Subaru outback 2018 kokemuksia

RipuliRipa

Itse ostin uuden outbackin noin kuukausi sitten. tuli toissapäivänä.
Mielestäni kyllä laadukkaan ja mukavan oloinen auto.
Kulutus kohtuullinen 2,5 litran moottorille, sekalaisessa ajossa noin 7,5 litraa.
Hiljainen on, myös moottoritieajossa.
Takana on ainakin itselle tarpeeksi tilaa ( 188 cm )
Tavaratila on todella iso. kauppakassit mahtuvat ja vähän muutakin.
Varustelu on erinomaista, vakiona sähkösäätöinen kuljettajanistuin ( itselle ainakin ollut tarpeellinen ) reilusti turvavarusteita, kaikilla penkeillä istuin lämmittimet, ja muuta kivaa.
Subarun nelivetohan on tunnetusti kyvykkäämpi ja parempi kuin muiden merkkien, joten ei ole mitään "leikkinelivetoa"
Autohan maksoi vähän päälle 37 000 euroa ja kun ottaa huomioon varustelun ja hyvät tilat, ei ole kyllä paha hinta. Vastaanvanlaiset autot muilta merkeiltä maksavat vähintään sen 50 000 euroa ja niissä ei ole kunnon nelivetoa.
Itse kyllä voin suositella subaru outbackia

Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia kyseisestä autosta.

82

16969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oumoust

      Bemarilta olis saanu hybridin samoilla seteleillä?

      • TuskinOn

        Onko siinä BMW:ssä jatkuva neliveto, ja automaatilaatikko, ja Bensakone?....


    • HaluanVainKertoa

      Halpa ja ankea auto.

      • RahalleEiVastinetta

        Jep. Sellaisiahan nuo Bemarit tuppaa olemaan.


    • 23234

      MIkä tuon 2.5 litraisen moottorin koodi on? Onko sen jakopää ketjulla?

    • wee254

      Kyllä se neliveto on huonompi kuin esimerkiksi torsen quattro. Ei torsen quattrosta häviä takaveto vaikka kuinka sitä rasittaisi kuten Subarussa voi käydä. Ei ole sähköjä tai viskoöljyjä sotkemassa toimintaaa vaan mekaanisesti välittyy voimat.

      • OletVainNoloPoika

      • Forforre
        OletVainNoloPoika kirjoitti:

        No miksiköhän Subaru on kuitenkin maailman myydyin neliveto, jos audi on kerran parempi. Kerroppas....

        https://tekniikanmaailma.fi/mika-maailman-eniten-myyty-nelivetomerkki/

        Helppo vastata.
        Koska Subarua valmistetaan myös USAssa, missä ei kulutuksella ja päästöillä ole niin väliä. Se on isoin markkina-alue.
        Mitä tulee tuohon nelivetoon, ei se ole enään samaa tasoa kuin mitä oli muinoin. Aina ruopasee ensin etupyörä tai etupyörät. Sitten vasta päästään liikkeelle.
        Aiemmin oli viskolukot, ei enään, mutta paremmin lähti paikoiltaan.
        Mitä tulee tuohon aloittajan kehumaan 37 t€ hintaan, Pitää siihen lisätä n 4000€ jotta auto on ajovalmis myös talvella. Kokonaishinta n 42t €. Eikö totta?
        Ei silloin puhuta enään mistään halvasta autosta.
        Toki saa luotettavaa vanhaa moottoritekniikkaa minkä huomaa käyttömaksusta ja kulutuksesta.
        Onnea!


      • OletSäälittäväPoju
        Forforre kirjoitti:

        Helppo vastata.
        Koska Subarua valmistetaan myös USAssa, missä ei kulutuksella ja päästöillä ole niin väliä. Se on isoin markkina-alue.
        Mitä tulee tuohon nelivetoon, ei se ole enään samaa tasoa kuin mitä oli muinoin. Aina ruopasee ensin etupyörä tai etupyörät. Sitten vasta päästään liikkeelle.
        Aiemmin oli viskolukot, ei enään, mutta paremmin lähti paikoiltaan.
        Mitä tulee tuohon aloittajan kehumaan 37 t€ hintaan, Pitää siihen lisätä n 4000€ jotta auto on ajovalmis myös talvella. Kokonaishinta n 42t €. Eikö totta?
        Ei silloin puhuta enään mistään halvasta autosta.
        Toki saa luotettavaa vanhaa moottoritekniikkaa minkä huomaa käyttömaksusta ja kulutuksesta.
        Onnea!

