Kertokaa arvon romanit kuinka moni lähisukulaisistanne on töissä? Tehdään vielä helpommaksi, kuinka moni parhaassa työiässä olevista eli 25-55 vuotiaasta on töissä? 75%, puolet, 25%, ei yksikään?
Kuinka moni on töissä?
7
206
Vastaukset
- thbrtgbrtgb
Monessa maassa, mutta ei työmaall.
- manii
rakennusala 100prossaa
- HouSieGay
Mie oon valtion leivissä
- YKSIKAALEE
MINUN TUTUT ON KAIKKI TÖISSÄ'. PAITSI EN MINÄ. TEKISIN KYLLÄ MIELELLÄNI TÖITÄ, MUTTA EI NIITÄ TÖITÄ NII N VAAN OTETA. KYLLÄ ELÄMÄ O N KÖYHYYDEN LISÄ'KSI, MYÖSKIN TYLSÄÄ KUN EI OL,E TEKEMISTÄ.
- fgbfg
Tiedän kyllä. Mutta ei se elämä ole ruusuista töissä ollessakaan jos palkka on 10€ tunti. Jopa virolaiset jotka tekivät aikaisemmin alipalkattuina töitä ovat tyytymättömiä Suomessa maksettaviin palkkoihin.
- Totta.joka.sana
Vankilassakaan romanit eivät tee töitä vaan makaavat sellissä lääkepöhnässä. Ilmeisesti kulttuuri kieltää työnteon. Harvat poikkeukset vahvistavat säännön.
- Idiootitolettehukassa
Kaikki romani kaverini tekevät töitä tai ovat vähintään todella kouluttautuneita ja hakevia. En tiedä missä suossa ihmiset elää Suomessa rasisminsa suhteen mutta erinomaista työntekoa myös läheltä ja samassa firmassa katsottuna. On myös useita yrittäjiä, erittäin hyvin pärjääviä. Herätkää idiootit ja laiskat todellisuuteen. T. Valkonaamarakli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949