Olisiko jollain palstalaisella tietoa Suvarnabhumin lähialueella ( esim Lat Grabang ) onko siellä rahanvaihto mahdollisuutta , kentällä ei viitsisi vaihtaa ,kun on yleensä huono kurssi , onko noita valuutan vaihto koppeja vain vikkaimmilla turistialueilla.
Suvarnaburin alue
6
999
Vastaukset
- Tarkkamarkka
Kentällä on super rich vaihtopiste,siellä on kurssi ihan ok
- KaksiVaihtoehtoa
Tosiaan kaksi kojua vierekkäin lentokentällä, SupperRich 1965 (Oranssi) ja SuperRich Thailand (Vihreä). Joskus pientä eroa vaihtokursseissa noilla, mutta kummatkin parempia kuin muut lentokentällä.
Löytyvät B kerroksesta alhaalta, Airport Rail Linkin luota. - kuukaudenreissu
Kiitos tiedosta .
- Pattayallejees
13.722104,100.727558
Lat Krabang Paseo ostoskeskuksessa on pieni koppi aika keskellä aluetta. Siellä on kurssi ihan hyvä. Muistaakseni 1/37- Pattayalletaasko
Tosin tuo ei ole auki sunnuntaisin.
Kurssikin on tällä hetkellä paljon huonompi euron arvon laskun takia.
Alueella on myös oikea pankki missä voi vaihtaa rahaa. Kurssi 2 vko sitten 34.95
- Anonyymi
Lat Krabang on alue, jossa on hyttysiä enemmän kuin missään muualla Bangkokin alueella.
mutta jos hyttysenpistoista tykkää, niin sinne vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316