        Meinaat siis niin, että subaru on siksi maailman myydyin neliveto, koska ihmiset ympäri maailman ovat samaa mieltä kanssasi? Oletpa tosi typerys, ja sepustuksesikin on täyttä schaissea.


      • Wihtoriiikki
        OletVainNoloPoika kirjoitti:

        No miksiköhän Subaru on kuitenkin maailman myydyin neliveto, jos audi on kerran parempi. Kerroppas....

        https://tekniikanmaailma.fi/mika-maailman-eniten-myyty-nelivetomerkki/

        Ainoastaan Suomen autoverotus tekee siitä meille niin kalliin. Muualla Subarun veron määrää aivan eri lähtökohdan. Siksi Subarua myydään maailmalla niin paljon.


      • Autoaritakikkelipask

        Jep,esim amerikassa myydään vuosittain miljardeja subeja.


      • Forforre
        Autoaritakikkelipask kirjoitti:

        Jep,esim amerikassa myydään vuosittain miljardeja subeja.

        Niin, ainakin miljoona miljardia Subarua.
        Euroopassa Subaru on katoava automerkki.


    • Rauskuli

      Ostakaa bmw xdrive. On takavetopainotteinen 60-40 neliveto. Parasta mitä rahalla saa.

      • EnOleLottovoittaja

        Ja paljonkos maksaa uusi?....


      • ewtwe

        xDrive ei kestä. Jakolaatikko hajoaa jo normi ajossa. Minulla on useampi torsen quattro ajettu 200-700tkm eikä niiden voimansiirroille ole tarvinnut tehdä mitään pl. normaaleja vetarien suojakumeja. En tosin tiedä onko tuohon eniten ajettuun tehty esim, kardaanin nivelet tai tukilaakeria tms. Tuskin.


      • TarvettaJatkuvalle
        ewtwe kirjoitti:

        xDrive ei kestä. Jakolaatikko hajoaa jo normi ajossa. Minulla on useampi torsen quattro ajettu 200-700tkm eikä niiden voimansiirroille ole tarvinnut tehdä mitään pl. normaaleja vetarien suojakumeja. En tosin tiedä onko tuohon eniten ajettuun tehty esim, kardaanin nivelet tai tukilaakeria tms. Tuskin.

        Ihan uteliaisuudesta kyselen, että onko tuo Audin Quattro jatkuva neliveto, vai vaan tarvittaessa oleva neliveto? Ja nyt on kyse uudesta autosta.


      • Mynchenistä
        ewtwe kirjoitti:

        xDrive ei kestä. Jakolaatikko hajoaa jo normi ajossa. Minulla on useampi torsen quattro ajettu 200-700tkm eikä niiden voimansiirroille ole tarvinnut tehdä mitään pl. normaaleja vetarien suojakumeja. En tosin tiedä onko tuohon eniten ajettuun tehty esim, kardaanin nivelet tai tukilaakeria tms. Tuskin.

        Ai ei kestä. Mulla 300 tkm ajettu uudesta lähtien ja hyvin on kestänyt xdrive. Paras neliveto mitä rahalla saa.


      • KaikkihanOmiaanKehuu
        Mynchenistä kirjoitti:

        Ai ei kestä. Mulla 300 tkm ajettu uudesta lähtien ja hyvin on kestänyt xdrive. Paras neliveto mitä rahalla saa.

        Missä sanotaan, että BMW:n Xdrive on parasta, mitä rahalla saa? Pelkkä sinun sepustuksesi suoli24palstalla ei vakuuta.
        Lisää faktaa tarvitaan.


