Suvi 50 Duo Fisher

Hatsaturjan

Ostin Suvi 50 Duo Fisherin,joka pohjautuu kokonaan Suvi 50 Duoon.Tiedustelisin, minkälaisia kokemuksia 50 Duosta lukijoilla on.Fisherhän tulee vasta ensi vuonna markkinoille,hieman kalastajaystävällisempänä mallina.Ensi kesää kuumeisesti odotellessa.

8

4881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiEnääKesää

Halvalla tehty halpaan hintaan, laatu on täyttä huumoria. Kevyt menemään ja ajettavuus ok tyynellä, siinä ne hyvät puolet olikin.

• viimeinensuvi

tarkasta kuitu ja pinta laatu ongelmaa riittää

• MM_Marine

Ihan hyvä hintaansa nähden. Taitaa olla sama runko kuin yamarin tc 50. Aika leveä 5 metrin pulppariksi joten hiukka kova allokossa. Ajoominaisuudet ovat ihan ok, ainoa mikä pistää silmään on tietty sisäpuolen karheus tosin laminaattisarjat auttavat ulkonäköön. Vene tarvitsee kuitenkin 60 hv koneen jos on nelari ja ei siltikään juuri yli 30 solmua mene. Taakse saa mukavan istumaryhmän kun kääntää ajopenkit takasohvaan päin ja laittaa pöydän niiden väliin.

• Suvi50duofish

Itse haksahdin samaan. Mielestäni ei juurikaan kilpailijoita kyseisellä veneellä samoilla spekseillä. Kesää odotellessa!

• lottoo

Laatu- ja viimeistelyerot eri yksilöiden välillä luvattoman suuret. Tuurista kiinni minkälaisen yksilön saa jos liikkeessä ei ole sitä yksilöä mistä teet kaupat ja jota päset tutkimaan. Pohjanmalliltaan hyvä.

• Samanostin

Itse pääsin katsomaan. Sisäpuolelta toki karhea, mutta se oli tiedossa. Yksikuorirakenteena toki sisäpuoli ei ole yhtä viimeistelty kuin 2kuorisena, mutta vastapainona vene on kevyempi jolloin kuljetus helpottuu. Itselle ja varmasti muillekkin kyseessä on lähinnä kalavene, näyttelyihin en sitä meinaa viedä. Melkeinpä huvittavaa nämä netin arvostelijat, jotka tuskin ovat olleet edes suvin kyydissä.

Suvi antaa hintaansa nähden paljon. 30k veneet on sitten jo eri asia.

• suvihuuli
        Samanostin kirjoitti:

Itse pääsin katsomaan. Sisäpuolelta toki karhea, mutta se oli tiedossa. Yksikuorirakenteena toki sisäpuoli ei ole yhtä viimeistelty kuin 2kuorisena, mutta vastapainona vene on kevyempi jolloin kuljetus helpottuu. Itselle ja varmasti muillekkin kyseessä on lähinnä kalavene, näyttelyihin en sitä meinaa viedä. Melkeinpä huvittavaa nämä netin arvostelijat, jotka tuskin ovat olleet edes suvin kyydissä.

Savossa laaduntarkkailuosastolla taitaa olla jatkuva naurunremakka. Jostainhan se savolainen huumorinsa repäsee.
        Hinta on naurettava ja laatu suorastaan komiikkaa.

• Anonyymi
        Samanostin kirjoitti:

Onko 50 Fishereille näyttelyitä ?? Missä ??

No ei ole hinta kovin korkea, joten tuskin paljoa voi vaatiakaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe