaessa oleva neliveto? Ja nyt on kyse uudesta autosta.
- Mynchenistä
ewtwe kirjoitti:
xDrive ei kestä. Jakolaatikko hajoaa jo normi ajossa. Minulla on useampi torsen quattro ajettu 200-700tkm eikä niiden voimansiirroille ole tarvinnut tehdä mitään pl. normaaleja vetarien suojakumeja. En tosin tiedä onko tuohon eniten ajettuun tehty esim, kardaanin nivelet tai tukilaakeria tms. Tuskin.
Ai ei kestä. Mulla 300 tkm ajettu uudesta lähtien ja hyvin on kestänyt xdrive. Paras neliveto mitä rahalla saa.
- KaikkihanOmiaanKehuu
Mynchenistä kirjoitti:
Ai ei kestä. Mulla 300 tkm ajettu uudesta lähtien ja hyvin on kestänyt xdrive. Paras neliveto mitä rahalla saa.
Missä sanotaan, että BMW:n Xdrive on parasta, mitä rahalla saa? Pelkkä sinun sepustuksesi suoli24palstalla ei vakuuta.
Lisää faktaa tarvitaan. - Mynchen
No tietenkin xdrive. Saa manuaalina tai automaattina. Bensana tai dieselinä. Tehokkaalla tai vielä tehokkaammalla moottorilla. Subarua ei saa muuta kuin cvt vaihteisena.
- LSDköVaikuttaa
Mynchen kirjoitti:
No tietenkin xdrive. Saa manuaalina tai automaattina. Bensana tai dieselinä. Tehokkaalla tai vielä tehokkaammalla moottorilla. Subarua ei saa muuta kuin cvt vaihteisena.
Mitä olet Vetänyt? Eihän sepustuksesi ollut mistään kotoisin.
- OletNiuvanniemiKamaa
LSDköVaikuttaa kirjoitti:
Mitä olet Vetänyt? Eihän sepustuksesi ollut mistään kotoisin.
On se kotoisin jostain, nimittäin niuvanniemestä.
- Nolo_Pena
OletNiuvanniemiKamaa kirjoitti:
On se kotoisin jostain, nimittäin niuvanniemestä.
No sittenhän se on taas Pentti joka tällä vänkää ja vääntää. Ilmankos tuntui niin tutulta kun ei oikeaa asiaa ollut yhtään.
- t234t3
TarvettaJatkuvalle kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kyselen, että onko tuo Audin Quattro jatkuva neliveto, vai vaan tarvittaessa oleva neliveto? Ja nyt on kyse uudesta autosta.
täytyy sen verran tarkentaa että puhuin vain torsen-quattrosta, en grown gear tai ultra -versioista. Varsinkaan ultrasta, jossa aletaan mennä haldeximaiseen.
Torsen on jatkuva.
- HaluanVainKertoaEttä
Kaikki kyllä tietävät subarun ankeuden ja nelivedon puutteet.
- sumaruma
Olisit tuolla rahasummalla saannut kyllä Autonkin!!!
- öljypolttimet
VAG-tuotteet pitävät öljy-yhtiöt pystyssä.
- SubiTaasHajalla
Näin on ja subarut autokorjaamoja.
- Anonyymi
SubiTaasHajalla kirjoitti:
Näin on ja subarut autokorjaamoja.
Subaru on todellakin yksi vähävikaisimmista autoista TüV'n katsatustilastoissa. Tilastossa mukana muutama miljoona autoa.
- apuerkki
Minä sain myytyä hyvällä hinnalla Subarun ja vaihdoin saksalaiseen preemiumiin. Nyt kelpaa taas ajella kun alla on saksalainen neliveto!
- SubiMiess
On niin ankea ja laaduton että muijakin jätti.
- Anonyymi
laatu myy...
- Anonyymi
HaluanVainKertoaEttä siksi subaru ei mene kaupaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HaluanVainKertoaEttä siksi subaru ei mene kaupaksi.
Kerron vai tämän, että omapahan on päänsärkysi.
Voisin kertoa tämän.
Palsta kelpaa esimerkkinä Esko Pula-ahon avoihoidon käytännön sovellutuksesta ja sen seurauksista.
Hyvin säästyy euroja, kun saa purkaa ahdistustaan ilmaiseksi.
Lisänä tietenkin nuo Niuviksen karkulaiset.- Anonyymi
Mitä eroa on 2019 mallissa?
Ainakin normikulutukset on nousseet reippaasti, mutta onko mitään uutta tullut?
Nelivetofarkku pitäisi ostaa, mutta esim Seat on paljon edullisempi.- Anonyymi
Ja dacia vielä halvempi.
- Anonyymi
Subaruun ei tarvi rempata takaperää 100tkm välein a,3500e. Tasoittaa hintavertailua kummasti vag tuotteiden kanssa.
- Anonyymi
Vag tuotteessa naspurilla ilmastoinnin kompura rikki hieman yli 3v ikää, 30000km. Eikä menny takuuseen, 1000e korjaus. En ole ennen kuullu että tuommosia vikoja noin uusissa autoissa. Vag suunniteltu 10v käyttökaari, Subaru, Toyota 20v
- Anonyymi
Kumma kun muutamia nuo kulutukset arveluttaa? Täytyy ostaa joku Yaris Hybrid, jos haluaa päästä pienellä. Tai kävellä.
- Anonyymi
Tavis palkansaajalle merkitsee. Varsinkin kun tuleva hallitus tulee takuuvarmasti nostamaan kaikkien polttoaineiden veroa. Plus kaikki muut nousevat maksut.
Dieselillä ajo edullisempaa, mutta koskaan ei tiedä milloin se kielletään.
Yarista ei saa nelivetona... - Anonyymi
Ei Dieseliä kielletä Sehän on ympäristöystävällisempää kuin bensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Dieseliä kielletä Sehän on ympäristöystävällisempää kuin bensa.
Kyllä kielletään. Ensimmäisenä vanhemmat kuin euro 6-normin täyttävät.
Bensakoneellisten myyntikin 2025 - 2030 välillä.
- Anonyymi
Kiiruna oulu rajoitusten mukaan vakionopeussäätimellä ajettuna 5,8 l/100 km vm 2019 Outbacilla. Arvidsjaur bodö narvik lofootit kiiruna 6,3 l/100 km. Kuka sanoo että kuluttaa paljon?
- Anonyymi
Sellaiset, joilla ei ole omakohtaisia kokemuksia Outbackin kulutuksesta. Mutta antaa heidän sanoa. Eihän sellainen ole keltään pois.
- Anonyymi
Nuo on niitä yhden otannan kulutuksia. Siihen lisätään kaikki mittarivirheet niin ollaan totuudessa. Huomioitavaa että Kemin ja Oulun välillä nopeusrajotukset 50 - 60 km h. Ei paljoa pääse satasta ajaan.
Vertailun vuoksi minun auton kulutus Leviltä Ouluun tasan 5 l /100 km. Ja alkumatkasta sai ajaa vauhdikkaasti. Samanpainoinen ja vähän korkeampi auto kuin Outback. Mutta en viitsi mainostaa tällä sivulla, ettei teitin tuu paha mieli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo on niitä yhden otannan kulutuksia. Siihen lisätään kaikki mittarivirheet niin ollaan totuudessa. Huomioitavaa että Kemin ja Oulun välillä nopeusrajotukset 50 - 60 km h. Ei paljoa pääse satasta ajaan.
Vertailun vuoksi minun auton kulutus Leviltä Ouluun tasan 5 l /100 km. Ja alkumatkasta sai ajaa vauhdikkaasti. Samanpainoinen ja vähän korkeampi auto kuin Outback. Mutta en viitsi mainostaa tällä sivulla, ettei teitin tuu paha mieli.Miksi luulet, että meille tulisi paha mieli?
- Anonyymi
Höpö höpö juttuja.
- Anonyymi
Subaru on myydyin nelivetoauto maailmalla, mikä kertoo auton maineesta luotettavana ja ominaisuuksiltaan hyvästä autosta. Ajan suhteen 100 % neliveto verrattuna haldexiin 99% vajaavetoinen. Ei lastentauteja ei takaisinkutsuja ja katsastustilastotkin osoittavat Subarun laadun. Hinta/laatusuhde on parempi kuin yhdelläkään eurooppalaisella automerkillä. Jälleenmyyntiarvo on hyvä varsinkin keskieuroopassa ja Ruotsissa.