      • Mynchen

        No tietenkin xdrive. Saa manuaalina tai automaattina. Bensana tai dieselinä. Tehokkaalla tai vielä tehokkaammalla moottorilla. Subarua ei saa muuta kuin cvt vaihteisena.


      • LSDköVaikuttaa
        Mynchen kirjoitti:

        No tietenkin xdrive. Saa manuaalina tai automaattina. Bensana tai dieselinä. Tehokkaalla tai vielä tehokkaammalla moottorilla. Subarua ei saa muuta kuin cvt vaihteisena.

        Mitä olet Vetänyt? Eihän sepustuksesi ollut mistään kotoisin.


      • OletNiuvanniemiKamaa
        LSDköVaikuttaa kirjoitti:

        Mitä olet Vetänyt? Eihän sepustuksesi ollut mistään kotoisin.

        On se kotoisin jostain, nimittäin niuvanniemestä.


      • Nolo_Pena
        OletNiuvanniemiKamaa kirjoitti:

        On se kotoisin jostain, nimittäin niuvanniemestä.

        No sittenhän se on taas Pentti joka tällä vänkää ja vääntää. Ilmankos tuntui niin tutulta kun ei oikeaa asiaa ollut yhtään.


      • t234t3
        TarvettaJatkuvalle kirjoitti:

        Ihan uteliaisuudesta kyselen, että onko tuo Audin Quattro jatkuva neliveto, vai vaan tarvittaessa oleva neliveto? Ja nyt on kyse uudesta autosta.

        täytyy sen verran tarkentaa että puhuin vain torsen-quattrosta, en grown gear tai ultra -versioista. Varsinkaan ultrasta, jossa aletaan mennä haldeximaiseen.

        Torsen on jatkuva.


    • HaluanVainKertoaEttä

      Kaikki kyllä tietävät subarun ankeuden ja nelivedon puutteet.

    • sumaruma

      Olisit tuolla rahasummalla saannut kyllä Autonkin!!!

    • öljypolttimet

      VAG-tuotteet pitävät öljy-yhtiöt pystyssä.

      • SubiTaasHajalla

        Näin on ja subarut autokorjaamoja.


      • Anonyymi
        SubiTaasHajalla kirjoitti:

        Näin on ja subarut autokorjaamoja.

        Subaru on todellakin yksi vähävikaisimmista autoista TüV'n katsatustilastoissa. Tilastossa mukana muutama miljoona autoa.


    • apuerkki

      Minä sain myytyä hyvällä hinnalla Subarun ja vaihdoin saksalaiseen preemiumiin. Nyt kelpaa taas ajella kun alla on saksalainen neliveto!

    • SubiMiess

      On niin ankea ja laaduton että muijakin jätti.

    • Anonyymi

      laatu myy...

      • Anonyymi

        HaluanVainKertoaEttä siksi subaru ei mene kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HaluanVainKertoaEttä siksi subaru ei mene kaupaksi.

        Kerron vai tämän, että omapahan on päänsärkysi.


    • Voisin kertoa tämän.
      Palsta kelpaa esimerkkinä Esko Pula-ahon avoihoidon käytännön sovellutuksesta ja sen seurauksista.
      Hyvin säästyy euroja, kun saa purkaa ahdistustaan ilmaiseksi.
      Lisänä tietenkin nuo Niuviksen karkulaiset.

    • Anonyymi

      Mitä eroa on 2019 mallissa?
      Ainakin normikulutukset on nousseet reippaasti, mutta onko mitään uutta tullut?
      Nelivetofarkku pitäisi ostaa, mutta esim Seat on paljon edullisempi.

      • Anonyymi

        Ja dacia vielä halvempi.


    • Anonyymi

      Subaruun ei tarvi rempata takaperää 100tkm välein a,3500e. Tasoittaa hintavertailua kummasti vag tuotteiden kanssa.

      • Anonyymi

        Vag tuotteessa naspurilla ilmastoinnin kompura rikki hieman yli 3v ikää, 30000km. Eikä menny takuuseen, 1000e korjaus. En ole ennen kuullu että tuommosia vikoja noin uusissa autoissa. Vag suunniteltu 10v käyttökaari, Subaru, Toyota 20v


    • Anonyymi

      Kumma kun muutamia nuo kulutukset arveluttaa? Täytyy ostaa joku Yaris Hybrid, jos haluaa päästä pienellä. Tai kävellä.

