jooooooo0000

eienäävinaa

Alkoholismi on sairaus jota ei varsinkaan halua että omilla vanhemmilla se on, mun vanhemmat oli alkoholisteja ja itsekkin ryyppäsin silloin ja olin vasta 16. Kouluun mentii millo huvitti ja lopulta jäi kesken, alkoholi maistu silloin aika hyvin eikä sitä muuta aatellu kaupungilla meni yö myöhään eikä vanhemmat paljoo välittäny missä olin ja millo tulin( nytten jo kuoleet) tästä aikaa vain 11vuotta. Nykyään en juo viinaa ollenkaan ja olutta silloin tällöin max 2 olutta saunan jälkeen, 2kpl koulu ikäistä lasta joille haluan olla parempi roolimalli kuin mitä omat vanhemmat oli mulle. Se että pääsin eroon joka päiväisestä juomisesta oli vaikeeta, nykyään olen hankkinut itselleni ammatin sekä pyöritetään emännän kanssa omaa firmaa elämä hymyilee ja kaikki on hyvin.

Juomisestä pääsee eroon vain jos itse tahtoo.

2

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellaisetsetit

Itse olen tällä viikolla dokannut pari kertaa perskännit. Sitä edellisellä jne sama homma. Välillä huomaa viikolla kun täytyy olla pakosta selvänä että voi vittu kumpa voisi ottaa kuppia ja kiskaista nupin kaakkoon. Viinaa siis tekee mieli aika helvetisti käytännössä viikoittain ja lopulta tulee annettua periksi ja juotua pää täyteen niin helpottaa. Jonkinlainen ongelmahan tässä nyt täytyy siis olla, mutta kuinka pitkällä? Ikää 23 vuotta ja työttömänä ''lorvin''. Ihan mukavaahan tämä nyt ainakin vielä on kun rahaa riittää mutta auta armias sitten kun.. Pitää varmaan lopettaa hyvän sään aikana.

• Björneborgs_pilsner

Älä suotta itseäsi stressaa! Anne kierrekorkkien rutista ja laulun raikua. Alkoholismi on itseohjautuva, suljettu järjestelmä; se loppuu kun aika on kypsä, loppuu vaikka et yhtään yrittäisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1127
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1087
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1070
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1009
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      922
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      857
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      847
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      810
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      729
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      713
    Aihe