- Anonyymi
Tarkennus tähän että tuli keväällä takaisinkutsu venttiilinjousien vaihtoon. Varsinaisia vikoja ei sitten ole ollutkaan. Suomen katajainen qaskaikansa ei ymmärrä oikeiden laatuautojen päälle, sen takia ei yhtä hyvä jälleenmyyntiarvo kuin sivistysmaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennus tähän että tuli keväällä takaisinkutsu venttiilinjousien vaihtoon. Varsinaisia vikoja ei sitten ole ollutkaan. Suomen katajainen qaskaikansa ei ymmärrä oikeiden laatuautojen päälle, sen takia ei yhtä hyvä jälleenmyyntiarvo kuin sivistysmaissa.
Minun Vuoden -18 Subarussa on ainakin hydrauliset venttiilinohjaimet, joten se siitä takaisinkutsusta, mitä venttiilien jousien vaihtoon tulee. Huollossakin käyty ekan kerran, ja ainoastaan viihde elektroniikan softa päivitettiin. Siinä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennus tähän että tuli keväällä takaisinkutsu venttiilinjousien vaihtoon. Varsinaisia vikoja ei sitten ole ollutkaan. Suomen katajainen qaskaikansa ei ymmärrä oikeiden laatuautojen päälle, sen takia ei yhtä hyvä jälleenmyyntiarvo kuin sivistysmaissa.
Onhan tuo aika iso vika.
Laadukkaat dieselitkin subbe teki. Monella hajosi jo ekan vuoden aikana. Samoin vaihteistot hajonneet monelta. Mitä laatua? Roskaa. - Anonyymi
HaluanVainKertoaEttä subaru ei ole laatuauto vaan japanilainen volyymiauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun Vuoden -18 Subarussa on ainakin hydrauliset venttiilinohjaimet, joten se siitä takaisinkutsusta, mitä venttiilien jousien vaihtoon tulee. Huollossakin käyty ekan kerran, ja ainoastaan viihde elektroniikan softa päivitettiin. Siinä kaikki.
Mikähän asiantuntija täällä taas kommentoi.. ei tsiisös.. Ihan päällikkönä puhutaan sekaisin nostajista, jousista ja ohjureista.
- Anonyymi
Jaa ei takaisinkutsuja? Ei niin kun maahantuoja pimittää vikoja. 30 tkm huollon yhteydessä tekivät sitten kaksi korjausta mistä ei oltu hiiskuttu etukäteen.
Omassa Outbackissa oli myös Webasto. Sitä todella tarvitsi, koska auto oli todella hidas lämpenee. Tyhmää polttaa bensaa moottorin lisäksi Webastossa.
Se oli viimeinen Subaru minulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo aika iso vika.
Laadukkaat dieselitkin subbe teki. Monella hajosi jo ekan vuoden aikana. Samoin vaihteistot hajonneet monelta. Mitä laatua? Roskaa.Yhtä ja samaa yhtä katkennutta kiertokankea jaksetaan kantaa koka foorumiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun Vuoden -18 Subarussa on ainakin hydrauliset venttiilinohjaimet, joten se siitä takaisinkutsusta, mitä venttiilien jousien vaihtoon tulee. Huollossakin käyty ekan kerran, ja ainoastaan viihde elektroniikan softa päivitettiin. Siinä kaikki.
Sun Subarussa ei ole siis "venttiilien jousia" . Perustelet tätä "hydraulisilla venttiilin ohjaimilla" . Sulla taitaa olla moottoritekniikka aika heikosti hallinnassa . Taidat luulla hydraulinostimien korvaavan venttiilijouset . Eivät korvaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HaluanVainKertoaEttä subaru ei ole laatuauto vaan japanilainen volyymiauto.
Vag on päästöskandaali auto, jos merkkel ei olisi muuttanu lakia ja pelastanu vag niin olisi menny pysyväski konkurssiin. Hah haaa.
- Anonyymi
Olen ajellut nyt vähän alle 3000 km vuoden 2018 Outbackilla ja mitannut kulutusta kolmen tankkauksen perusteella. Pääasiassa nopeusrajoitusten mukaan ajettua pitkää matkaa ja todellinen kulutus näillä kilometreillä 5.92l/100 km. Ei paha. Entisellä foresterilla meni vajaa 7l/100km.