      • Anonyymi

        Tavis palkansaajalle merkitsee. Varsinkin kun tuleva hallitus tulee takuuvarmasti nostamaan kaikkien polttoaineiden veroa. Plus kaikki muut nousevat maksut.
        Dieselillä ajo edullisempaa, mutta koskaan ei tiedä milloin se kielletään.
        Yarista ei saa nelivetona...


      • Anonyymi

        Ei Dieseliä kielletä Sehän on ympäristöystävällisempää kuin bensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Dieseliä kielletä Sehän on ympäristöystävällisempää kuin bensa.

        Kyllä kielletään. Ensimmäisenä vanhemmat kuin euro 6-normin täyttävät.
        Bensakoneellisten myyntikin 2025 - 2030 välillä.


    • Anonyymi

      Kiiruna oulu rajoitusten mukaan vakionopeussäätimellä ajettuna 5,8 l/100 km vm 2019 Outbacilla. Arvidsjaur bodö narvik lofootit kiiruna 6,3 l/100 km. Kuka sanoo että kuluttaa paljon?

      • Anonyymi

        Sellaiset, joilla ei ole omakohtaisia kokemuksia Outbackin kulutuksesta. Mutta antaa heidän sanoa. Eihän sellainen ole keltään pois.


      • Anonyymi

        Nuo on niitä yhden otannan kulutuksia. Siihen lisätään kaikki mittarivirheet niin ollaan totuudessa. Huomioitavaa että Kemin ja Oulun välillä nopeusrajotukset 50 - 60 km h. Ei paljoa pääse satasta ajaan.
        Vertailun vuoksi minun auton kulutus Leviltä Ouluun tasan 5 l /100 km. Ja alkumatkasta sai ajaa vauhdikkaasti. Samanpainoinen ja vähän korkeampi auto kuin Outback. Mutta en viitsi mainostaa tällä sivulla, ettei teitin tuu paha mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on niitä yhden otannan kulutuksia. Siihen lisätään kaikki mittarivirheet niin ollaan totuudessa. Huomioitavaa että Kemin ja Oulun välillä nopeusrajotukset 50 - 60 km h. Ei paljoa pääse satasta ajaan.
        Vertailun vuoksi minun auton kulutus Leviltä Ouluun tasan 5 l /100 km. Ja alkumatkasta sai ajaa vauhdikkaasti. Samanpainoinen ja vähän korkeampi auto kuin Outback. Mutta en viitsi mainostaa tällä sivulla, ettei teitin tuu paha mieli.

        Miksi luulet, että meille tulisi paha mieli?


      • Anonyymi

        Höpö höpö juttuja.


    • Anonyymi

      Subaru on myydyin nelivetoauto maailmalla, mikä kertoo auton maineesta luotettavana ja ominaisuuksiltaan hyvästä autosta. Ajan suhteen 100 % neliveto verrattuna haldexiin 99% vajaavetoinen. Ei lastentauteja ei takaisinkutsuja ja katsastustilastotkin osoittavat Subarun laadun. Hinta/laatusuhde on parempi kuin yhdelläkään eurooppalaisella automerkillä. Jälleenmyyntiarvo on hyvä varsinkin keskieuroopassa ja Ruotsissa.

      • Anonyymi

        Tarkennus tähän että tuli keväällä takaisinkutsu venttiilinjousien vaihtoon. Varsinaisia vikoja ei sitten ole ollutkaan. Suomen katajainen qaskaikansa ei ymmärrä oikeiden laatuautojen päälle, sen takia ei yhtä hyvä jälleenmyyntiarvo kuin sivistysmaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennus tähän että tuli keväällä takaisinkutsu venttiilinjousien vaihtoon. Varsinaisia vikoja ei sitten ole ollutkaan. Suomen katajainen qaskaikansa ei ymmärrä oikeiden laatuautojen päälle, sen takia ei yhtä hyvä jälleenmyyntiarvo kuin sivistysmaissa.

