Olen pitkän linjan eläkeläiskasvattaja. Haluan sanoa pikkuherkille koiran ostajille (meiltä muuten kohta taas pentuja, ihanaa!!!!!!!!) että tutustu rotuun. Tutustu rotuun. Agressio ja pureminekin on rotuominaisuus meidän koirissa. Se ei ole pennun palautussyy. koskaan.
Vastaukset 3
- minelan
Minä en kannata minkäänlaista agressiivista käytöstä koirillani, mutta ei ole tarvinnutkaan. Koirani eivät noteeraa mitenkään agressiivisia vastaantulioita, meille saa rauhassa tulla kylään, mutta auta armias, jos mäyräkoira suuttuu. Kerrran vanhin mäyräkoirani16 vuotiaana sai tarpeekseen dobberin ahdistelusta narttuani kohtaaan. Ensin varoitin minä sitten Gruff. No tappeluhan siitä syntyi, Gruff ei antanut periksi ennen, luin dobberi alistui sille-Sakemannit eivät edes yrittää alistaa sitä Mäyräkoiran tuleekin olla sitkeä ja periksiantamaton.
- paraskoiralle
missäön rodussa ei saa olla agressiivisuutta,se on hylkäävä virhe.sulla toivon,ei koiraa.
- Yxverilampi
Kuolkaa niinkuin agressiiviset koirat kuolevat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493