Ostin Suvi 50 Duo Fisherin,joka pohjautuu kokonaan Suvi 50 Duoon.Tiedustelisin, minkälaisia kokemuksia 50 Duosta lukijoilla on.Fisherhän tulee vasta ensi vuonna markkinoille,hieman kalastajaystävällisempänä mallina.Ensi kesää kuumeisesti odotellessa.
Suvi 50 Duo Fisher
8
4881
Vastaukset
- EiEnääKesää
Halvalla tehty halpaan hintaan, laatu on täyttä huumoria. Kevyt menemään ja ajettavuus ok tyynellä, siinä ne hyvät puolet olikin.
- viimeinensuvi
tarkasta kuitu ja pinta laatu ongelmaa riittää
- MM_Marine
Ihan hyvä hintaansa nähden. Taitaa olla sama runko kuin yamarin tc 50. Aika leveä 5 metrin pulppariksi joten hiukka kova allokossa. Ajoominaisuudet ovat ihan ok, ainoa mikä pistää silmään on tietty sisäpuolen karheus tosin laminaattisarjat auttavat ulkonäköön. Vene tarvitsee kuitenkin 60 hv koneen jos on nelari ja ei siltikään juuri yli 30 solmua mene. Taakse saa mukavan istumaryhmän kun kääntää ajopenkit takasohvaan päin ja laittaa pöydän niiden väliin.
- Suvi50duofish
Itse haksahdin samaan. Mielestäni ei juurikaan kilpailijoita kyseisellä veneellä samoilla spekseillä. Kesää odotellessa!
- lottoo
Laatu- ja viimeistelyerot eri yksilöiden välillä luvattoman suuret. Tuurista kiinni minkälaisen yksilön saa jos liikkeessä ei ole sitä yksilöä mistä teet kaupat ja jota päset tutkimaan. Pohjanmalliltaan hyvä.
- Samanostin
Itse pääsin katsomaan. Sisäpuolelta toki karhea, mutta se oli tiedossa. Yksikuorirakenteena toki sisäpuoli ei ole yhtä viimeistelty kuin 2kuorisena, mutta vastapainona vene on kevyempi jolloin kuljetus helpottuu. Itselle ja varmasti muillekkin kyseessä on lähinnä kalavene, näyttelyihin en sitä meinaa viedä. Melkeinpä huvittavaa nämä netin arvostelijat, jotka tuskin ovat olleet edes suvin kyydissä.
Suvi antaa hintaansa nähden paljon. 30k veneet on sitten jo eri asia. - suvihuuli
Samanostin kirjoitti:
Itse pääsin katsomaan. Sisäpuolelta toki karhea, mutta se oli tiedossa. Yksikuorirakenteena toki sisäpuoli ei ole yhtä viimeistelty kuin 2kuorisena, mutta vastapainona vene on kevyempi jolloin kuljetus helpottuu. Itselle ja varmasti muillekkin kyseessä on lähinnä kalavene, näyttelyihin en sitä meinaa viedä. Melkeinpä huvittavaa nämä netin arvostelijat, jotka tuskin ovat olleet edes suvin kyydissä.
Suvi antaa hintaansa nähden paljon. 30k veneet on sitten jo eri asia.Savossa laaduntarkkailuosastolla taitaa olla jatkuva naurunremakka. Jostainhan se savolainen huumorinsa repäsee.
Hinta on naurettava ja laatu suorastaan komiikkaa. - Anonyymi
Samanostin kirjoitti:
Suvi antaa hintaansa nähden paljon. 30k veneet on sitten jo eri asia.Onko 50 Fishereille näyttelyitä ?? Missä ??
No ei ole hinta kovin korkea, joten tuskin paljoa voi vaatiakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760