        Minun Vuoden -18 Subarussa on ainakin hydrauliset venttiilinohjaimet, joten se siitä takaisinkutsusta, mitä venttiilien jousien vaihtoon tulee. Huollossakin käyty ekan kerran, ja ainoastaan viihde elektroniikan softa päivitettiin. Siinä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennus tähän että tuli keväällä takaisinkutsu venttiilinjousien vaihtoon. Varsinaisia vikoja ei sitten ole ollutkaan. Suomen katajainen qaskaikansa ei ymmärrä oikeiden laatuautojen päälle, sen takia ei yhtä hyvä jälleenmyyntiarvo kuin sivistysmaissa.

        Onhan tuo aika iso vika.
        Laadukkaat dieselitkin subbe teki. Monella hajosi jo ekan vuoden aikana. Samoin vaihteistot hajonneet monelta. Mitä laatua? Roskaa.


      • Anonyymi

        HaluanVainKertoaEttä subaru ei ole laatuauto vaan japanilainen volyymiauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Vuoden -18 Subarussa on ainakin hydrauliset venttiilinohjaimet, joten se siitä takaisinkutsusta, mitä venttiilien jousien vaihtoon tulee. Huollossakin käyty ekan kerran, ja ainoastaan viihde elektroniikan softa päivitettiin. Siinä kaikki.

        Mikähän asiantuntija täällä taas kommentoi.. ei tsiisös.. Ihan päällikkönä puhutaan sekaisin nostajista, jousista ja ohjureista.


      • Anonyymi

        Jaa ei takaisinkutsuja? Ei niin kun maahantuoja pimittää vikoja. 30 tkm huollon yhteydessä tekivät sitten kaksi korjausta mistä ei oltu hiiskuttu etukäteen.
        Omassa Outbackissa oli myös Webasto. Sitä todella tarvitsi, koska auto oli todella hidas lämpenee. Tyhmää polttaa bensaa moottorin lisäksi Webastossa.
        Se oli viimeinen Subaru minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo aika iso vika.
        Laadukkaat dieselitkin subbe teki. Monella hajosi jo ekan vuoden aikana. Samoin vaihteistot hajonneet monelta. Mitä laatua? Roskaa.

        Yhtä ja samaa yhtä katkennutta kiertokankea jaksetaan kantaa koka foorumiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Vuoden -18 Subarussa on ainakin hydrauliset venttiilinohjaimet, joten se siitä takaisinkutsusta, mitä venttiilien jousien vaihtoon tulee. Huollossakin käyty ekan kerran, ja ainoastaan viihde elektroniikan softa päivitettiin. Siinä kaikki.

        Sun Subarussa ei ole siis "venttiilien jousia" . Perustelet tätä "hydraulisilla venttiilin ohjaimilla" . Sulla taitaa olla moottoritekniikka aika heikosti hallinnassa . Taidat luulla hydraulinostimien korvaavan venttiilijouset . Eivät korvaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HaluanVainKertoaEttä subaru ei ole laatuauto vaan japanilainen volyymiauto.

        Vag on päästöskandaali auto, jos merkkel ei olisi muuttanu lakia ja pelastanu vag niin olisi menny pysyväski konkurssiin. Hah haaa.


    • Anonyymi

      Olen ajellut nyt vähän alle 3000 km vuoden 2018 Outbackilla ja mitannut kulutusta kolmen tankkauksen perusteella. Pääasiassa nopeusrajoitusten mukaan ajettua pitkää matkaa ja todellinen kulutus näillä kilometreillä 5.92l/100 km. Ei paha. Entisellä foresterilla meni vajaa 7l/100km.
      Yt Mylli

      • Anonyymi

        Miksi niin vähän


      • Anonyymi

        HaluanVainKertoa että polkupyöräni kuluttaa vähemmän.


