Suurien tunteiden kanssa eläminen

mussamyllertää

Auh. Tunnen niin suuresti, etenkin negatiivisia asioita. Tunteet menee äärimmäiksyyksiin ja vaikee kontrolloida. Lääke viime kädessä auttaa mutta vaikutusta joutuu odottamaan. Lisöks epävarmoissa tilanteissa iskee skeptisyys ja negatiiviset ajatuksenkulut pääsee valloilleen. Että kuitenkin jotain ikävää sattuu eikä pysty itselleen järkeistää. Tuskaa, puhinaa, epätoivon ajatuksia. Terapiaa tartteis juu mutta sitä ei justa akuuttiin tunnekouhuun ole. Miten olla liian suurien tunteiden kanssa. Argh. Kohtalotovereita?

2

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkälaisista tunteista on kyse? Pelko, ahdistus?

• mariannen-

Mä oon herkkä ihminen ja itseasiassa rakastan suuria tunteita. Niin hyvässä kuin pahassa, rakastan intohimoisesti ja kun oon vihanen niin syöksen suorastaan tulta! jos joku mua loukkaa niin nautin siitä että hän anelee anteeks mun edessä, enkä välttämättä anna anteeks ees silti.. riippuu ihmisestä ja teosta... Muut ovat useasti tituuleranneet että oon draamakuningatar, vaikka itseäni en näe sellasena. :D

Mun vinkki on se että yritä arvostaa itteäs sellasena kun oot, suurien tunteiden tulkitsijana, ei tunteet oo heikkoutta tai negatiivinen ominaisuus päinvastoin! Jos joku väittää että tunteellisuus on heikkoutta niin älä usko. Esimerkiksi monet taiteilijat on suurien tunteiden ihmisiä ja eiks aina boheemi taiteilija oo paljon hienompi tyyppi kuin pilkunviilaaja tieteilijä? ainakin mun mielestä on... Näyttelijät ei pystyisi näyttelemään leffoissa elleivät pystyisi suuresti eläytymään eri tunteisiin.

Itse koen kiusallisina ajatuskelat jotka ei helposti katkea, liittyy pelkotiloihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5842
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      95
      3327
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57