Skyteam manki alkoi yhtäkkiä röpöttämään eikä toimi varsinkaan korkeilla kierroksilla.
Ensin koitin neulan korkeutta säätelemällä saada seosta laihemmalle. Seuraavaksi vaihdoin koko kaasarin ja lopuksi vielä tulpan.
Vika ei vain ota poistuakseen.
Olisiko jollakin vinkkejä seuraavaan operaatioon?
Skyteam monkeyn röpötys probleema
Röpöttäjä
6
180
Vastaukset
Pääsuutin varmaan tukossa, avaa kohokammio ja puhista se, joku bilteman suodatin bensaletkun väliin ei ole myös huono idea.
- Imutus
Venttiilien välykset myös tarkistaa?
- Röpöttäjä
Mistäs nuo venttiilivälykset osaa arvioida oikeaksi?
- rdgegt453
Mittaamalla.
- Röpöttäjä
Yläpuolen venttiilissä ei ollut rakoa ollenkaan. Laitoin siihen pikku raon ja nyt toimii taas👍
Näköjään venttiilivälykset voi jostain syystä muuttua tässä tapauksessa 2000km:n jälkeen🤔?
- rdgegt453
Tässä vielä yksi ohje. Juutuupista löytyy lisää vaikka kuinka paljon.
https://www.youtube.com/watch?v=wDz6swSnjAU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013