      • Anonyymi

        Talvella menee sitten tuplaten. Omaa kokemusta 40000km.
        Saahan tuota vielä toistaiseksi mittarilta


      • Anonyymi

        Älä satuile


    • Anonyymi

      Ostin myös Outbackin 2018 Joulukuussa ja muuten olisin tyytyväinen, ainoastaan kojelaudan rapinat ja pärinät pistävät vihaksi. Kulutus ollut välillä 7-8 l / 100km kesärenkailla. Talvella Eberi ym tekijät nostavat kulutuksen 8-9 litraan. 2,5l koneelle ei pahat lukemat. Valot OK, mutta aluksi lyhyet olivat niin lyhyet, että näyttivät vain 15 m päähän. Säädettiin kuntoon. Takapuolen lämmitin voi olla kolmosella tai pois päältä, yhtä paljon antaa hanurille lämpöä. Eli auto ns. soiva peli, tosin kojelauta soittellee vähän liikaakin esim. epätasaisella tiellä. Myös ratin takaa kuuluu pärinää kun vaihteen laittaa päälle, vaikka kytkin pohjassa. Kun vaihde vapaalla ääntä ei kuulu. Mistä johtuu ? Harmittaa kun hyvä tuote on pilattu huonolla laadulla kun esim. kojelauta kasattu. Eli mulla on ollut tämän auton myötä kaksi Outbackia, ensimmäinen ja viimeinen.

      • Anonyymi

        HaluanVainKysyäEttä miksi ostit subarun kulkupeliksi etkä hyvää autoa?


      • Anonyymi

        miksi viimeinen


      • Anonyymi

        Kytkin pohjassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kytkin pohjassa...

        Kytkin tai jarru miten herralle sopii ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kytkin tai jarru miten herralle sopii ??

        Montako poljinta? Itselläni kaksi.


      • Anonyymi

        Kun seuraavankerran painat kytkimen pohjaan 2018 mallisessa Outbackissa niin muista pistää suusi kiinni ettei pärise liikaa! Polkuautolla pikkupoikina kielellä pärisytettiin niinkuin polttomoottori! Toinen vaihtoehto että kuskin ryppynaru on löysällä liian vihreiden arvojen noudattamisella! terv. pärinäpojat


      • Anonyymi

        Vanhat autot ovat vanhoja ja kai sinne nyt jotain natinaa kojelautaan tulee käytössä. Oma Outback on nyt ollut minulla 5 vuotta ja seuraava jo tulossa, kun tahtoo vaihtaa väriä ja saada uusia ominaisuuksia. Toinen Subaru on myös käytössä ja siinä ikää jo 12 vuotta. Kumpikaan ei kyllä natise - johtuukohan käyttäjästä, sillä olen molemmat uutena hankkinut... Vaikea on enää vaihtaa merkkiä, kun molemmat ovat olleet erittäin luotettavia ja siten edullisiakin pitää. Outback kuljettaa tavarat ja perheen kelissä kuin kelissä ja 308hv Imprezalla saa päästellä höyryjä ja kiusata hitaita xDrivereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat autot ovat vanhoja ja kai sinne nyt jotain natinaa kojelautaan tulee käytössä. Oma Outback on nyt ollut minulla 5 vuotta ja seuraava jo tulossa, kun tahtoo vaihtaa väriä ja saada uusia ominaisuuksia. Toinen Subaru on myös käytössä ja siinä ikää jo 12 vuotta. Kumpikaan ei kyllä natise - johtuukohan käyttäjästä, sillä olen molemmat uutena hankkinut... Vaikea on enää vaihtaa merkkiä, kun molemmat ovat olleet erittäin luotettavia ja siten edullisiakin pitää. Outback kuljettaa tavarat ja perheen kelissä kuin kelissä ja 308hv Imprezalla saa päästellä höyryjä ja kiusata hitaita xDrivereita.

        Lapsellinen asenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat autot ovat vanhoja ja kai sinne nyt jotain natinaa kojelautaan tulee käytössä. Oma Outback on nyt ollut minulla 5 vuotta ja seuraava jo tulossa, kun tahtoo vaihtaa väriä ja saada uusia ominaisuuksia. Toinen Subaru on myös käytössä ja siinä ikää jo 12 vuotta. Kumpikaan ei kyllä natise - johtuukohan käyttäjästä, sillä olen molemmat uutena hankkinut... Vaikea on enää vaihtaa merkkiä, kun molemmat ovat olleet erittäin luotettavia ja siten edullisiakin pitää. Outback kuljettaa tavarat ja perheen kelissä kuin kelissä ja 308hv Imprezalla saa päästellä höyryjä ja kiusata hitaita xDrivereita.

        mikä väri nyt, entä seuraava?
        Paljonko ajettu, oliko uusi kun ostit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä väri nyt, entä seuraava?
        Paljonko ajettu, oliko uusi kun ostit

        Pinkki. Seuraava on fuksia. Sisäänajettuna sain.


    • Anonyymi

      Hyvä auto! Kaksi on jo ajettu ja kohta tulee kolmas. Vahva ja luotettava. Maavaraa tarpeeksi ja tassut pitää.

    • Anonyymi

      Subaru on mainettaan parempi kulkine , asia vaan on näin.
      Itsellä on menossa neljäs Subaru / ensimmäinen oli diesel forester -- ajelin sillä huolettomia kilsoja rapiat alta 180 tuhatta .
      Vaihdoin 23000 ajettuun XT Foresteriin -- kerran pukkasin vähän hankeen -- turbo vaihdettiin takuuseen---ajoin tällä 130 tuhatta kilsaa kun päivitys meni perseelleen huollossa --- vaihdoin uuteen vastaavaan --- kielsin päivitykset huollossa-- tällä 125 tuhatta kilsaa / vaihdoin uuteen Outbackiin parisen vuotta sitten--- hyvä mukava auto Outback --- kaipaan vaaan XT:n tehoreserviä---
      Tähän mennessä Subaruissa ei ole ollut vikoja.

      Jos jokuhaluaa luotettavan auton ---niin Subaru olisi varma ostos ---eikä jää auraamattomille teillekään jumiin----olen ajanut paljakan laskettelurinteen viereisen polun ylös subarulla ---että semmosta-

      • Anonyymi

        Mulla taas Outbäkki jäi kotipihaan kiinni, kun joutui pakittamaan 20 cm lumessa. Loppui usko näihin leikkinelivetoihin. Suoraan peruuttaminen lumessa mahdotonta, vaikka olis luistonesto pois päältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas Outbäkki jäi kotipihaan kiinni, kun joutui pakittamaan 20 cm lumessa. Loppui usko näihin leikkinelivetoihin. Suoraan peruuttaminen lumessa mahdotonta, vaikka olis luistonesto pois päältä

        Sinun kannattaisi varmaankin tutustua käyttöohjekirjaan, tai käydä katsomassa vaikka you tubesta, miten subaruilla ajetaan pahoissa paikoissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi varmaankin tutustua käyttöohjekirjaan, tai käydä katsomassa vaikka you tubesta, miten subaruilla ajetaan pahoissa paikoissa...

        Tarviiko siihen jotakin yliluonnollisia kykyjä verrattuna muihin autoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko siihen jotakin yliluonnollisia kykyjä verrattuna muihin autoihin?

        Ei, mutta pelkkä auton käyntiin laittaminen, ja kaasun polkaiseminen pohjaan ei ole oikeaoppista pahojen paikkojen ajamista. Käyttöohjekirjasta löytyy kyllä siihenkin neuvot, jos viitsii vaan ottaa sellaisen käteen, ja lukea....


      • Anonyymi

        Saattaa siis kestää 130 tkm . Aika monet muutkin kestää tuommoiset kilometrit ilman vikoja . Jopa minulla olleet 3 Pösöä kesti tuon ja enemmänkin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas Outbäkki jäi kotipihaan kiinni, kun joutui pakittamaan 20 cm lumessa. Loppui usko näihin leikkinelivetoihin. Suoraan peruuttaminen lumessa mahdotonta, vaikka olis luistonesto pois päältä

        joo ei mullakaan 2010 Legacy suoraan meinaa mennä, kun lyö lappu lattiaan :) kahva edellä 4 pyörää sutien kyllä . Symmetrical AWD


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe