olin laittamassa discordissa kaverilleni viestiä mutta kun painan m = j x = c c = x
Näppäimistöni on Asus Cerberus. Alt Gr Shift ei toiminut minolla eikä Fn numlock eikä Shift Space, löysin tuon näppäimistön tiedoista että se resettaisi koko näppäimistön pitämällä pohjassa Fn ja Delete näppäintä että se vilkkuisi kolme kertaa ja sen jälkeen yhden kerran niin se palauttaisi oletukseen sen, en ole mitään sellaista tehnyt mikä saisi näppäimet sekaisin.. ja kieliasetuksena on pysynyt suomi ja on QWERTY, rahaa ei ole uuteen näppäimistöön eikä tule varmaan olemaan.. vituttaa tälläinen ja ainiin ja pölyä ei ole tai roskia näppäinten alla ja olen puhdistanutkin myös mutta ei ole auttanut, mikä avuksi? en jaksais alustaa konetta jos se sillonkaan ei toimisi tai jos toimisi kun on tiedostoja mutta en halua laittaa niitä muistitikulle enkä jaksais uudestaan pelejä ladata koska pelaan pelejä joista lähtee tiettyjä tallennuksia pois... mutta mikä avuksi että saisin näppäimet korjattua?
Näppäimistö sekoilee (AUTTAKAA)
GunBattle-
1
133
Vastaukset
- halpoja-käytetttyjä
Varmaan on varaa näppäimistö vaihtaa. Kirpputoreilla ei maksa kuin euron aivan kelvolliset näppäimistöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164