Yt Mylli- Anonyymi
Miksi niin vähän
- Anonyymi
HaluanVainKertoa että polkupyöräni kuluttaa vähemmän.
- Anonyymi
Talvella menee sitten tuplaten. Omaa kokemusta 40000km.
Saahan tuota vielä toistaiseksi mittarilta - Anonyymi
Älä satuile
- Anonyymi
Ostin myös Outbackin 2018 Joulukuussa ja muuten olisin tyytyväinen, ainoastaan kojelaudan rapinat ja pärinät pistävät vihaksi. Kulutus ollut välillä 7-8 l / 100km kesärenkailla. Talvella Eberi ym tekijät nostavat kulutuksen 8-9 litraan. 2,5l koneelle ei pahat lukemat. Valot OK, mutta aluksi lyhyet olivat niin lyhyet, että näyttivät vain 15 m päähän. Säädettiin kuntoon. Takapuolen lämmitin voi olla kolmosella tai pois päältä, yhtä paljon antaa hanurille lämpöä. Eli auto ns. soiva peli, tosin kojelauta soittellee vähän liikaakin esim. epätasaisella tiellä. Myös ratin takaa kuuluu pärinää kun vaihteen laittaa päälle, vaikka kytkin pohjassa. Kun vaihde vapaalla ääntä ei kuulu. Mistä johtuu ? Harmittaa kun hyvä tuote on pilattu huonolla laadulla kun esim. kojelauta kasattu. Eli mulla on ollut tämän auton myötä kaksi Outbackia, ensimmäinen ja viimeinen.
- Anonyymi
HaluanVainKysyäEttä miksi ostit subarun kulkupeliksi etkä hyvää autoa?
- Anonyymi
miksi viimeinen
- Anonyymi
Kytkin pohjassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kytkin pohjassa...
Kytkin tai jarru miten herralle sopii ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kytkin tai jarru miten herralle sopii ??
Montako poljinta? Itselläni kaksi.
- Anonyymi
Kun seuraavankerran painat kytkimen pohjaan 2018 mallisessa Outbackissa niin muista pistää suusi kiinni ettei pärise liikaa! Polkuautolla pikkupoikina kielellä pärisytettiin niinkuin polttomoottori! Toinen vaihtoehto että kuskin ryppynaru on löysällä liian vihreiden arvojen noudattamisella! terv. pärinäpojat
- Anonyymi
Vanhat autot ovat vanhoja ja kai sinne nyt jotain natinaa kojelautaan tulee käytössä. Oma Outback on nyt ollut minulla 5 vuotta ja seuraava jo tulossa, kun tahtoo vaihtaa väriä ja saada uusia ominaisuuksia. Toinen Subaru on myös käytössä ja siinä ikää jo 12 vuotta. Kumpikaan ei kyllä natise - johtuukohan käyttäjästä, sillä olen molemmat uutena hankkinut... Vaikea on enää vaihtaa merkkiä, kun molemmat ovat olleet erittäin luotettavia ja siten edullisiakin pitää. Outback kuljettaa tavarat ja perheen kelissä kuin kelissä ja 308hv Imprezalla saa päästellä höyryjä ja kiusata hitaita xDrivereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat autot ovat vanhoja ja kai sinne nyt jotain natinaa kojelautaan tulee käytössä. Oma Outback on nyt ollut minulla 5 vuotta ja seuraava jo tulossa, kun tahtoo vaihtaa väriä ja saada uusia ominaisuuksia. Toinen Subaru on myös käytössä ja siinä ikää jo 12 vuotta. Kumpikaan ei kyllä natise - johtuukohan käyttäjästä, sillä olen molemmat uutena hankkinut... Vaikea on enää vaihtaa merkkiä, kun molemmat ovat olleet erittäin luotettavia ja siten edullisiakin pitää. Outback kuljettaa tavarat ja perheen kelissä kuin kelissä ja 308hv Imprezalla saa päästellä höyryjä ja kiusata hitaita xDrivereita.
Lapsellinen asenne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat autot ovat vanhoja ja kai sinne nyt jotain natinaa kojelautaan tulee käytössä. Oma Outback on nyt ollut minulla 5 vuotta ja seuraava jo tulossa, kun tahtoo vaihtaa väriä ja saada uusia ominaisuuksia. Toinen Subaru on myös käytössä ja siinä ikää jo 12 vuotta. Kumpikaan ei kyllä natise - johtuukohan käyttäjästä, sillä olen molemmat uutena hankkinut... Vaikea on enää vaihtaa merkkiä, kun molemmat ovat olleet erittäin luotettavia ja siten edullisiakin pitää. Outback kuljettaa tavarat ja perheen kelissä kuin kelissä ja 308hv Imprezalla saa päästellä höyryjä ja kiusata hitaita xDrivereita.
mikä väri nyt, entä seuraava?
Paljonko ajettu, oliko uusi kun ostit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä väri nyt, entä seuraava?
Paljonko ajettu, oliko uusi kun ostitPinkki. Seuraava on fuksia. Sisäänajettuna sain.
- Anonyymi
Hyvä auto! Kaksi on jo ajettu ja kohta tulee kolmas. Vahva ja luotettava. Maavaraa tarpeeksi ja tassut pitää.
- Anonyymi
Subaru on mainettaan parempi kulkine , asia vaan on näin.
Itsellä on menossa neljäs Subaru / ensimmäinen oli diesel forester -- ajelin sillä huolettomia kilsoja rapiat alta 180 tuhatta .
Vaihdoin 23000 ajettuun XT Foresteriin -- kerran pukkasin vähän hankeen -- turbo vaihdettiin takuuseen---ajoin tällä 130 tuhatta kilsaa kun päivitys meni perseelleen huollossa --- vaihdoin uuteen vastaavaan --- kielsin päivitykset huollossa-- tällä 125 tuhatta kilsaa / vaihdoin uuteen Outbackiin parisen vuotta sitten--- hyvä mukava auto Outback --- kaipaan vaaan XT:n tehoreserviä---
Tähän mennessä Subaruissa ei ole ollut vikoja.
Jos jokuhaluaa luotettavan auton ---niin Subaru olisi varma ostos ---eikä jää auraamattomille teillekään jumiin----olen ajanut paljakan laskettelurinteen viereisen polun ylös subarulla ---että semmosta-- Anonyymi
Mulla taas Outbäkki jäi kotipihaan kiinni, kun joutui pakittamaan 20 cm lumessa. Loppui usko näihin leikkinelivetoihin. Suoraan peruuttaminen lumessa mahdotonta, vaikka olis luistonesto pois päältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas Outbäkki jäi kotipihaan kiinni, kun joutui pakittamaan 20 cm lumessa. Loppui usko näihin leikkinelivetoihin. Suoraan peruuttaminen lumessa mahdotonta, vaikka olis luistonesto pois päältä
Sinun kannattaisi varmaankin tutustua käyttöohjekirjaan, tai käydä katsomassa vaikka you tubesta, miten subaruilla ajetaan pahoissa paikoissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaisi varmaankin tutustua käyttöohjekirjaan, tai käydä katsomassa vaikka you tubesta, miten subaruilla ajetaan pahoissa paikoissa...
Tarviiko siihen jotakin yliluonnollisia kykyjä verrattuna muihin autoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko siihen jotakin yliluonnollisia kykyjä verrattuna muihin autoihin?
Ei, mutta pelkkä auton käyntiin laittaminen, ja kaasun polkaiseminen pohjaan ei ole oikeaoppista pahojen paikkojen ajamista. Käyttöohjekirjasta löytyy kyllä siihenkin neuvot, jos viitsii vaan ottaa sellaisen käteen, ja lukea....
- Anonyymi
Saattaa siis kestää 130 tkm . Aika monet muutkin kestää tuommoiset kilometrit ilman vikoja . Jopa minulla olleet 3 Pösöä kesti tuon ja enemmänkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas Outbäkki jäi kotipihaan kiinni, kun joutui pakittamaan 20 cm lumessa. Loppui usko näihin leikkinelivetoihin. Suoraan peruuttaminen lumessa mahdotonta, vaikka olis luistonesto pois päältä
joo ei mullakaan 2010 Legacy suoraan meinaa mennä, kun lyö lappu lattiaan :) kahva edellä 4 pyörää sutien kyllä . Symmetrical AWD
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001