Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kiinnostais

Onko ko. aiheesta kiinnostuneita. Ensikertalaisena olen liikkeellä
15861
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Kyllä kiinnostaa..... Ja olisi erikoista jos saisi 4-5 Naista ja saman verran miehiä... Voishan sitä kokeilla jos lähtis porukkaa mukaan.

Äänestä
  • Vaimon kanssa voitaisiin harkita mukaan tulemista.
    Olemme 22 vuotiaita molemmat.

Äänestä

• Yritin lähettää sinulle viestiä mutta osoitteesi ei toiminut!

Äänestä

• Jani22 kirjoitti:

Yritin lähettää sinulle viestiä mutta osoitteesi ei toiminut!

A on @

Äänestä

• Jani22 kirjoitti:

HihHih. Minä lattapään sinusta tein. Aivotonhan olitkin jo.

Äänestä

• Jani22 kirjoitti:

HihHihHih. Minä lattapään sinusta tein. Aivotonhan olitkin jo.

Äänestä

Jos nyt löytyisi yksi siisti,sinkku,miel. paksukaluinen 65 mies ihan ensin tutustumaan ja 'perhetutuksi',katsois miten etenee, itsellä toiveena että ajan kanssa kyläillessä miehen luona olisin itse lähinnä kiilapojan/aisurin osassa...

Äänestä
  • Eipä tunnu olevan...

Äänestä

Ryhmäseksiin mukaan...

Äänestä
  • m34v kinnostunut

Äänestä

Käviskö hieman yli 50 v ukkomies

Äänestä
  • Pidä kauhakeijo kivaa! 3 kauhaa perseeseen ja tuplat suuhun!!!

Äänestä

No kertokaas jo, mistä sitä nuuskaa sais ja mihin hintaan.

Äänestä

Täällä olis myös kiinostusta. Haluisin myös nuolla spermoja naisen tisseiltä ja pimpistä kans.

Haluisin siis olla lähinnä tyttö mukana. Toki haluan panna naistakin, mut haluan olla tyttö miehille.

Äänestä

Täätltä saattais löytyä seuraa tuon toteuttamiseen ja ainakin aiheesta kiinnostuneita > kuumasuomi.fi

Äänestä

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Saxo kirjoitti:

Onko ko. aiheesta kiinnostuneita. Ensikertalaisena olen liikkeellä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu